Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקי . היום בערב אני יארגן כמה תמונות של חלק מהאוסף ונפתח שרשור של רכבי אספנות על שלט.:lol:

 

מעולה!

גם לי יש TAMIYA משנות השמונים - MONSTER BEETLE, שזהה מכאנית עד כמה שידוע לי ל-BRAT...

וגם לא מעט דגמי אופנועים 12\1 ואפילו 6\1 (KATANA) שבניתי בילדותי, לפני כ-30 שנה...

 

יאללה שרשור!

אבל איפה? פה זה לא המקום.

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ל' , השתגעת?

אני לא זונח שום דבר !!

החיפושיות יקבלו את המגיע להן וגם הסובארו תקבל.

STI .

 

זו היתה הצעה ידידותית, להעביר אותן אלי למשמורת...

:wink:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ואני לתומי חשבתי שהעלית איזו תמונה או שתיים לסיפוק היצר..

נראה שיש לך במה לנצל את הזמן הפנוי בחופשת הקיץ

בהצלחה, מחכה לתמונות בקוצר רוח

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אהלן אומי

מצטער שלא לא הצלחתי להגיע (יש דברים שלא מתכננים, שתהיה בגילי תדע......)

מה עם קצת תמונות?

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אומי... רכב מגניב!

 

זה הדגם עם הפנסים הכפולים? יאמי...:-D

 

אחסון זו בעיה כואבת. אני עכשיו רב עם ההורים שיזיזו עץ כדי לפנות מקום בחניה הפרטית.

פורסם
הזכרתם לי משהו עם ה TAMIYA שלכם.

מי שיעשה מטנדר אמיתי כזה דבר יהיה מלך!

 

אם אתה עושה כזה דבר לא יבוא בוחן להוריד אותך מכביש, המפכ"ל בעצמו יגיע.

 

נ.ב.

תשמור את הדגם ותגיד לו שהרכב אורגינל.

התמונה של הרכב לא עולה מי שרוצה לראות שיראה בתגובה של Simply Nuts בעמוד הקודם.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אומי!! אל תגרום לי להצטער...

 

חומיזה, יש אחד שחושב שהוא היחיד (משבטוח הוא לא שיפץ אותה לבד...):

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicTrack.php?CatID=1&SubCatID=2&CarID=210270&Code=afe24fa8bb0c8f0df2b16a24cdf16418

הוא רוצה עליה 60K, שילך לחפש...

אני עדיין חיב לך תמונות...

 

אחשלך

 

קודם כל , למי שלא מכיר את ישי (שזה כולכם כנראה) הוא החבר שנתן לי את הסובארו ,נדירים חברים כאלה .

תאמינו לי .

אז שוב המון המון תודה .

 

ביום שישי האחרון הסובארו סוף סוף עברה בעלות לשמי , ישי, אכלת אותה אתה כבר לא יכול להתחרט.

ולכבוד העברת הבעלות:

:beerchug::beerchug::beerchug:

 

עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד.

משימה ראשונה איסוף נתונים וחלקים .

יש לי כמה שאלות למומחים :

1. אני מחפש נתונים על ביצועי EA71 מול EA81 , ואפשרויות השיפור של כל אחד מהמנועים.

2. האם יש מנועים נוספים שאני יכול טכנית וחוקית להתקין בטנדר שלי?

3. האם מישהו מכיר ספר היינס או אחר שמתאים בודאות לדגם הנ"ל ?

 

להנאתכם גם שתי תמונות , בשלב שבו הן צולמו עוד לא חלמתי שישי ישחרר לי את האוטו , ובכלל צילמתי את הלול שניסינו להפוך לסדנה פרטית. הסובארו במקרה ברקע.

תודה לעונים

אומי

113_1369.JPG

113_1367.JPG

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

עברו שנים, והגיע הזמן להחיות את השירשור.

 

הרבה לא קרה מאז שגררתי אותה לאותו משק שבו אוחסנה.

 

הייתי סטודנט, גרתי רחוק מהמשק ההוא, ובשבתות לא היה ניתן לעבוד שם. (מקום דתי).

לאחרונה העברתי אותה שוב, הפעם לעסק של חבר.

 

כרגע לפני שאני מתחיל להשתגע, אני רוצה להביא אותה למצב מתגלגל.

מה שאומר שדבר ראשון אני חייב להשיג את הבורג של המיתלה.

אני צריך להצליח להבין אם הבורג זהה בסובארו אחרות, ולמצוא אחת שתורמת חלקים כדי לפרק ממנה את הבורג הנ"ל.

 

אז מי מחברי הפורום יכול לשפוך אור על הסוגיה?

 

האם חלקי המיתלה האחורי בסובארו טנדר דור ראשון זהים לסובארו 4X4 אחרת כלשהי?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בשעה טובה, תמיד כיף לשמוע על עוד טנדר כזה שחוזר לחיים.

 

המתלה האחורי של הטנדר שלך מופיע בפלטפורמת 4x4 דור 1 של סובארו בלבד (דגמי טנדר וסטיישן).

 

דור ראשון 2x4 זהה חלקית (tariling arms דומות).

 

לפלטפורמות דור שני (טנדרים משנת 82 ופרייבטים משנת 80) ומעלה יש מתלה אחורי שונה.

 

אולי תנסה להסביר קצת יותר טוב איזה בורג חסר לך ( בטנדר :wink: ) ונראה אולי אפשר למצוא משהו מתאים בג'נקיה.

 

הנה תמונה של שלי לועס כמה בולדרים לשיפור המוטיבציה בשיפוץ.

BRAT.jpg

פורסם

אני אנסה להסביר מהזכרון, ולצלם בהקדם תמונה.

מהגלגל יש זרוע שהולכת קדימה למוט פיתול, הנקודה שהיא מתחברת למוט פיתול מוחזקת לבודי ע"י שני ברגים, שלפחות אחד מהם די גוץ, עבה עם הברגה דקה יחסית.

זה הבורג שחסר לי באוטו.

לגבי שאר הברגים שחסרים לי, כל המטפלים כבר התייאשו :)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אם אני מבין אותך נכון (תמונה שווה שלף מילים) אז הבורג הזה זהה גם בדור 1 2x4.

 

אני חושב שיש לי כיוון לבורג כזה, דבר איתי לקראת סופ"ש הבא אם עוד לא מצאת.

 

ד"א מה בקשר ללפרק את הבורג מהמתלה השני (לא את השני מאותו מתלה) וללכת איתו לחנות ברגים בתור דוגמא?

 

הפירוק של הברגים האלה לא פשוט, הם בד"כ חלודים ודבוקים לסביבתם ולא נפתחו מעולם...


×
×
  • תוכן חדש...