Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מקווה שהנושא במקום המתאים..

אני מחפש מקום באזור ירושלים או המרכז שמתעסק אם פיבר שיכול ליבנות ספויילר קטן לפולו שלי (שנת 97 16v)

 

אשמח אם מישהו יפנה אותי לבעל מקצוע טוב!

 

תודה רבה לעוזרים.

 

כמו זה שבתמונה

http://img143.imageshack.us/i/pologti20000079nb.jpg/

פורסם
דווקא יש,

עם כותבים עם ע'.

אם עם א' זה מילת שאלה.

קומפרנדה?

 

אחלה של תשובה..

אתה מבוזבז פה לך תיהיה מורה בית ספר.

 

********************* הערת ההנהלה: ******************************

 

העירו לך, זה לא ככ נורא. לא צריך להגיב כך. ואם אתה מגיב, אז כדאי אחרי ה "מבוזבז פה" לסמן (,).

פורסם

הנושא שלך לא כל כך מתאים שיפורי התנהגות ומנוע, אבל מילא, תנסה באי ביי, החבר הטוב ביותר של המשפר.:wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.. אני אישית מעדיף חדש ומקורי אבל אני לא מצליח להשיג..

נקווה שנימצא באי ביי

 

תודה.

פורסם

חדש ומקורי אפשר להזמין מהחברה אבל זה לא הולך להיות זול

 

עוד חלק חובה מהפולו GTI זה הסםליטר השחור העבה שיש על הטמבון הקידמי

 

דרך אגב יש מישהו שמוכר ג'אנטים כאלה עכשיו בפורום vagclub

משתמש בשם omricn

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם
חדש ומקורי אפשר להזמין מהחברה אבל זה לא הולך להיות זול

 

עוד חלק חובה מהפולו GTI זה הסםליטר השחור העבה שיש על הטמבון הקידמי

 

דרך אגב יש מישהו שמוכר ג'אנטים כאלה עכשיו בפורום vagclub

משתמש בשם omricn

 

איזה ספליטר אתה מתכוון? יש לך תמונה להראות לי?

ואיזה ג'אנטים? תעלה לכאן את הקישור בבקשה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...