Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי קורולה 2001 שעשתה כבר 210,000 קמ והגיע הזמן להתחדש.

אוהב ומרוצה מהקורולה ולכן רוצה קורולה חדשה יותר. אני עושה כ 20,000 קמ בשנה.

התקציב 70-80,000 שח (כולל ממכירת הרכב הקיים).

האם ללכת על הקורולה החדשה 2007-8 שהבנתי שבאה עם הגיר הרובוטי והלא מומלץ או ללכת על קורולה 2006-7 עם התיבה האוטומטית?

מה אתם אומרים?

מישהו ממליץ על משהו יותר מוצלח ברמת התקציב הזו?

פורסם

בתור אחד שנהג על שני הקורולות המדוברות לא מעט

עניין של מה שאתה יותר אוהב

הקורולה האוטומטית של שנים 07-06, אוטו מוצלח מאוד שומר על המחירון והכל, מאוד נוח, הקורולה הרובוטית והחדשה יותר, יפה ומעוצבת טוב יותר, שניהם אמינות מאוד

ההבדל ביניהם הוא הגיר כמו ששאלת

 

אני אישית לרובוטי לא מתרגל לא אוהב, זה נראה לי פועל זוועתי בקורולה, אבל יש כאלה שמתרגלים ואוהבים ( אני מכיר אחת כזאת.) סע על שניהם, תחליט מה נוח לך

פורסם

ממליץ בחום על דגמי 2006-2007 . רכב מצויין ואמין שעושה את העבודה. אם אתה מרוצה מהקורולה 2001 הדגם האוטומטי של 2007 יהיה קפיצת מדרגה עבורך ויעשה את העבודה ללא בעיות

פורסם

שני הדגמים טובים. המנוע של החדשה (הרובוטית) חזק יותר. המושבים בחדשה מתקפלים.

 

הכל תלוי בשאלה הפשוטה, האם הרובוטית תמצא חן בעיניך או לא.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...