Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי על סף הזמנת מרצדס S350 ביבוא אישי. כנראה שנת 2009 עם מעט קילומטרז' על הכביש.

אני מנסה למשוך אותו לכיוונים צעירים יותר, והוא דווקא דיי אוהב את הרעיון.

התקציב הוא משהו 400-500 אלף שקל למפתח ביד, דיי גמיש למטה וכמעט שלא למעלה.

עד עכשיו הרעיונות שעלו לי ונפסלו הם יגואר XJ החדשה, שנפסלה בגלל שיש לו סטיגמה כלשהי שאני לא יודע אם היא נכונה לגבי יגואר. פשוט שמע יגואר ופסל.

חשבתי גם על האודי A5, למרות שקשה להשוות אותה לS-class מבחינת הכל בערך אז זאת לא אופציה כזאת טובה.

כרגע אופציה שנשמעת טוב היא הCLS גם של מרצדס, אבל הבנתי שיוצא עוד מעט דגם חדש וחבל לנו שוב לאכול אותה כמו שקרה לנו עם ה S-class שנת 2005, אחרונה לפני השינוי.

אז תנו לי רעיונות, דעות וכל המלצה אפשרית על התחום הזה של הרכבים, הכל עוזר. תודה תראש.

פורסם

הדרישות לפי החשיבות:

1. עיצוב ופוזה.

2. נוחות.

3. טכנולוגיה ודברים מגניבים.

 

צריכת דלק לא משמעותית וגם הביצועים של כל רכב במחיר הזה יהיו מספקים. אותו סיפור עם הבטיחות.

פורסם

לא ברור מה רע בבחירה של אביך

עומדת באמות המידה שציינת לפחות לפי דעתו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הS-class מרגישה כבר דיי מאוסה. רואים אותן המון על הכביש כבר כמה שנים באותה צורה.

הייתי רוצה במחיר הזה להרגיש קצת יותר מיוחד

פורסם

השותף שלי קנה ביבוא אישי (C-class בהרצליה) S350 ובמחיר הזה אין שום רכב שנותן את התמורה כמו הרכב הזה.

 

חבל לך על הזמן. זו הבחירה הנכונה. רכב מדהים!

פורסם

ה-CLS מכונית קופה במרכב 4 דלתות וה-S קלאס מכונית פאר נטו.

 

ה-CLS תיהיה צפופה יותר בעיקר מאחור עקב העיצוב המיוחד , ה-S קלאס לרוב תיהיה יותר מאובזרת ויותר נוחה.

 

מבחינת מכלולים אם מדובר על גרסאות ה-350 אז שתיהן חולקות את אותו המנוע 3.5 ליטר 292 כ"ס וגיר אוטומט 7 הילוכים.

 

אגב כבר באתר של מרצדס גרמניה מופיע ה-CLS החדשה , יכול להיות שהיא כבר משווקת שם.

×
×
  • תוכן חדש...