Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה..

 

הלוח אם שלי גוסס לאיטו

ויש לי קצת כסף אז החלטתי שהגיע הזמן למחשב חדש

הדרישות שלי הן כדלקמן:

1.לראות טוב וחלק HD

2.לשמוע סארונד מעולה יש מערכת טובה עם רסיבר טוב[מישהו אמר HDMI?]

15563178_16efa76f31.jpg

HT-R508.jpg

3.לעבוד אם פוטושופ מהר ונוח עם קמצים ותמונות גדולות[אישתי צלמת]

4. לשחק קצת בDIRT3 בצורה חלקה וטובה

אז..

ישבתי קצת מפרטים וזה מה שהוצאתי שנראנ לי הכי טוב

5.תקציב עד 6500 כולל מסך

מה אתם אומרים:

?ui=2&ik=e47b0ecde3&view=att&th=12a3ce8e95de08df&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_gcg3yzax0&zw

סליחה רגע המסך שפה זה לא המסך הזה אלה זה:

BX2450 LED 24'' 2ms DVI HDMIx2 WideScreen Black

ויותר פרטים:

http://www.samsung.com/us/consumer/office/monitors/business/LS24B5HVFH/ZA/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=features

וזה מוריד ב750 שקל את המחיר הנקוב

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

5500 מספיק היום לבהמה מטורפת. שום דבר שתזרוק על הדבר הזה לא באמת יפריע לו.

אישית?

 

כרטיס ATI 5850 או Nvidia 470GTX (הבדל של עוד 500 מהATI)

מעבד CORE I5 760.

לוח אם P7P55-E PRO או משהו דומה

4 ג'גה RAM בMHZ1333

 

אם היא באמת עובדת כבד על הנחשב עם פוטו שופ, הייתי שוקל לקחת שני הארדיסקים של ג'גה בתצורת רייד 1 כדי להאיץ קריאה וכתיבה לדיסקים.

 

המערך הזה הוא הרבה מעל למה שכל דבר שתריץ עליו בכלל יתאמץ, לפחות מהרשימה דרישות שלך.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ב600 שקל ועובר את היכולתץ שלי לקנות נראה לי מספיק ה460 לא?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

בוקר טוב תודה על התשובה

יש לי עוד 2 הרדיסקים בבית אחד של 320 ואחד של 40 GB אחד סאטה והשני IDE

 

1. הכרטיס מסך מקפיץ לי את המחיר ב600 שקל וזה קצת עובר את התקציב

מה שבחרתי לא טוב או מספיק? לקחת את זה של ה1GB?

2.הלוח אם שרשמת זה המקביל של מה שלקחתי בGIGABAYTE מה שאני מעדיף על אסוס

3.אני בחרתי 4GB ב1600MHZ נראה לי עדיף לא?

והתקציב זה 6500 לא 5500

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
5500 הייתי שוקל לקחת שני הארדיסקים של ג'גה בתצורת רייד 1 כדי להאיץ קריאה וכתיבה לדיסקים.

.

אתה מתכוון RAID0.ולא לשכוח 7 ב 64BIT אחרת אין טעם ליותר מ 3 גיגה זיכרון.

פורסם

את הדיסק IDE אתה יכול לשים ישירות בפח - הוא ביזבוז של חשמל.

אתה יכול לעשות RAID מ2 WD GREEN (שהם 5400 , אבל עם 64 מגה באפר) של חצי טרה + דיסק SSD 40 גיגה למערכת הפעלה של אינטל - הכל יטוס לך ברמות שאתה לא מבין (עליית מערכת ב5 שניות - WIN7 64 ביט - אני לא צוחק , ועבודה על קבצים בקצב של 150 מגה בייט! לשניה).

הכל עניין של סדר עדיפויות (הסטאפ הנ"ל הוא בערך 1200 ש"ח לדיסקים)

 

מה גם שאם היא עובדת באמת בפוטושופ - המסך הזה (או כל מסך בפחות מסביב ה2000 ש"ח) לא באמת מתאים , אבל נעזוב את זה בצד.

 

הערה אחרונה - כדי שהפיצ'ר של הטורבו בוסט יפעל עם CORE I5 - צריך זכרונות 1333.

