Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על פיג'ו 205 1.4 ,מודל 92 שבבעלותי


noamh23
שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

רציתי לשאול כמה שאלות בכדי לנסות לשפר\לפתור כמה בעיות שיש ברכב שלי.הרכב מטופל באופן קבוע.

לא מזמן עברתי על כל מערכת החשמל,עשיתי טימינג,החלפתי משאבת מים,פילטר דלק ואוויר.מאז הטיפול הרכב הרכב נוסע יותר טוב מבעבר,מרגיש יותר טוב,ונוסע יותר טוב. אבל,מאז הטיפול הרכב מעשן קלות כשאני "מפמפם" עם הגז. אני משער שזה קרה בגלל שתערובת האוויר והדלק השתפרה ,ולכן האיזון שהיה התערער.האם ההשערה שלי נכונה?

 

בעיה שניה:

כשהרכב נוסע זמן ממושך,שעה פחות או יותר,הוא מתחיל "לגמגם".עכשיו ,זה לא קורה תמיד ובדרכ" זה קורה לפרקי זמן קצרים.לפני הטיפול הבעיה היית יותר חמורה בהרבה,אבל חל שיפור משמעותי "בבעיה" כש"עברתי" על כל החשמל.

הדרך שלי לטפל בבעיה היא לתת גז לעלות את הטורים לכמה שניות ואז זה עוזר. עכשיו מה יכול להיות הבעיה? האם זה לכלוך [מטילטולי הנסיעה] שמגיע לקרבורטור? או בעיה חשמלית שדורשת החלפת פלגים, וחוטי הצתה[שאני חושב,בכל מקרה להחליף בשבועיים הקרובים]?

 

בעיה שלישי:

בעית הדאשבורד. יש לכם המלצות למקומות שמוכרים כזה חלק או דרכי תיקון [אם בכלל שווה]?

 

בעיה רביעית:

הכפתור שאחראי על מהירות המאוורר לא עושה את תפקידו.או שהמזגן עובד על פול או שהמזגן מכובה.מישהו יודע האם הכפתור הוא פוטנציומטר? או שיש משהו אחד ששולט על המהירות[מישהו אמר לי על איזה קופסא כסופה מתחת למזגן שהיא אחראית על המהירות של המזגן?!]

 

שאלה:

הצינור שיוצא מהראש של המנוע ומתחבר לקרבורטור כרגע מנותק.הסיבה שניתקתי אותו היא בגלל שהוא מלכלך את הקרבורטור בשמן.וחשבתי:"שמן זה לא חומר בערה אופטימלי,ואם אני אוציא אותו סביר להניח שהבערה תהיה יותר טובה משמע שהאוטו יסע יותר טוב" האם השערה שלי נכונה?

 

המלצות:

כמו שאמרתי אני רוצה לעשות טיפול מקיף לרכב ואני מתכוון להחליף את הכבלים של ההצתה למשהו יותר טוב שמוליך חשמל בצורה יותר טובה-בתקווה שזה ישפר את ביצועי הרכב.

כמו אני רוצה להחליף את הפילטר שמן,פלגים,שמן גיר ומנוע [אם הכרחי להחליף.האם יש המלצות לחברות טובות שמספקות מוצרים ברמה טובה פלוס?

אני מתכוון להזמין את הרכיבים מחו"ל כי כנראה זה יצא יותר זול ,בכל אופן ברגע שיהיו לי שמות של חברות אני אעשה סקר שוק.

 

תודה

נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה אני לא רוצה להיות נודניק אבל זה די דחוף.אני רוצה להזמין חלקים עוד היום כי גם ככה הזמן משלוח הוא שבועיים.

 

אני מביט באיביי וראיתי את הכבלים הללו:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MSD-Ignition-31329-Red-8-5mm-Resistor-Wires-/300456162764?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories

 

שווה להשקיע?תהיה תמורה להשקעה בכבלים כאלו יקרים?

 

תודה נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז הטיפול הרכב מעשן קלות כשאני "מפמפם" עם הגז. אני משער שזה קרה בגלל שתערובת האוויר והדלק השתפרה ,ולכן האיזון שהיה התערער.האם ההשערה שלי נכונה?

מה צבעו של העשן?

 

שלום לכולם,

רציתי לשאול כמה שאלות בכדי לנסות לשפר\לפתור כמה בעיות שיש ברכב שלי.הרכב מטופל באופן קבוע.

