Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב שלוונטה יש פיוזים? כי היה לי שני פיוזים ליד הרדיאטור והורדתי אותם ומאז "לא בטוח" שהוונטה לא עובדת.

יש מצב לזה או שהבעיה זה משהו אחר?

פורסם

מה דעתך להחזיר את הפיוזים, ולזור לעדכן אותנו, האם המאוררים החלו לעבוד?!

תודה ובהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בהחלת לוונטה יש נתיך.

והוא בהחלט נימצא ליד הרדיאטור בצד שמאל שלו.

הנתיך אמור להיות בעל ערך של 30 אמפר החזר אותו מהר לפני שיגרם נזק בלתי הפיך למנוע.

פורסם

זה שבסוף זה יצא שזאת הייתה הבעיה..

 

ואל תדאג אני לא אחד שיכפת לו דלק פשוט הייתי אצל מישהו ואמר לי שזה עודף אז לקחתי שניים למגבר במקום אלו שנשרפו.

 

בכל זאת תודה לכם.

 

ולשאלה אחרת מישהו יודיע כמה עולה רדיאטור חדש ????

פורסם

...פשוט הייתי אצל מישהו ואמר לי ...

ולשאלה אחרת מישהו יודיע כמה עולה רדיאטור חדש ????

 

פשוט תשאל את מישהו, נראה לי שהוא יודע.

לחליפין, בצע חיפוש בפורום ותמצא מודעות של ספקי רדיאטורים.

פורסם

וסתם כדרך אגב איך שמתה לב שהוונטה לא עובדת?יש לך שעון חום ו''תפסת'' את זה בזמן או שדלקה לך(מקווה שלא) המנורה של החום מנוע?

 

מעניין למה החלטת פתאום להוריד אותם .

 

נראה לי רצית להוריד בצריכה של הדלק , בעכבות עודף משקל .

 

 

כן רעיון טוב! הוונטה כל כך לא חשובה אז עדיף להוריד אותה כדי שהמנוע יתחממם וילך לעולמו...ככה לא יהיה מנוע ואז לא תהיה צריכת דלק!

×
×
  • תוכן חדש...