Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מדובר באיביזה 2008

הברקסים אף פעם לא הוחלפו ברכב

יש לי נסיעה ממש חשובה מחר רציתי לדעת אם אוכל להשתמש ברכב?

הבעיה היא בזמן שאני בולם יש ממש רעש חזק של מתכת נוגעת במתכת זה כבר מזמן לא שריקות

אני יודע שאני יקח יום ראשון את הרכב לצ'מפיון להחליף ברקסים.

רציתי לדעת איזה נזק יכול להיגרם אם אני יסע מחר נסיעה חשובה?

פורסם

עלול להיות מסוכן מאד, ובנוסף, אם תמשיך לנסוע אתה עלול למצוא את עצמך עם החלפה יקרה של דיסקים במקום החלפה זולה ושגרתית של רפידות.

 

אני הייתי נוסע בשיא הזהירות והעדינות למוסך, ורק אם זאת נסיעה עירונית בלבד - אחרת גרירה. בטח לא לשום ישיבה חשובה.

 

ד"א - זה היה בהתחלה שריקות והתעלמת? ציק-ציק-ציק (צקצוקי לשון) לא טוב....

פורסם

תפסתי לי מונית היום

ובקשר לברקסים אני לא יודע לאיזה צקצוקי לשון אתה מתכוון

אני יודע להגיד שכשעצרתי ב80 קמ"ש היה ריח חזק מהברקסים

פורסם

רעש של מתכת חורקת נשמע כאילו גרמת את הרפידה עד הסוף.

כנס למוסך מורשה שיתקנו את הבעיה.

ישנם מקרים שכתוצאה מרפידה גמורה הבוכנה יכולה להיתפס, והגלגל יכול להינעל תוך כדי נסיעה (ממש מסוכן).

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

רציתי לדעת- האם תמיד כשישנו רעש מכיון הברקסים סימן שהרפידות נגמרות?

אני זוכר שבדקו אצלי ברכב לפני 3 חודשים ואמרו לי שיש לי עוד זמן עד להחלפה, והשבוע התחילו שריקות כשאני לוחץ על הברקס.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...