Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פוקוס 2008 בליסינג, עד עכשיו עשיתי 82,000 ק"מ, עגלה האוטו בטוח לא,

ישנם מצבים שרוצים לצאת לעקיפה ואז יש הרגשה שחסר כוח, בנסיעה ביום יום לרוב לא מורגש חוסר בכוח.

האוטו נוח מאוד, במיוחד אם אתה נוסע נסיעות אורכות, הרכב יציב מאוד על הכביש.

 

אם אתה יכול לקחת את הג'טה הייתי ממליץ ללכת עליה במקום הפוקוס, במידה ולא לדעתי מהאופציות האחרות שלך הפורד עדיפה.

 

הג'טה מנג'ר דגם הליסינג שמגיע עכשיו קיים בצבעים נוספים לא רק שחור ולבן, והוא כן מגיע עם מערכת מקורית.

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה, מעריך את זה מאוד ושיהיה חג שמח!

 

אעדכן במשך השבוע לגבי המשפחתית החדשה שלי.

פורסם

לאבא שלי יש פורד פוקוס 08 עם 42000 ק"מ, אני יכול לומר לך שהרכב לא ממש עגלה כמו שמתארים אותו, הביצועים סבירים ודי מספקים כל עוד אתה לא מחפש רכב מירוץ... יש לרכב נטייה להיכנס להילוך גבוה כך ששימוש בטיפט' בעת הצורך נותן כוח והרכב מבצע עקיפות ללא שום בעיה..

חוץ מזה, הרכב מאוד נוח אולי הכי נוח בקבוצה, יציב מאוד, בטיחותי, מרווח והיגוי שאין בשום משפחתית אחרת...

צריכת הדלק אצלנו לפי מחשב הדרך: 1/10.4 ק"מ לליטר, נסיעה שמורכבת בעיקר מנסיעות עירוניות..

אם תרצה חו"ד גם על קורולה, בשמחה הייתה לנו כזאת 2008.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז לצערי הרב, עקב מאבקי כוח בארגון שבו אני מועסק ההחלפה נדחית כרגע, רווקים שאין להם ילדים לא מוכנים להסתפק במאזדה 2 ויונדאי I20 ורוצים גם הם משפחתיות, אז אני נשאר עם היונדאי החביבה שלי.

היונדאי עברה השבוע טיפול, טסט ושטיפה מקיפה והיא נראית חדשה לגמרי. מקווה שבסוף השנה יהיו גם חלופות מעניינות יותר כמו האלנטרה החדשה ושהמבחר הקיים יגדל.

 

תודה רבה לכל מי שעזר וייעץ!

פורסם

האלנטרה החדשה? זה מה שאתה מחכה לו? :D

 

הI30 רכב עם שילוב מנוע וגיר טוב , הרבה יותר מהפוקוס .

האיכות שם דיי גרועה, קילומטרים של פלסטיק באיכות בינונית, גם בדשבורד, גם בדיפונים . גימור ברמה ירודה.

 

אני הייתי בוחר בג'טה מנג'ר ומתלבט מול מזדה 3 החדשה.

אולי אם ב308 יגיע גיר נורמלי בשנתון הבא, יהיה אפשר לשקול אותה גם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי כתבות ההשקה של ה-C4 החדשה הבנתי שה-1.6 שלה יגיע בשידוך לגיר 4 מהירויות (מן הסתם AL4) אז למה שה-308 תקבל גיר אחר?

בנוגע לאלנטרה, אתה ראית את התמונות של הדגם החדש? אני התרשמתי לחיוב, במיוחד לאחר ההפתעה שנרשמה אצלי בקבלת ה-I30. אני חושב שהיא תהיה אחלה מחליפה מבחינתי.

×
×
  • תוכן חדש...