Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי קשר - הקיה משווקת כמותג מוצלח יותר מיונדאי, ממוצג איפשהוא בין הג'נסיס היוקרתית ליונדאי העממית.

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

איך הגעת למסקנה בכלל ???????????????????

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולפותח הת'רד, מה התקציב המדוייק שלך? לפי מה שהבנתי אתה מתכוון לקנות רכב משומש, לא?

 

כן, רכב משומש (לא בהגזמה) מחברת ליסינג. התקציב הוא המאזדה (אני מעריך בכ-60-65) והוספה של 20 מאצלי, כלומר כ-80-85 כאשר אם יש משהו ממש טוב אני מוכן לתת עוד קצת כדי להיות שנתיים שלוש ראש שקט ובנוסף אני לא אתבאס על הרכב מבחינת שקט מבחינת טיפולים, מראה חיצוני ופנימי.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם

עכשיו הרגת אותי מצחוק :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אתה בכלל לא יכול לקנות שברולט קרוז בתקציב שלך...

 

חפש קיה סיד 2009 - תוכל למצוא כאלה במחיר שיתאים לתקציבך - עם עוד 5 שנים אחריות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
עכשיו הרגת אותי מצחוק :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אתה בכלל לא יכול לקנות שברולט קרוז בתקציב שלך...

 

חפש קיה סיד 2009 - תוכל למצוא כאלה במחיר שיתאים לתקציבך - עם עוד 5 שנים אחריות...

 

 

גבר גבר, אני שמח שזה מצחיק אותך אבל יש לי 2 הצעות מ-2 חברות ליסינג/השכרה לקרוז, בגלל זה אני שואל הרבה שאלות. לדעתי לקנות חדש מהסוכנות זו טעות כי ירידת הערך היא משמעותית מאוד ולכן אני מעדיף ללכת לחברות השכרה שהרכבים כבר אחרי "המכה" של ירידת הערך. זה ישמע הזוי, אני מודע לכך אבל גם האנשים היותר סקפטים שאני מכיר היו בשוק מהעניין - את המאזדה רכשתי ב-64 אלף לפני שנתיים, לפני כחצי שנה בדקתי במחירון לוי יצחק והרכב היה שווה אחרי הורדת 15% של ההשכרה 75 אלף!! (השוואתי את הנתון הזה גם מול חברות הליסינג והתוצאה שהגעתי אליה הייתה נכונה.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם

2. לגבי הסיוויק 1.8 ו-מאזדה 3 2.0 - בחברות ליסינג/השכרה לא מחזיקים רכבים כאלו, יש במקומות כמו סע גל ואוטו קל אבל לך תסמוך על אמינות הטיפולים ושמירת הרכבים שלהם ואיכותם. אני מעדיף ללכת לחברה גדולה ומוכרת (שבנוסף יש לי שם אנשים שידאגו שאני יקבל רכב טוב ולא "חתול בשק").

 

יש הרבה כאלו בהרץ (הסיבה היא שזו חברת בת של מאיר, יבואנית וולוו, יגואר והונדה בארץ), הם מספיק גדולים בשבילך?

קח בחשבון שבמידה ומצאת בחברת השכרה/ליסינג רכב למכירה אחרי שנה על הכביש, 90% שהוא עבר תאונה או עשה הרבה בעיות ולכן החברה משחררת אותו.

רוב הרכבים שיוצאים מחוזים מוקדם מהצפוי נשארים כתור רכבים חלופיים (לפעמים גם רכבים שסיימו 3 שנים נשארים לשנת שירות נוספת כרכב חליפי במידה ויש להם ק"מ נמוך).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...