Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג מונדיאל שמח לכולם.



 

הסופ"ש הז החלטנו אני וחבריי לנסוע לצפון וכיוון שרכשתי רכב לפני מספר

חודשים ועדיין לא יצא לי לעשות נסיעה כזו ארוכה התנדבתי לנהוג.

הרכב הוא יונדאי אקסנט 2001 ידנית , בדרך הלוך היינו שלושה באוטו

והנסיעה היתה סבבה והגענו תוך זמן סביר - אבל , בחזור התחילו הבעיות ,

קודם כל בדרך חזור הצטרפו עוד שני אנשים ועוד ציוד כלומר רכב מלא ,

רצינו לנסוע לאכול חומוס אז חברי ניווטו אותי אל מג'דל שמס מקום גבוה מסתבר

כי שהתחילו העליות הרכב התחיל לבגוד בי ופשוט סירב להאיץ כאשר האנשים עודנם

ברכב וכאשר הם ירדו יכולתי לנסוע בכיף:

 

- אין בעיות של שמן\נוזל קירור וכדומה אילו תקינים בוודאות.

- לא מזמן ניקו לי את האינג'קטורים כי המצערת פשוט לא הגיבה לי יום אחד.

- בהלוך שמרתי על הילוך נמוך כיאה לנסיעה בירידות תלולות

- ובעליות במג'דל ניסיתי למשוך "הילוכי כח" כמה שיותר שני ראשון וכו.

- אין בעיה של טמפרטורת מנוע

- כיבוי והצתת המנוע גרמה לבעיה להיעלם לכמה דקות

בשלב מסויים הרכב סירב להאיץ ( במג'דל ) ונאלצנו להוריד שני נוסעים ולחזור למרכז

במהירות שנעה בין 30 ל100 קמ"ש תלוי אם היו עליות או ירידות.

 

אנא עזרו לי חברים להבין מהי הבעיה , הרגשתי באותו רגע חסר אונים - כי גם החברה שלי

חשבו שאיזשהו אספקט בנהיגה שלי אולי גרם לתקלה ברכב , האם זה אפשרי אולי נהגתי לא נכון?

אולי הצפתי את המנוע? אולי זה פלאגים?

ולמה שאני לבד עם הרכב הוא עובד כמו שצריך?

עמילו.

×
×
  • תוכן חדש...