 

אז לעניינינו תקציב בבערך 5.5 אלף ש"ח:

 

הסר מוצרים כמות סה"כ

 

Intel Core I5 750 2.66GHz 8MB LGA1156 - BOX

1,029 ש"ח

( למזומן:998 ש"ח )

 

GIGABYTE GA-H55M-USB3 (H55) VGA + DVI and HDMI - mATX

623 ש"ח

( למזומן:604 ש"ח )

 

2GB KINGSTON DDR 3 - 1333 - I5- KINGSTON Original

538 ש"ח

( למזומן:522 ש"ח )

 

SAPPHIRE ATI Radeon HD5850 1GB DDR5 - RETAIL

1,449 ש"ח

( למזומן:1,406 ש"ח )

 

WD Caviar Green 1TB 64MB - SATA II

758 ש"ח

( למזומן:735 ש"ח )

 

LG DVD-RW GH22 x22 DUAL LAYER (black) SATA- bulk

129 ש"ח

( למזומן:125 ש"ח )

 

Thermaltake V9 BLACK EDITION (VJ400G1N2Z) 2x23cm silent fan - THERMLTAKE 500W Psu

785 ש"ח

( למזומן:761 ש"ח )

 

התקנת רכיבים ובדיקת מעבדה ממושכת (למחשב חדש בלבד)

לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי

171 ש"ח

( למזומן:166 ש"ח )

 

INTEL X25-V, 40GB ,MLC, 2.5", 34nm - RETAIL

552 ש"ח

( למזומן:535 ש"ח )

 

סה"כ מחיר לכל הפריטים (כרטיס אשראי): 6,034 ש"ח

 

סה"כ מחיר לכל הפריטים במזומן שטרות: 5,853 ש"ח

 

מפלצת משחקים , מפלצת דיסקים קשיחים , ספק ומארז מעולים ושקטים.

זה לקוח מזיגזג.

 

(במחשבה שאתה באמת צריך כח עיבוד ותרצה לשחק עם מחשב שישאר חזק לטווח הארוך).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

המפרט של ליביו לא רע, אבל הייתי מחליף את הלוח לצ'יפסט P55

והולך על ספק כוח טוב יותר (רוב הדגמים של TT מיושנים,מרעישים ולא נצילים)

 

 

 

Gigabyte GA-P55A-UD3 Intel P55 Chipset LGA 1156 USB 3.0 SATA III Model GP55AUD3 750

G.Skill 4GB Kit ECO DDR3 PC3-10666 1333MHZ 7-7-7-21 F3-10666CL7D-4GECO 675 Gigabyte ATI Radeon HD5850 OC 1Gb DDR5 Hdmi Model GVR5850G1OC 1,585

SAMSUNG DVD-RW SH-S223F x22 SATA Black OEM 159

Seasonic S12II-520 Bronze Active PFC 520W 385

CoolerMaster CM 690 369

Intel 40GB SSD X25-V SATA II 2.5 SSDSA2MP040G2R5 599

1Western Digital 1TB 3.5 64Mb SATA III WD1002FAEX Black 489

 

 

סה"כ 6,056 ש"ח

 

לוח עם צי'פסט P55

זיכרונות שעובדים במתח נמוך יותר

ספק כוח בתקן 80% ברונזה עם 5 שנים אחריות

כונן קשיח עם 64MB בתקן SATAIII

כרטיס מסך עם קירור חזק יותר מהסטוק ועם OC מהמפעל

-- לא הייתי עושה רייד 0 על הרדיסקים שמיועדים לאחסון עבודות/קבצים חשובים, ולרייד 1 אין יתרון גדול מלבד הגיבוי

לכן לא חושב שזה COST EFFECTIVE במערכות כאלו

 

אני מניח שמחיר למזומן יצא סביב ה5800 - כמו המפרט הקודם רק עם חומרה משודרגת

פורסם
את הדיסק IDE אתה יכול לשים ישירות בפח - הוא ביזבוז של חשמל.

אתה יכול לעשות RAID מ2 WD GREEN (שהם 5400 , אבל עם 64 מגה באפר) של חצי טרה + דיסק SSD 40 גיגה למערכת הפעלה של אינטל - הכל יטוס לך ברמות שאתה לא מבין (עליית מערכת ב5 שניות - WIN7 64 ביט - אני לא צוחק , ועבודה על קבצים בקצב של 150 מגה בייט! לשניה).

הכל עניין של סדר עדיפויות (הסטאפ הנ"ל הוא בערך 1200 ש"ח לדיסקים)

 

 

הערה אחרונה - כדי שהפיצ'ר של הטורבו בוסט יפעל עם CORE I5 - צריך זכרונות 1333.

 

 

 

ליביו

ליביו תוכל להסביר בערך את השורות שהשארתי מהודעתך ?

מה זה RAID?מה זהGREEN 5400 עם 64 מגה באפר?

