Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לשמן סינטטי מלא סקודה פייבוריט


goose
שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לכולם בקרוב מאוד אני מעוניין לעשות החלפה של שרשרת טיימינג לפייבוריט שלי כמובן שעם הטיפול הגדול הזה מחליפים גם שמן ופילטר שמן כמו כן אטם אגן שמן ואטם מכסה טיימניג ובכן לשאלתי אני מעוניין לעבור ולהשתמש בשמן סינטטי מלא ורציתי לדעת איזה שמן מתאים או מומלץ לסקודה (אם בכלל) כרגע אני עם חצי סינטטי

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה לזלזל, אבל סינטטי מלא זה overkill מיותר לחלוטין למנוע הפייבוריט, שים חצי סינטטי טוב וגם זה יותר ממה שהיצרן דורש, לדעתי.

כשהמנוע הזה תוכנן לא היו שמנים סינטטיים בשוק הצרכני :-)

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לסקודאי וערב טוב.כמה ק"מ עשתה הסקודה שלך.שרשרת טימינג מחליפים אחרי הרבה הרבה ק"מ.ובקיצור בסקודה פיבורית יש רעש מהשרשרת עוד כשהיא בהרצה (נילונים על הכיסאות).גם אני בזמנו כשהיתה לי פייבוריט,ניבהלתי מהרעש,החלפתי שרשרת,והשרשרת המפורקת,כמו חדשה.והרעש,אותו רעש.ותחשוב על זה.(חשוב מאוד בפייבורית ,כול טיפול לנקות ולשמן את הציר של הדיסטרבוטור שבעצם מורכב משני חלקים שמחוברים יחד בפין גזירה)ואים הציר מלוכלך \יבש,וקצת ניתקע,ניגזר הפין והאקצנתר לא מיסתובב.בפרוק הדיסטרבוטור,בדוק את מצב הפין לשחיקה.פין חליפי עולה 5שקלים,במוסך רצו על דיסטרבוטור "משופץ "800 ש'.(יש לי ספר היינס של סקודה אים צריך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על התגובה דבר שני בתור חובב סקודות מושבע ואחד שהחזיק כבר שתי פייבוריט אני מכיר היטב את תחלואי הרכב מה גם שהרכב הנוכחי והקודם היו נאמנות בצורה של רכב יפאני ולא עשו שום בעיה גם קודם החלפתי שרשרת זה נכון שאין תאריך תפוגה לשרשרת אבל אם אתה מכיר אז אתה בטח יודע שלעיתים הרעשים הקשים נובעים גם ממותחן שבוראו אחד שסיים את חייו ללא קשר למצב השרשרת ואז מה לעשות השרשרת מכה על מכסה הטיימינג ופוגעת באטם וזה במקרה הטוב ומאחר שאין דרך לדעת אם זה מותחן או שרשרת אז מחליפים ללא קשר בק"מ לגבי המפלג כלמה שאמרת נכון בכל מקרה במחיר של 40 יורו ניתן להשיג באנגליה אחד חדש כך שאני לא נכנס לשיפוצים מיותרים לגבי ההיינס יש י אותו בתרומה מכובדת של אחד מחברי הפורום בשם שמעון שנתן לי אותו ללא תמורה אשמח לקבל טיפים נוספים גם לגבי השאלה איזה שמן סינטטי מלא אתה ממליץ

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...