לא מזמן עברתי על כל מערכת החשמל,עשיתי טימינג,החלפתי משאבת מים,פילטר דלק ואוויר.מאז הטיפול הרכב הרכב נוסע יותר טוב מבעבר,מרגיש יותר טוב,ונוסע יותר טוב. אבל,מאז הטיפול הרכב מעשן קלות כשאני "מפמפם" עם הגז. אני משער שזה קרה בגלל שתערובת האוויר והדלק השתפרה ,ולכן האיזון שהיה התערער.האם ההשערה שלי נכונה?

 

בעיה שניה:

כשהרכב נוסע זמן ממושך,שעה פחות או יותר,הוא מתחיל "לגמגם".עכשיו ,זה לא קורה תמיד ובדרכ" זה קורה לפרקי זמן קצרים.לפני הטיפול הבעיה היית יותר חמורה בהרבה,אבל חל שיפור משמעותי "בבעיה" כש"עברתי" על כל החשמל.

הדרך שלי לטפל בבעיה היא לתת גז לעלות את הטורים לכמה שניות ואז זה עוזר. עכשיו מה יכול להיות הבעיה? האם זה לכלוך [מטילטולי הנסיעה] שמגיע לקרבורטור? או בעיה חשמלית שדורשת החלפת פלגים, וחוטי הצתה[שאני חושב,בכל מקרה להחליף בשבועיים הקרובים]?

 

בעיה שלישי:

בעית הדאשבורד. יש לכם המלצות למקומות שמוכרים כזה חלק או דרכי תיקון [אם בכלל שווה]?

יש המון שרשורים (ישנים, אבל קיימים) בנושא. תיקון אפשרי אבל דורש המון סבלנות והתוצאה לא תיהיה זהה למקור. החלפה לחדש אפשרית אבל יקרה מאוד. אפשר ללכת על פיתרון ביניים, ולנסות להשיג חלקים מ205 חדישות יותר שירדו מהכביש לפירוק.

 

 

בעיה רביעית:

הכפתור שאחראי על מהירות המאוורר לא עושה את תפקידו.או שהמזגן עובד על פול או שהמזגן מכובה.מישהו יודע האם הכפתור הוא פוטנציומטר? או שיש משהו אחד ששולט על המהירות[מישהו אמר לי על איזה קופסא כסופה מתחת למזגן שהיא אחראית על המהירות של המזגן?!]

שניכם צודקים. הכפתור עצמו הוא פוטנציומטר ומאחורי הדש-בורד יש את נגד המהירויות שאחראי על דחיפת הזרם למפוח.

 

המלצות:

כמו שאמרתי אני רוצה לעשות טיפול מקיף לרכב ואני מתכוון להחליף את הכבלים של ההצתה למשהו יותר טוב שמוליך חשמל בצורה יותר טובה-בתקווה שזה ישפר את ביצועי הרכב.

כמו אני רוצה להחליף את הפילטר שמן,פלגים,שמן גיר ומנוע [אם הכרחי להחליף.האם יש המלצות לחברות טובות שמספקות מוצרים ברמה טובה פלוס?

אני מתכוון להזמין את הרכיבים מחו"ל כי כנראה זה יצא יותר זול ,בכל אופן ברגע שיהיו לי שמות של חברות אני אעשה סקר שוק.

 

אין סיבה אמיתית להזמין את הרכיבים שציינת מחו"ל כיוון שבארץ ניתן למצוא רכיבים איכותיים במחיר טוב יחסית.

לגבי כבלי הצתה - חפש כבלי הצתה מקוריים של פיג'ו או תחליפיים של BERU. המנע מכבלי הצתה זולים של BS.

פילטר שמן מקורי של פיג'ו עולה כמה עשרות שקלים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה.

צבע העשן הוא שחור.העשן עצמו לא סמיך והוא רק מופיע כשאני מפמפם באגרסיביות[למעשה אני גורם לסוג של "חנק"\"הצפה"].

אני נקיתי את הקרבורטור,עם ספריי ועדיין הבעיה לא נפטרה.למעשה בימים האחרונים המצב של הרכב החמיר.הוא גם רועד בעמידה [כאילו הוא צריך כיוון הטורים או כמו שמנתקים כבל הצתה מהפלג והמנוע רועד] וכשהוא מתחמם מגיע ל 100-110 מעלות [לפי השעון חום שלי-תוצרת קוריאה] הוא מתחיל לצלצל ולאבד כוח,ולרעוד בהילוך סרק.

