Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף יש יבואן שרוצה לעזור.

 

היבואן של מצלר מוכן לתת צמיגים לרוכבי הסופרמוטו במחירי עלות.

 

בקרוב יהיו סליקס, אבל בינתיים רק ריינספורט בהרכבים קשה/בינוני/רך.

 

מישהו ניסה? שווים?

כמה רחוק אלו יהיו מבחינת האחיזה מצמיגי סליקס טהורים?

 

לילה.

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

מומלץ ביותר !

 

 

רכבתי על גרסת ה-HARD של הרנספורט (סט מלא - קידמי + אחורי, גם על ה-XT וגם סט על ה-KTM) והפידבק מהצמיגים הללו פשוט נפלאים.

גם כשהצמיג מאבד אחיזה (נדיר למדי, גם על אספלט באיכות גרועה), עדיין הכל בשליטה וידוע מראש.

 

למעשה, אהבתי את הרנספורט יותר מהסופר קורסה ורק את סידרת המישלין פיילוט RACE העדפתי יותר מהרנספורט (צמיגים אגדיים... 8) ).

 

אגב, לאחר שהיה לי את הסט הנ"ל על ה-XTSM, הבנתי שאני צריך להחליף אופנוע והזדרזתי לעשות כן (אני חושב שאפילו מכרתי אותו עם סט המצלרים עליו - אולי Tygger יוכל לאשר)...הצמיגים הללו נתנו יותר ממה שהאופנוע יכול היה לגבות :roll:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

מסכים עם הכRוב

 

אני רוכב על סופר קורסה, שהם המקבילים הפירליים לרנספורט של מצלר.

שמעתי גם גירסה שאומרת שמדובר באותו הצמיג בדיוק (אותו קומפאונד, חריצים שונים).

 

רכבתי על הקטום של גלעד לשעבר שהיה מצוייד בצמד רנספורט, ואכן ההרגשה ניפלאה:

פידבק מצויין, היגוי טוב ומדוייק, ושפע בטחון בהחלקות אשר נשלטות לחלוטין.

פורסם
מסכים עם הכRוב

 

אני רוכב על סופר קורסה, שהם המקבילים הפירליים לרנספורט של מצלר.

שמעתי גם גירסה שאומרת שמדובר באותו הצמיג בדיוק (אותו קומפאונד, חריצים שונים).

 

רכבתי על הקטום של גלעד לשעבר שהיה מצוייד בצמד רנספורט, ואכן ההרגשה ניפלאה:

פידבק מצויין, היגוי טוב ומדוייק, ושפע בטחון בהחלקות אשר נשלטות לחלוטין.

 

גם אני שמעתי שמדובר על צמיגים זהים, אבל לפחות למראית עין, מדובר על פרופיל שונה - המצלר יותר "משולש" ומחודד (יותר שטח צמיג בהטייה) והקרוסה יותר עגלגל...

זה גם מורגש בהכנסה של האופנוע להטייה.

 

עם זאת, יכול להיות שמדובר בזהות של התרכובות.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אז נראה שעל פניו האיש הזה (היבואן) הוא עם החומר הנכון, בזמן הנכון 8)

 

עכשיו רק נשאר לבדוק את המחירים. השבוע...

 

רב תודות!

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

ופיילוט רייס 1 מקדימה(חתך 70 ) בן זונה של אחיזה

הצמיגים שהיו לפני זה סופר קורסה לי היה איתם לא מי יודע מה... :roll:

אם לקנות זה רק מישלין

פורסם
מומלץ ביותר !

 

 

רכבתי על גרסת ה-HARD של הרנספורט (סט מלא - קידמי + אחורי, גם על ה-XT וגם סט על ה-KTM) והפידבק מהצמיגים הללו פשוט נפלאים.

גם כשהצמיג מאבד אחיזה (נדיר למדי, גם על אספלט באיכות גרועה), עדיין הכל בשליטה וידוע מראש.

 

למעשה, אהבתי את הרנספורט יותר מהסופר קורסה ורק את סידרת המישלין פיילוט RACE העדפתי יותר מהרנספורט (צמיגים אגדיים... 8) ).

 

אגב, לאחר שהיה לי את הסט הנ"ל על ה-XTSM, הבנתי שאני צריך להחליף אופנוע והזדרזתי לעשות כן (אני חושב שאפילו מכרתי אותו עם סט המצלרים עליו - אולי Tygger יוכל לאשר)...הצמיגים הללו נתנו יותר ממה שהאופנוע יכול היה לגבות :roll:

 

הצמיגים אכן היו על האופנוע.

 

פשוט מעולים.

סיפקו אחיזה גם במצב גמור שבהחלט גרמה לי לתהות לגבי מצב הבלם האחורי שלא רצה לזרוק הרבה.

 

צמיגים מעולים שמניבים גירודים בכל מיני מקומות מוזרים, אפילו במקומות שהאספלט בהחלט יכול היה להחשב גרוע.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
מומלץ ביותר !

 

 

רכבתי על גרסת ה-HARD של הרנספורט (סט מלא - קידמי + אחורי, גם על ה-XT וגם סט על ה-KTM) והפידבק מהצמיגים הללו פשוט נפלאים.

גם כשהצמיג מאבד אחיזה (נדיר למדי, גם על אספלט באיכות גרועה), עדיין הכל בשליטה וידוע מראש.

 

למעשה, אהבתי את הרנספורט יותר מהסופר קורסה ורק את סידרת המישלין פיילוט RACE העדפתי יותר מהרנספורט (צמיגים אגדיים... 8) ).

 

אגב, לאחר שהיה לי את הסט הנ"ל על ה-XTSM, הבנתי שאני צריך להחליף אופנוע והזדרזתי לעשות כן (אני חושב שאפילו מכרתי אותו עם סט המצלרים עליו - אולי Tygger יוכל לאשר)...הצמיגים הללו נתנו יותר ממה שהאופנוע יכול היה לגבות :roll:

 

הצמיגים אכן היו על האופנוע.

 

פשוט מעולים.

סיפקו אחיזה גם במצב גמור שבהחלט גרמה לי לתהות לגבי מצב הבלם האחורי שלא רצה לזרוק הרבה.

 

צמיגים מעולים שמניבים גירודים בכל מיני מקומות מוזרים, אפילו במקומות שהאספלט בהחלט יכול היה להחשב גרוע.

 

אל תשכח שהגירודים נובעים מגובהו הנמוך של האופנוע :?

(כמו: התשובות של הרגליות, מגיני המנוע, ג'ק צד...נכון?)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

(כמו: התשובות של הרגליות, מגיני המנוע, ג'ק צד...נכון?)

 

טיפה הגזמנו, לא?

 

הרגליות כן.

 

התושבות מעט קשה יותר.

 

ג'ק צד בהחלט לא ומגן מנוע עדיין נקי ויפה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

(כמו: התשובות של הרגליות, מגיני המנוע, ג'ק צד...נכון?)

 

טיפה הגזמנו, לא?

 

הרגליות כן.

 

התושבות מעט קשה יותר.

 

ג'ק צד בהחלט לא ומגן מנוע עדיין נקי ויפה.

 

מתי לאחרונה היה ה-XTSM באוויר ובחנת את חלקיו למטה ?

 

יש לי תמונה שממחישה את גובהו הנמוך של ה-XT. תמונה שבה הרגליות מקופלות ותושבות הרגליות עם מגיני המנוע, חורצות באספלט...הנה, כאן

 

(ששחרלרט לא יגיד שאני מעלה תמונות כל הזמן :p )

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...