Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס G400CDI 2002


bagira
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, כידוע, מדובר באחת מחיות השטח הטובות ביותר בעולם שמשלבת בתוכה רכב סאלון ברמה מאוד מאוד מפוארת.

 

מין בן כלאיים כזה שבמקום לייצר פשרות, עושה את הטוב ביותר בשני העולמות, ברכב יש איבזור שטח שבאף רכב שטח אחר אין וגם אבזור סלון שבטובות שבמרצדסים אין, פשוט חשבו שם על כל פרט ופרט כמעט לרמת מושלמות.

 

ה G קלאס היא פנטזיה שלי כבר שנים רבות אבל כשמדובר ברכב שלמעט שנה אחת (2005) מעולם לא יובא לישראל בצורה סדירה, וגם כשיובא, עבר בקלות את העלות של מיליון ש"ח, לא מדובר בהגשמת פנטזיה קלה.

 

אז הנה, הנה, מוצע אחד 2002 למכירה, הכלי שמור ביותר אבל, מדובר בדגם ה 400CDI V8 טורבו דיזל (250 כ"ס)שבכל פורום בארץ ובעולם שאתה נכנס אליו, מדברים על הדגם הזה כלימון מוחלט!!

 

השאלה העיקרית שנשאלת היא, 10 שנים אחרי שהוא עלה לכביש, האם לדעתכם לימון הוא עדיין בעל פוטנציאל לימוניות או שהכל כבר תוקן, הכל כבר הוחלף ועכשיו הוא כבר לא לימון?

 

דרך אגב, ב 2 ביקורות על הכלי (אפילו זה ספציפית) בעיברית דיברו על אלמנט הלימוניות והדגישו "איזה מזל שיש אחריות לכל החיים", מישהוא יכול לספק הבהרות בעניין?

אחריות לכל החיים?

 

המון תודה מראש

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סיקרנת אותי, מצטרף לשאלה.

נראה רכב מעולה ,אני יודע שנהגו לעשות לו הסוות ולהשתמש בוא ברכב צבאי ,די לסופה!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו,

 

אין שום קשר בינו לסופה.

 

הוא הרבה יותר מפואר (הכל חשמלי, הכל עץ ועור, כל המערכות האלקטרוניות מהמתקדמות ביותר), הרבה יותר יקר(המחיר המבוקש הוא 150K ש"ח) וגם הרבה יותר עביר (3 נעילות כסטנדרט, מיגון מלא ומשובח כסטנדרט ועוד הרבה פינוקי שטח).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בזמנו דיברתי עם מכר שהחזיק G500 כמה שנים. הוא אמר שזו היתה התאבדות כלכלית.

לחבר טוב יש G350 GD שנת 94. הוא אומר שהרכב בסה"כ אמין. מצד שני המנוע שם לא מתוחכם במיוחד והרכב שלו לא משופע במחשבים יקרים ורגישים.

 

להכנס להרפתקאה עם G400 לא הייתי מעז. המנוע סופר מתוחכם ולא נפוץ (בארץ).

בשנת 2002 הוא כבר מלא באלקטרוניקה רגישה ומחייב מוסכים עם ציוד מתאים.

 

אגב, לפני כמה שנים היה מבחן קצר ל-G400 באחד ממגזיני "... בשטח" .

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

באגירה,

לא מזמן היה שרשור שעסק בדגם הנ"ל בפורום אספנות.

 

כמו שרשום שם, אנחנו מתבלבלים בין הדורות השונים של הדגם.

היו 3 דורות בסה"כ: W460, W461 ו-W463 (היה גם W462).

ל-2 הראשונים יש מוניטין של רכב שטח משכמו ומעלה (ומדובר בשכם גבוהה מאוד), ששימש בהצלחה כוחות משטרה, צבא והצלה ברחבי העולם, בנוסף לאין-ספור בעלים פרטיים. הדור האחרון לא הצליח, בלשון המעטה, להצדיק את המוניטין הטוב של קודמיו הוא מוחלף תדירות מידיהם של pimps למיניהם בארה"ב, מאפיונרים אמידים ברוסיה ושייחים ערבים במפרץ הפרסי.

 

אין לי מושג כמה אקזמפלרים מכל דור הגיעו לארץ.

עד לפני כמה חודשים, W463 מאמצע שנות ה-90, בצבע בורדו (גרסה ארוכה), חנה מול הקופת חולים ברחוב אחוזה (הרחוב הראשי) ברעננה (לא רחוק מהכניסה לעיר, מכיוון צומת רעננה-מרכז). עבר זמן מה מאז שראיתי אותו לאחרונה. מלבדו, ראיתי בודדים, כנראה רחבי שגרירויות לשעבר.

 

אחת לכמה זמן, צץ למכירה אקזמפלר שמור של הדורות הראשונים ב-EBAY, בדרך כלל מארה"ב.