אני ראיתי לא מזמן בפורום של סוברו המלצה לכבלים הללו:

http://www.subaruholic.co.il/showthread.php?t=1373

אני מתכוון להזמין אותם ולהתפטר אחת ולתמיד מהבעיה הזו.

 

שאלה:

האם יש לכם לינקים שייתנו לי רקע בסיסי על איך לבחור פלגים ל205[המנוע שמורכב כרגע שייך לרכב הזרקה].אני רוצה לקבל קצת יותר רקע על ההבדלים והסוגים השונים.

 

 

תודה נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להעליב אבל ציינת המון בעיות שיש לרכב הזה ולדעתי תעשה חשבון אם כול ההשקעה שלך בתיקונים האלה שווה בכלל..לי יש 205 שנת 97 ואני שומר עליה בקנאות ולא חוסך בכלל על תיקונים וטיפולים ומשתדל לשים רכיבים רק אירופאיים וזה עולה הון בהשוואה למחיר הרכב.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה.

צבע העשן הוא שחור.העשן עצמו לא סמיך והוא רק מופיע כשאני מפמפם באגרסיביות[למעשה אני גורם לסוג של "חנק"\"הצפה"].

אני נקיתי את הקרבורטור,עם ספריי ועדיין הבעיה לא נפטרה.למעשה בימים האחרונים המצב של הרכב החמיר.הוא גם רועד בעמידה [כאילו הוא צריך כיוון הטורים או כמו שמנתקים כבל הצתה מהפלג והמנוע רועד] וכשהוא מתחמם מגיע ל 100-110 מעלות [לפי השעון חום שלי-תוצרת קוריאה] הוא מתחיל לצלצל ולאבד כוח,ולרעוד בהילוך סרק.

 

תיזהר שצביקה קרבורטור התותח לא יקרא את מה שכתבת כאן ויקבל חום.

מה שעשית זה לא ניקוי קרבורטור אלא לכלוך קרבורטור. כשלב ראשון, אתה צריך לקחת את הרכב עם הקרבורטור למכון קרבורטורים מקצועי ויסודי ולבצע ניקוי וכיוון לקרבורטור.

 

לגבי פלאגים - תריץ חיפוש בפורום. תראה מה מצאתי בתוך 10 שניות -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=950686&postcount=1

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שניכם צודקים. הכפתור עצמו הוא פוטנציומטר ומאחורי הדש-בורד יש את נגד המהירויות שאחראי על דחיפת הזרם למפוח.

 

 

הכפתור הזה הוא לא פוטנציאומטר, אפילו שהוא זז ברציפות ואין לו 4 מצבים קבועים כמו במכוניות אחרות.

 

הכפתור הוא בורר 4 מצבים רגיל, שממתג התנגדויות בנגד מאוורר.

 

אם אתה חושב אחרת, תסביר לי למה לדעתך יש צורך בשימוש בפוטנציאומטר בנוסף לנגד מהירויות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיזהר שצביקה קרבורטור התותח לא יקרא את מה שכתבת כאן ויקבל חום.

מה שעשית זה לא ניקוי קרבורטור אלא לכלוך קרבורטור. כשלב ראשון, אתה צריך לקחת את הרכב עם הקרבורטור למכון קרבורטורים מקצועי ויסודי ולבצע ניקוי וכיוון לקרבורטור.

 

לגבי פלאגים - תריץ חיפוש בפורום. תראה מה מצאתי בתוך 10 שניות -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=950686&postcount=1

אלירן(צביקה פיק), ידידי הנכבד, שלום רב !

שלום רב, גם לנועם פותח השרשור!

ראשית אני חייב לציין שאתה יודע להתבטא, וסגנון כתיבתך מעיד על אינטלגנציה, גבוהה מהממוצע.

אבל גילך הצעיר וחוסר ניסיונך, גורם לך להיות פזיז, ולהתמקד בטפל, ולהתעלם מהעיקר והחשוב יותר.

נטפלת לחוטי הצתה איכותיים ככל שיהיו, ואתה מעוניין לייבאם מאיביי.