 

עוד משהו , מה קורה עם הI3, I5 וכו? זכור לי שפעם זה היה שתי ליבות או ארבע ליבות שארבע ליבות היה הכי טוב אם אני יודע נכון , איפה ממוקמים סדרת הI לעיל של אינטל ?

תודה.

פורסם

 

 

 

Gigabyte GA-P55A-UD3 Intel P55 Chipset LGA 1156 USB 3.0 SATA III Model GP55AUD3 750

G.Skill 4GB Kit ECO DDR3 PC3-10666 1333MHZ 7-7-7-21 F3-10666CL7D-4GECO 675 Gigabyte ATI Radeon HD5850 OC 1Gb DDR5 Hdmi Model GVR5850G1OC 1,585

SAMSUNG DVD-RW SH-S223F x22 SATA Black OEM 159

Seasonic S12II-520 Bronze Active PFC 520W 385

CoolerMaster CM 690 369

Intel 40GB SSD X25-V SATA II 2.5 SSDSA2MP040G2R5 599

1Western Digital 1TB 3.5 64Mb SATA III WD1002FAEX Black 489

 

***** מעבד I5 760, נשמט מהרשימה אבל גם נמצא בחישוב...

 

סה"כ 6,056 ש"ח

 

 

תיקון להודעה

פורסם

ואלה מתן - טוב שאתה פה - לא ראיתי את הH55 - הכוונה היתה לP55-USB3 - צודק ב100%.

 

RAID זו טכנולוגיה לשימוש בכמה דיסקים בבת אחת בשיטות כתיבה שונות שמשמשות או לגיבוי או לקריאת נתונים מהירה יותר (תקרא על זה קצת פה - http://he.wikipedia.org/wiki/RAID ) - מקובל מאוד בתור דרך או לגבות או לשפר ביצועים בדיסקים קשיחים.

 

GREEN זו הסידרה האיטית יותר של WESTERN DIGITAL והחסכונית יותר בחשמל (וברעש). היא זולה יותר לקנייה כי הדיסק מסתובב ב5400 סל"ד במקום ב7200 המקובלים לדיסקים נייחים.

אבל עם 64 מגה באפר (שעוזר בעיקר בהתעסקות עם קבצים קטנים) ועם מחיר זול במיוחד - הם מצויינים למערך רייד זול וחזק.

 

לגבי המעבדים הCORE I5 כוללים סדרות של 2 ליבות ו4 ליבות , הI3 כוללים מעבדי כניסה של 2 ליבות.

בגדול בפנים יש סבטוחה שלמה של פיצ'רים שיש פה ואין שם, סדרות שונות וגדלי יצור שונים.

 

בשורה התחתונה - בתקציב שלך - המעבד החזק ביותר (שכדאי) לקנות הוא הI750/760 - אלו הם מעבדי 4 ליבות שנמצאים בטופ של הI5 וחוץ מMULTITHREADING שלא כ"כ חשוב למשתמש הביתי (ההרבה מעבר לממוצע) המעבדים האלו מאוד חזקים ובעלי פוטנציאל OVERCLOACK אדיר.

בנוסף הם גם יכולים להוריד ולהעלות מכפלות כדי לחסוך חשמל או לתת אקסטרה ביצועים בעת הצורך בצורה יעילה ביותר.

 

הם קפיצת דרך ענקית מהסדרת מעבדים הקודמת של אינטל שהיתה בעצמה מאוד מוצלחת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

GIGABYTE P55A-UD3

INTEL I5-750

LIAN LI PC-K62B

SAPPHIRE 5850 1GB VAPOR-X

SEASONIC M12II-520 520W Active PFC (Modular)

SAMSUNG SH-S223C Black Sata

SCYTHE KATANA 3

X2 SCYTHE 120mm SLIPSTREAM 800rpm

WD 1GB GREEN 64MB

4GB KIT (2GBx2) CORSAIR 7-8-7-20 1600MHZ

 

במפרט לעיל ישנו קירור טוב (שלא ראיתי שהמרכיבים כאן בכלל רשמו), תוספת של 2 מאווררים 12ס"מ מצויינים ושקטים, זכרונות טובים ומהירים, מעבד מצויין כפי שכולם כבר המליצו וגרסא קרירה ושקטה (וטובה לOC) של כרטיס מסך 5850 החזק מארז מעולה וספק מודולרי.

מחיר: 6243 כולל מע"מ, הרכבה ובדיקות מאמץ.

