Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך הרכיב לי את הטיימינג לא כמו בספר רכב וטוען שהוא צודק האם זה נכון? (מצורפת תמונה


boxer 19
שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום הרכבתי טיימינג על הרכב (אפלאוז 92) ואני בהתלבטות.

התמונות המצורפות הן מ 2 מקורות שונים, אחת מהן מתוכנת AUTODATA והשניה מספר רכב של מנוע HD של דייהטסו פרוזה שהוא זהה לאפלאוז.

בתמונות מתואר שהאות F על הפולי העליון אמורה להיות כלפי מעלה והנקודה שמסומת על פולי אמורה להיות מצד ימין.

במוסכים אומרים שהנקודה צריכה להיות למעלה כלפי הסימון על מכסה השסתומים והאות F תיהיה משמאל, וככה גם התקינו.

הרכב מניע ועובד אבל כרגע יש לו תקלות אחרות שבגללן הוא לא עובד כמו שצריך לכן אני לא יכול לתת חוות דעת אם זה קשור לטיימינג או לא.

השאלה היא מה ההשלכות של התקנה בצורה כמו שבוצעה אצלי?

תודה מראש לעוזרים.

TIMING APPLAUSE.jpg

TIMING AUTODATA.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב עובד כהלכה לא אמורה להיות סיבה לדאגה. הטיימינג תפקידו לתזמן עבודת שסתומים מול פעולת הבוכנות. במידה וטיימינג לא מכוון כהלכה יורגשו בעיות בסחיבת הרכב, המנוע לא יישמע כעובד עגול ובמיקרים חריגים אף יישמעו מיפגשים של השסתומים עם הבוכנות (זאת במידה והכיוונים דיי רחוקים מאיפה שהם אמורים להיות). כמו כן הרכב לא יניע כהלכה.

לגבי הבעיות הנוספות ברכב, תאר על מה מדובר ונוכל לעזור לך לפתור אותם.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע אחרי אובראול ולכן אני לא יכול להאשים את הטיימינג בתקלה ומחר אני נוסע לצביקה שיבדוק האם התקלה קשורה לקרבורטור.

 

הרכב עובד על 2000 סל"ד ואם אני מסובב את הבורג של הטורים כדי להוריד אפילו קצת הרכב ניכבה, והמנוע לא עובד ממש עגול יש לו קירטוע כל 2 שניות, ובנוסף הרכב מעשן עשן לבן\אפור לא סגור לגבי הצבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן מאוד והבעיה המדוברת היא תופעה של קרבורטור שלא עובד כמו שאמור להיות. אחרי הטיפול שתעשה לקרבורטור אצל צביקה הידוע כמיקצוען בתחום, נוכל להמשיך. האפלהאוזים ידועים ברגישות שלהם עם כל עניין הקרבורטור!

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבת הטיימינג צריכה להיות כמו שמופיע בספרות, לא ברור למה להרכיב את זה אחרת ?

 

אני מציע שתיגש למוסך שהרכיב לך את הטיימינג ותראה לו את הנחיות היצרן ותשאל אותו מה יש לו להגיד ?

 

לפני שהייתי מטפל בשאר הבעיות קודם כל הייתי מוודא ב- 100% שאכן אין טעות בהרכבת הטיימינג, מה שאתה מציג זה חמור מאוד, הייתכן שהיצרן טעה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי הטיימינג זאת גם הפעם הראשונה שהרכב הונע אחרי האובראול, לפני האובראול לא היו התופעות שציינתי (אבל אני גם לא יודע איך הטיימינג היה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שלא יוכח אחרת הטיימינג צריך להיות מורכב בדיוק כמו שמפורסם בספרות אלא אם כן יקום המוסכניק ויגיד שחברת דייהטסו עשתה טעות !

 

טעות של שן אחת בטיימינג והרכב לא יעבוד כמו שצריך.

 

אין פה מקום ל "יהיה בסדר" זה עובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בנוסף לכך שהטיימינג לפי מה שאתה מתאר לא הורכב כמו שבספר המוסך צריך להחזיר לך את הרכב במצב תקין לחלוטין, בלי עשן מיותר ובלי זיופים למיניהם. אז לפני שאתה קופץ לצביקה קפוץ למוסך בו נעשה האובראול ודרוש ששייסדרו את הכל כמו שצריך. לא עו לך שום טובה ושילמת על זה כסף!

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שלא יוכח אחרת הטיימינג צריך להיות מורכב בדיוק כמו שמפורסם בספרות אלא אם כן יקום המוסכניק ויגיד שחברת דייהטסו עשתה טעות !

 

טעות של שן אחת בטיימינג והרכב לא יעבוד כמו שצריך.

 

אין פה מקום ל "יהיה בסדר" זה עובד.

לוי ידידי,

אתה בהחלט צודק ב-100 אחוז שיש לעבוד על פי הספר ועל פי סימונים שניקבעו ע"י היצרן בטיימינג, אבל לא מעט פעמים ראיתי במוסכים שהמוסכניק לא בונה על סימונים שקיימים על הפולי העליון והתחתון ופשוט מקבע את הפולים בנקודה נוחה לו ויוצר מעין סימון מוסכם אחר בשביל שהרכבת הטיימינג תהיה בשבילו הכי נוחה והכי מדוייקת בעולם. כניראה שיש מוסכניקים שיש להם שיטות משלהם.

וכמובן שהכל עבד כמו שצריך אחרי ביצוע הטיימינג. לא מבין את האינטרס ואת פשר העניין אבל לך תבין!

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בנוסף לכך שהטיימינג לפי מה שאתה מתאר לא הורכב כמו שבספר המוסך צריך להחזיר לך את הרכב במצב תקין לחלוטין, בלי עשן מיותר ובלי זיופים למיניהם. אז לפני שאתה קופץ לצביקה קפוץ למוסך בו נעשה האובראול ודרוש ששייסדרו את הכל כמו שצריך. לא עו לך שום טובה ושילמת על זה כסף!

 

עשיתי אוברול לבד לא במוסך, גררתי את הרכב למוסך עקב כך שהייתי צריך לעשות הברגות חדשות ועל הדרך גילינו שנוזל שמן מהמחזיר של הטיימינג אז פתחנו טיימינג והמוסך הרכיב אותו כמו שהוא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון הכל חוץ מהסליבים והבוכנות עצמן (רינגים ומיסבים כן), יש משהו ספציפי שאתה רוצה לדעת אם החלפתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...