אלא מה התעלמת מהחשוב, ומהבעייה העיקרית, שבולטת וצועקת, שבעייתך, נגרמת בראש וראשונה, מקרבורטור, הזקוק לטיפול דחוף ומקצועי, ובוודאי לא לטיפול חאפרי על ידי שימוש בספריי קרבורטורים, שכמו שכבר העיד ידידי צביקה פיק,לכלכלת וסתמת קרבורטור במקום לנקות קרבורטור.

מכיוון שבשבועיים האחרונים, אני סובל מחום הרב השורר בחוץ, פתיחת השרשור שלך אכן גרמה לי חום, לאחר שצפיתי מראש, שתעשה שטויות, ותחפש את המטבע מתחת לפנס, ולא היכן שהוא אבד לך.

ולכן המלצתי קרא את השרשור הבא, והסק את המסקנות בעצמך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=10

 

התמקד בעיקר על תגובה מספר 397 ותגובה 398. בהצלחה !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכפתור הזה הוא לא פוטנציאומטר, אפילו שהוא זז ברציפות ואין לו 4 מצבים קבועים כמו במכוניות אחרות.

 

הכפתור הוא בורר 4 מצבים רגיל, שממתג התנגדויות בנגד מאוורר.

 

אם אתה חושב אחרת, תסביר לי למה לדעתך יש צורך בשימוש בפוטנציאומטר בנוסף לנגד מהירויות.

בוקי,

כבר כמה שנים טובות שלא התעסקתי עם דש-בורד של 205, אז בהחלט יכול להיות שאני טועה. אבל עד כמה שאני זוכר, ב205 המערכת הזאת בנויה בצורה קצת שונה והרכיב שאתה קורא לו "נגד המהירויות" כולל גם רכיב אקטיבי (טרנזיסטור הספק) שנשלט ע"י המתג בדש-בורד.

אני לא יודע למה צריך את זה ואי אפשר לבנות משהו פשוט יותר, אבל ככה תכננו את המערכת הזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

שלום לכולם,

קודם כל,תודה רבה לך צביקה על ההודעה ועל המילים הנדיבות.

דבר שני,רציתי לעדכן אותכם בהתקדמות עם "הבעיות" של הרכב,ומה עשיתי בנוגע לבעיות הללו.

ראשית,קניתי סט חוטים מייצר אמרקני בשם: http://www.magnecor.com/ ,בעלות של $124.81 + 150ש"ח מיסים.עכשיו ,נכון שזה לא מחיר זול לחוטי הצתה אבל,לדעתי,זה שווה את המחיר ואת הזמן משלוח מכס וכו. החוטים הללו הם מאוד איכותיים ועומדים בטמ'פ מאוד גבוהות. הליבה של החוט עשויה ממתכת שמחזיקה הרבה יותר זמן מחוטי שעשויים "הקרבון".לכן אני חושב ששווה להשקיע פעם אחת בחוטי הצתה איכותיים ו"לסגור" את הפרק הזה.

לתוצאה.

אני חייב להיות כנה ולומר שהחוטים לא שינו\הוסיפו כל כך לביצועי הרכב,מה שכן הם עשו,הם "עידנו" את העבודת המנוע.ז"א המנוע מגיב הרבה יותר טוב לדוושת הגז,המנוע עובד "יותר חלק" -פחות וויברציות,מנוע יותר שקט ויעיל,אני חושב שיש גם שינוי בצריכת הדלק אבל בכדי לתת חוות דעת אמינה יותר אני אצטרך לבדוק את הדבר יותר לעומק.

בנוסף,להחלפת החוטים אני עשיתי טיפול כפול לרכב עם k44.בפעם הראשונה רציתי שהחומר יהיה קצת מרוכז[בכדי שינקה את כל הלכלוך הקשה] אז מלאתי מכל שלם של K44 על 4\3 מכל דלק. החומר עשה עבודה טובה "מידי" בניקוי מערכת הדלק כי לאחר זמן מה, האוטו החל לקרטע קצת ,ולא לעבוד חלק כמו בתחילת הטיפול בחומר.

לאחר כחודש הכנסתי עוד מכל שלם[בכדי לנקות את השאריות] אך הפעם הכנסתי את המיכל על מיכל דלק מלא.ולאחר שנגמר כל הדלק במכל,החלפתי פילטר דלק.