ניתן לבצע שינויים ותוספות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז:

א. למשתמש הממוצע - אין טעם בקירור חיצוני , והקטנה לא ממש קירור כזה מוצלח

ב. דיסק קשיח של 5400 בתור דיסק קשיח יחיד ולשימושים שהוא כתב? BIG NO NO, בכלליות הדיסקים האלו טובים רק כSTORAGE משני זול או רייד זול

ג. זיכרונות 1600 - תקרא על טורבובוסט , תקרא על CORE I5 , ואז תחפש בגוגל על בעיות של I750/60 + טורבו בוסט + זכרונות 1600. לא סתם בחרתי זכרונות 1333, בגלל המכפלה השונה זה פשוט עושה בעיות (אתה תעבוד על תדרים מטורפים) - ככה שבסופו של דבר עם זכרונות כאלו - או שתעבוד על 1333 או שתכבה את הTURBO BOOST ואת האופציה להורדת מכפלה לחסכון בחשמל

(כל הלוחות אם עושים את זה אוטומטית במצב הזה - כולל הלוח שכתבת - מניסיון)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

א. קירור תמיד מוסיף, גם למשתמש הממוצע ומאריך את חיי המחשב וחלקיו. הקטנה הוא קירור לא מהטובים ביותר אבל לא מהפשוטים ולא יקר כל כך, באזור ה100 שקלים.

ב. יש לו עוד כונן של 320 שישמש כראשי, לא ציינתי בהודעה הקודמת שלכך התכוונתי.

ג. צודק, אבל עדיין ניתן להפעיל ב1333 ולהנות מזמני הגישה המעולים של הסטיקים, או לשנמך ל1333 C9 ב320~ פחות מההצעה המקורית.

 

שבת שלום,

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

רק לגבי ג' - זה תלוי בסטיק

רוב הסטיקים יהיו בעלי CL נמוך רק בתדר המיועד - מכך לא ניתן להסיק שהם יהיו בעלי זמני גישה טובים גם במהירויות אחרות (רוב הסטיקים שהם CL7 ב1600 הם CL9 ב1333).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מהנסיון שלי, למחשב סטנדרטי שלא עובר OC אין סיבה לקנות קירור חזק יותר. ההפרשים יהיו כמה מעלות בודדות לכאן או לשם

מה שכן יש מקרה אחד שבו חייבים לקנות גוף קירור למעבד וזה כשקונים מעבד בתצורת TRAY / OEM.

אני מאוד ממליץ -להתרחק- ממעבדים כאלו, שמגיעים ללא קופסא וללא גוף קירור מכיוון שאין דרך לדעת מה המקור שלהם

והאם הם מקוריים. בזמנו היו כל מיני שמועות שיבואנים קונים מעבדים ללא קופסא מכל מיני ספקים מפוקפקים מחו"ל. יש המון קומבינות בתחום הזה ותמיד כדאי לקנות מוצר סגור בקופסא עם מספר סריאלי ואמצעי זיהוי נוספים.

 

לגבי זכרונות - קורסאייר למען האמת סתם יקרים וגם עובדים על מתח גבוה יותר מה-G.SKILL ECO. אני ממליץ על זכרונות עם מתח עבודה נמוך. חוץ מזה אם הרעיון הוא לקנות זכרונות 1600 כדי להוריד אותם ל1333 בתזמונים טובים, למה לא לקחת זכרונות 1333 7-7-7 ולעלות אותם ל1600 כשרוצים? זה זול יותר... מה שכן ההשפעה על הביצועים תיהיה מינורית ב2 המקרים.

 

תוספת של מאווררים - לא יועיל ואפילו יפגע בזרימת האוויר. בCM 690 יש 3 מאווררים אם אני זוכר נכון וזה מספיק. (קדמי,אחורי ואחד בצד). חוץ מזה שכל המאווררים שבעולם לא יעזרו לבחור אם הוא לא יפתח לנקות את המארז מאבק פעם בתקופה, הם סתם יתחילו להרעיש ולהתאמץ.

 

מעבד - I5 760. זה הדגם המחליף של ה750 וההפרש ביניהם הוא לא יותר מ30 ש"ח, אין סיבה להתעקש על ה750

 

 

מסך--- ממליץ מאוד על מסכי DELL עם פאנל IPS. כל הוואריאציות יהיו טובות - SIPS,EIPS. אלה מסכים מעולים והרבה גרפיקאים מתחילים משתמשים בהם

כאלטרנטיבה זולה למסכי EIZO, במקרים שבהם לא צריך מסך מטורף ב6000 ש"ח.

 

דגמים: DELL 2209 WA מסך 22 רחב ברזולוציה של 1680X1050

DELL U2311H FHD - מסך 23 אינץ' פול אייץ' די

 

 

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...