Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים!

אני מתנצל מראש (כן, בערך כל פוסט שלי מתחיל מהיתנצלות) על הטרטור בסוגיית הרכב שלי.

כבר שנה מאז שיחרורי מצה"ל אני מתעסק בנושא רכישת רכב.

אומנם עד כה אני נוסע על הרכב של ההורים מדי פעם-מדובר במאזדה לאנטיס שנת 97' 1.6 GLX אוטומטית

שעד כה מד האוץ מראה 170,000+-, אנחנו יד 3 ואילו הראשונה הייתה בבעלות חברת השכרה.

במהלך החודשים הקרובים, אבא שלי מתכנן לקנות רכב אחר, ואילו אני אקבל את הרכב הנ"ל לבעלותי.

הדילמה שלי נובעת מכמה סיבות, אני לא אוהב גיר אוטומטי (אין כמו לנהוג על ידני בישבילי, וגם צריכת הדלק)

כמובן הרכב כבר לא חדש (בכלל לא בכיוון :wink: ) ובחצי שנה האחרונה בעיקר,הוחלפו בו המון חלקים:

-כל מערכת הקירור קרסה והוחלפה

-גומיות ישנות

-ריפוד הגג

- ויש עוד כמה דברים שבטוח שכחתי או שלא יודע את שמם ויש עוד כמה שמחכים לטיפול כדי לבדוק אותם.

ובכן מה בעצם הדילמה? אני מתלבט שכאשר אקבל את הרכב לבעלותי, להחליף אותו לרכב שיותר מתאים לצרכים שלי.

רכב קטן וזריז, מזגן, שיהיה חסכוני יחסית למאזדה נגיד.

אופצייה מעניינת שכן הדליקה לי נורה, זו AX 97 שבבעלות חבר קרוב, היא משופרת קלות (ראש מנוע AX GT,קיט יניקה סימוטה מקרבון, ועוד כמה שטויות) והוא מתכנן גם להחליף אותה למשהו יותר חדש וספורטיבי לכן עלתה הסוגייה.

מחירון הרכב שלי לפי יצחק לוי הוא: 13,750 לאחר הורדה של 15% בגלל שהרכב הייה בחברת השכרה.

אני לא יודע האם שווה להשקיע כבר במאזדה ולהביא אותה למצב טוב/מצויין, או פשוט למכור אותה, ויכול להיות שישאר כסף לביטוח

ושאר דברים.

כל רכב ישן יצריך טיפולים לא מתוכננים והשקעה, אך אני יודע שנאמר יהיה יותר זול לתחזק את הAX לעומת המאזדה.

בסופו של פוסט, האם לדעתכם עדיף להחליף רכב (בואו נאמר ספציפית לAX הנ"ל) או להשקיע במה שיש תוך הסתכלות על כל ההיבטים?

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

×
×
  • תוכן חדש...