Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אז ככה כרגע יש לי רדיו דיסק jvc שיוחלף בקרוב למסך מולטימדיה שאני לא זוכר כרגע את הדגם.

ויש לי בדלתות הקידמיות קומפוננט לא בדקתי איזה בדיוק (נשארו מהבעלים הקודמים) אבל כנראה שדי פשוטים. חשבתי להחליף אותם למורל דוטק .

עד פה הכול בסדר ומכן אני צריך את העזרה שלכם !

איזה מגבר אני משדך להם ?

אם כדאי לי להעביר את הקומפוננט שיש לי כרגע לדלתות האחורים ? (בגדול אני שומע בהם סבבה לגמרי)

ואיפה ואיזה סאב או בזוקה אני יכול לתקוע אותו בהיילקס ויגו ???

עד כאן לבינתיים .

תודה רבה לכול העונים :-)

פורסם

המושב האחורי עולה למעלה המשענת נשארת במקום (לא כמו בהיילקס הישנות)

ככה שלא נראה לי שיש מקום מאחורי המושב אולי אם אני יפרק אותו תהיה זווית קטנה

פורסם

אם כך היכן אתה מתכנן להכניס את הסאב.?

ניתן להכניס סאב קטן במיקומים מאוד מצומצמים חשוב לדעת מה הגודל המדוייק של מיקום האפשרי

היכן שלא יהיה,כדי לדעת מה הכי מתאים להרכיב שם.

פורסם

היכן להכניס את הסאב ?

זו אחת השאלות ששאלתי בתחילת השירשור אולי למישהו יש מושג

אבל אני יכול לוותר על הסאב אם אין ברירה

פורסם

תוכל לבנות תיבה שתכנס בין שני המושבים הקדמיים.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

לגבי הסאב זה הכי פחות קריטי לי ! מה לגבי המגבר ? והאם כדאי להעביר את הקומפוננטים הנוכחים להעביר לדלתות האחוריות ?

פורסם

קודם כל מה מידות הרמקולים בדלתות הקדמיות שלך?

 

לגבי המקום מאחורי הספסל האחורי, ברגע שאתה מרים את הספסל יש לך גישה לברגים שמקבעים את הספסל האחורי. אם תפרק אותם אתה יכול להרים את הספסל קומפלט.

 

לפי מה שראיתי ברכב עבודה שלי (שהוא זהה). המקום שם יחסית גדול לעומת טנדרים אחרים והזווית נאה. (לעומת טנדרים אחרים המשענת בספסל האחורי יחסית בזוית נוחה לישיבה).

 

בכל מקרה אשמח אם תעדכן מה אתה משנה. כי גם לי יש בראש כמה מחשבות לגבי שדרוג קטן של המערכת.

 

דרך אגב, הHU המקורי אצלך היה הדאבל דין של טויוטה?

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

טוב ,היום הייתי אצל חבר עם היליקס ויגו כמו שלך בחנתי את הרכב והגעתי למסקנה

שהכי טוב עבורך זה ללכת על :

 

קומפוננט מורל דוטק אוביישן בדלתות מקדימה

רמקולים 6X9 מורל טמפו בתוך תיבות מתחת לכיסאות

מגבר JBL1004 מתחת לכיסא

--------------------------------------

כולל התקנה = 3000 שח.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=749113

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733180

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

פורסם

שבוע טוב

אתה יכול להכניס סאב "8 בתיבת טנדר מאחורי המושב

סביר להניח שאפשרי יהיה לדחוף גם את תיבת ה "6.5 דאבל סאב (לפרטים צור איתי קשר בפרטי)

מגבר אני מניח שאין בעיה להתקינו מתחת למושב או כמו הסאב מאחורי משענת הגב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...