גם כאן,היה שינוי חיובי אך שוב די מזערי,אני הרגשתי שהרכב עבד בצורה יותר "בריאה" לאחר הטיפול השני.

עד עכשיו הכל היה סביר וחיובי,הגיע הזמן לבעיה. החלפתי פלאגים לאחר חקירה מעמיקה על רווחים,דגמים,וסוגים וכו.לבסוף בחרתי בפלאג של בוש שנקרא super 4 דגם: FR78X לפי קטלוג של החברה זה אמור להיות פלאג שמתאים לסוג רכב שלי אבל, לאחר שהרכבתי אותו האוטו החל לפתח בעיה קטנה של רעידות ובכללי לא נשמע טוב-יש התדרדרות קטנה. שאלתי היא:"האם הפלאגים בסדר וזה רק בעיה ברכב,שצצה ככל הנראה עם הרכבת הפלגים[כי הם דורשים המון כוח?]?","האם צריך לחזור לפלאג רגיל מתוצרת בוש?" האם לשמיהו יש ניסיון עם הפלגאים הנ"ל ברכב כמו שלי ?

 

תודה נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלירן(צביקה פיק), ידידי הנכבד, שלום רב !

שלום רב, גם לנועם פותח השרשור!

ראשית אני חייב לציין שאתה יודע להתבטא, וסגנון כתיבתך מעיד על אינטלגנציה, גבוהה מהממוצע.

אבל גילך הצעיר וחוסר ניסיונך, גורם לך להיות פזיז, ולהתמקד בטפל, ולהתעלם מהעיקר והחשוב יותר.

נטפלת לחוטי הצתה איכותיים ככל שיהיו, ואתה מעוניין לייבאם מאיביי.

אלא מה התעלמת מהחשוב, ומהבעייה העיקרית, שבולטת וצועקת, שבעייתך, נגרמת בראש וראשונה, מקרבורטור, הזקוק לטיפול דחוף ומקצועי, ובוודאי לא לטיפול חאפרי על ידי שימוש בספריי קרבורטורים, שכמו שכבר העיד ידידי צביקה פיק,לכלכלת וסתמת קרבורטור במקום לנקות קרבורטור.

מכיוון שבשבועיים האחרונים, אני סובל מחום הרב השורר בחוץ, פתיחת השרשור שלך אכן גרמה לי חום, לאחר שצפיתי מראש, שתעשה שטויות, ותחפש את המטבע מתחת לפנס, ולא היכן שהוא אבד לך.

ולכן המלצתי קרא את השרשור הבא, והסק את המסקנות בעצמך

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=10

 

התמקד בעיקר על תגובה מספר 397 ותגובה 398. בהצלחה !

צביקה

נועם שלום רב!

ההמלצה של השרשור שציטטתי עדיין בתוקף.

שום דבר לא השתנה במשך החודשיים שחלפו.

לא הקשבת ולא הפנמת , לעצות שקיבלת מאנשים מנוסים ומבוגרים ממך.

הוצאת מאות שקלים על חוטי הצתה איכותיים, המיותרים ברכב שלך, החלפת פלגים יקרים ומיותרים, ונמנעת לטפל בבעייה העיקרית, בלב המנוע בקרבורטור, שהו לב הבעייה, למרות העצות שקיבלת.

הבעייה נשארה, ואולי אפילו החריפה, ואתה ממשיך ללכת , עם הראש בקיר.

כנראה שזה לא הפורום המתאים לך.

עדיף ורצוי שתקרא כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=3

 

 

 

או כאן:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=10

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נועם,

השקעה של 600 ש"ח בכבלי הצתה אינה מוצדקת. האם בדקת את ההתנגדות של החוטים הישנים ומצאת שהם פגומים?

הרכב שלך הוא בסיסי והמנוע שלו אינו מתוחכם. אתה לא זקוק לפלגים "אקזוטיים" אלא לפלג מדגם מאושר ע"י הייצרן.

מוטב היה אילו היית משקיע את כספך בניקוי הקרבורטור. כל תחושותיך לגבי שיפור ביצועים נראות לי תוצאה של "אפקט פלסיבו".

 

כל הניסוים שאתה מבצע עם תכשירי ניקוי במינון גבוה מן המומלץ, עלולים רק להזיק למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נועם שלום רב!

ההמלצה של השרשור שציטטתי עדיין בתוקף.

שום דבר לא השתנה במשך החודשיים שחלפו.