 

אחד הרכבים האהובים עליי- יש משהו במראה הקשוח וה...גולמי שלו שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו.

 

 

בהצלחה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

למרות שברמת העיקרון אני מסכים עם מה שכתבת, יש לציין שה 463 לא איבד שום יכולות שטח.

 

הוא איבד את אלמנט האמינות הגבוהה (בדגמים מסוימים) אבל בשטח הוא עדיין מלך בילתי מעורער.

 

 

ביקורת השטח של אבירם ברקאי על ה 400 מוכרת לי, למרות שלל שבחים וסופרלטיבים מטורפים על הרכב, יש גם "אחרית דבר" שנכתבה לאחר שנתיים:

 

ממרחק השנים (המבחן נערך לפני כשנתיים) נודע לי מבעליו של הרכב כי ה-G לא המריא... במילים פשוטות - אכזבה.

לא מהביצועים חלילה. כשה-G נוסע אז חבל על הזמן - ראו מבחן הדרכים. הבעייה שהתגלתה היא לא בעיה אחת... מצבור של בעיות. אינספור בעיות מכניות, חשמליות, הידראוליות. תגידו שם של מכלול והיתה שם תקלה. לא יאומן? גם בעל הרכב חושב כך. הסיפור הזה מתאים לרכב שמיוצר בהודו. אבל גרמניה? מרצדס? זה מה יש.

איזו אכזבה.

איזה באסה!

 

 

האמת, אם לא בעיית האמינות והאחזקה, הייתי הולך לשם, מציע להם איזה הצעה מעליבה (חשבתי על המוסו שלי, כ 50K +40K ש"ח במזומן) ומצפה לטוב, אני לא רואה עשרות לקוחות פוטנציאלים לרכב הזה, הרי מימילא רוב האנשים לא יבינו מה זה היצור הקובייתי הזה שהם מבקשים עליו X2 ממחיר ML משנתון זהה.

 

 

ושוב אני שואל את שאלת האחריות, מי יכול לשפוך יותר אור על ההערה הזאת שמופייעה בכתבה הנ"ל?

אחריות –כל החיים (ומזל שכך.. ראו כותרת משנה בתחילת המאמר).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רגע, לא יודע אם שמעתי נכון, אתה חושב להציא להם מוסו בשביל G CLASS, ועוד מתבלט אם להסכים כי "הG לא אמין"?

 

ההצעה הזאת לא מעליבה את המוכר אלא את המציע. עצם המחשבה מעליבה האמת.

פורסם

משהוא שם בהודעה יצא לא ברור בגלל שילוב המספרים והאותויות, הכוונה היא לרכב ועוד תוספת של 40K במזומן.

מביא אותנו ל 90K ש"ח, מה שמאוד מאוד קרוב למחיר הריאלי של הדגם הזה כפי שהוא ממוצב ומבוקש בארץ.

 

כפי שכבר רמזתי, לפי דעתי 99% מהלקוחות הפוטנציאלים שגם מחפשים "רכב שטח" של מרצדס וגם באים לאוטו דיל יראו את ה G ישמעו את המחיר ובאופן סטראוטיפי למדיי יסננו "למה מי מת שאני אשלם עליו פי 2 מ ML?"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגבי האחריות לכל החיים אני די סקפטי....

שים לב שלא תצא סקפטי מכאן ומכאן.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אה, אני בפולניה עוד הייתי סקפטי.

 

מבאס אותי לאללה ה G400 הזה, נראה טוב, נשמע טוב, מחיר שאפשר להתחיל להתדיין עליו אבל כל אתר אנגלי/ אמריקאי/צרפתי וגרמני שאני לא נכנס ישר אני נתקל בעשרות תיאורים שנשמעים בערך ככה (דרך אגב, זה רק על הדגם הזה הספציפי) :

 

 

 

.california-lemon-law.gif

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

במחיר הזה אתה יכול לייבא יופי של G אספנות (בנזין כמובן).

יש לי נסיון ארוך עם מרצדס אספנות בשימוש יומיומי. אני עושה את זה מעל שנה עם SL.

תחזוקה זולה למדי.

תדאג להגיע לעבודה לפני 7 או אחרי 9. זה שווה את זה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

המנוע אמין וחזק, אך מחירי החלקים והעבודה יקרים מאוד. אימתו של כל מכונאי. את מספר ה-G בארץ עם המנוע הנ"ל אפשר לספור על יד אחת (ועוד תשאר אצבע פנויה :)). יש גם מספר S-קלאס (W220) עם המנוע הנ"ל. אפילו יצא לי לראות מונית אחת כזו. כל ה-G בכל אופן, הגיעו ביבוא אישי.

פורסם
כל ה-G בכל אופן, הגיעו ביבוא אישי.

 

לא שזה משנה משהוא במערך השיקולים שלי אבל למיטב ידיעתי, ב 2005 היה יבוא סדיר ומצומצם של G קלאסים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...