לא הקשבת ולא הפנמת , לעצות שקיבלת מאנשים מנוסים ומבוגרים ממך.

הוצאת מאות שקלים על חוטי הצתה איכותיים, המיותרים ברכב שלך, החלפת פלגים יקרים ומיותרים, ונמנעת לטפל בבעייה העיקרית, בלב המנוע בקרבורטור, שהו לב הבעייה, למרות העצות שקיבלת.

הבעייה נשארה, ואולי אפילו החריפה, ואתה ממשיך ללכת , עם הראש בקיר.

כנראה שזה לא הפורום המתאים לך.

עדיף ורצוי שתקרא כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=3

 

או כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343143&page=10

בהצלחה

צביקה

 

צביקה, אל תכעס. אני הקשבתי,עיבדתי,והפנמתי לכל מילה שכתבת. אבל אתה צריך להבין שקשה יותר לבחון רכב דרך תיאורים של משתמש אנונימי. אי לכך אני בחרתי בדרך הפשוטה היותר [שגם ככה היית\רציתי צריך לעשות אותה] והזמינה יותר לי.

כהערה צדדית\בסוגריים:"אני עדיין מתכוון לקפוץ אלייך לעשות ניקוי כמו שצריך בכדי שהאוטו יעבוד טוב ,ובנוסף בתור אדם אני מאוד מעריך אותך על הזמן שאתה משקיע בזולת.

 

השקעה של 600 ש"ח בכבלי הצתה אינה מוצדקת. האם בדקת את ההתנגדות של החוטים הישנים ומצאת שהם פגומים?

כן,אני ידעתי בוודעות שצריך להחליף חוטי הצתה.למה? כי הם התפרקו לי כשניסיתי להוציא אותם מהפלג.לכן, היו לי שתי ברירות:

1.או לקנות חוטים טובים שיחזיקו 10 שנים ויכלו גם לעבור איתי הלאה לרכבים הבאים שיהיו לי - 600 ש"ח.

2.או לקנות חוטים זולים שיתפרקו לי בידיים לאחר שנה של שימוש -100 ש"ח.

האופציה הראשונה נראת לי יותר הגיונית.

 

הרכב שלך הוא בסיסי והמנוע שלו אינו מתוחכם. אתה לא זקוק לפלגים "אקזוטיים" אלא לפלג מדגם מאושר ע"י הייצרן.

אני לא חושב שזה נכון,לא צריך מנוע מתחוכם[עם מחשב]בכדי להרכיב פלגים "אקזוטיים",אך אתה צודק בכך שעדיף ללכת עם היצרן.אני בחרתי את האופציה הראשונה כי:

1.קיבלתי הצעת מחיר טובה על הפלגים הנ"ל

2.הייתי סקרן לראות האם זה באמת משנה משהו בביצועי הרכב.מקריאה בפורום לא הצלחתי לגבש דעה,כי דעות המשתמשים די חלוקות לכאן או לכאן.

 

האם תוכלו לענות על שאלתי ?זה מעניין אותי.

 

תודה רבה

נועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה השאלה?

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נועם ,

כל הכבוד על הרצון וההשקעה, לתחזק פיג'ו 205 , ובכלל להגיע איתה למצב שהכל עובד זה לא קל בכלל ,

אני לא יודע אם אתה מודע לזה , ואם לא , אז תהיה .

זה רכב לא קל .

עושה לא מעט בעיות, בעיקר בעיות מעצבנות וקטנות.

אך לא מפסיק לנסוע.

אומר לזכות הרכב שהמנוע שלו אמין מאוד.

לפחות מנסיוני עם 2 רכבים כאלה...1.1 וגם 1.4

 

אבל...

אני חושב שאתה קצת נסחף עם כבלי הצתה בסכומים כאלה.

ושאר ירקות שאתה חושב להזמין.

אז:

1)תחשב עלויות חלקים מול עלות הרכב

2)קח בחשבון שיש לרכב לא מעט מחלות שיעלו לך כסף, והכרחיות לתיקון . (ציריות,משאבת ברקס,ידית אורות, ועוד כמה...)

 

בכל אופן , שיהיה בהצלחה.

אם אתה מאיזור הדרום אשמח לעזור עם הדשבורד, אני שיפצתי לעצמי אחד , ויצא יפה מאוד.

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...