Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

ברצוני להזמין משקפי שמש מחו"ל, השאלה אם יש עליהם מכס?

האם למישהו יש ניסיון עם זה, ואם יש מכס, אז מאיזה סכום הוא?

פורסם

זה המע"מ.

שהמשקפיים יגיעו לארץ ותתבקש להגיע לדואר לקחת אותם תצטרך לשלם 16 ממחיר המשקפיים.

אתמול הזמנתי משקפיים מebay. המחיר המשוקלל לאחר תוספת ה16% מע"מ יצא לי יותר זול ב200 שקל מבארץ.

 

התעלקות על השרשור,

הזמנתי ממוכר אשר נמצא בארה"ב,נאמר לי שדברים מארה"ב נשלחים קודם לאירופה ומשם לארץ כדי לחסוך עלויות.

יש אמת בדבר? אם כן זה יצור עיקוב רציני בגלל הביטול טיסות.

 

בן.

Got To love It

פורסם

בן, מה שאתה אומר לא נראה לי הגיוני, אבל אני לא מבין בזה, אלא מתבסס על הגיון בריא.

 

 

אתה בטוח שיש רק 16%? כי אני שוקל להזמין כמה זוגות, כנראה זה יעלה יותר מ100$ לכן חשוב לי לדעת.

שלא יהיה לי הפתעות במכס. 8)

פורסם

כן.

תכנס לאתר של המכס.

תראה שיש שם 16 אחוז על משקפי שמש,זהו.

המשקפיים שאני הזמנתי יוצאות 370 כולל משלוח ולאחר חישוב המע"מ יוצא 429.

כמה זוגות אתה מתכנן לרכוש? אולי אם חושדים בכך שהם נקנות במטרה לעשות רווח יכולים להתלבש עליך(למרות שאני לא מבין בזה אז אל תתפוס אותי במילה).

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

אם כל זוג עולה פחות מ50$ אז תארגן שיישלחו בחבילות נפרדות, ושמור תיעוד מסודר של כל עסקה בנפרד, שתהיה לך הוכחה אם המכס ירצה.

 

שים לב שסף ה50$ הוא על המחיר כולל משלוח.

כלומר אם המוצר עולה 40$ ומשלוח 13$ אז כבר ייגבה מכס. (במקרה הנדון מע"מ בלבד, במקרה של מוצרים אחרים ייתכן שגם מכס בנוסף)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

WILL, מה שאתה אומר זה ידוע. אני שוקל להזמין 2 זוגות. מקסימום אולי אתחיל עם זוג אחד, אראה איך מתקדם, ואח"כ אזמין שוב, פשוט חבל על המשלוח פעמיים. הכוונה היתה אם יש מכס על משקפיים, כי כל זוג יעלה עם המשלוח 80$, כלומר עובר את ה50$.

פורסם

אני לא מבין בטבלה הזו מי נגד מי, ומה הולך בה.

על איזו עמודה אני צריך להסתכל על מנת לראות אם יש מכס או לא? ומה הן אומרות

פורסם

אייל יצא לך להוסיף גם 16 אחוז.

 

פותח השרשור,המחיר שיוצא לך כולל משלוח,תוסיף לו 16 אחוז(מהמחיר שכולל משלוח).

 

בן.

Got To love It

פורסם

אגב, קניית משקפי שמש מחו"ל חוסכת המון כסף,

הדגם הספציפי שאני רציתי, של BOLLE עלה בארץ באופטיקנה 1500 ש"ח.

הוא הגיע מחו"ל בפחות מ100 דולר כולל משלוח.

 

לאחר חודש הזמנתי עוד זוג , כבר השגתי אותם ב80 דולר כולל משלוח.

 

הדגמים שהגיעו אליי היו MADE IN ITALY, אני לא בטוח שגם מה שנמכר בארץ מיוצר שם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

על פי הרשום באתר שבקישור הנ"ל:

 

 

מסים מרוכזים

כוללים מכס, מס-קניה ומע"מ.

 

 

מסים כללי

סך המסים המרוכזים שיחולו על טובין שיובאו מארץ אחרת.

 

 

מסים - הסכם

סך המסים המרוכזים שיחולו על טובין שיובאו מארץ הסכם.

 

 

 

פרט מהותי

פרט המכס בו מסווגים הטובין במסגרת הפרקים 1 עד 97 לתעריף המכס ומס קניה.

 

 

פרט משולב

פרט מכס 818 לתעריף המכס ומס קניה.

 

 

 

. מסים לפי הפרט המשולב יחולו בהתקיים כל התנאים הבאים:

 

א. הטובין יובאו כמטען נלווה ע"י הנכנס בכניסתו לישראל, או תוך 3 חודשים לפני או אחרי כניסתו לישראל. וכן טובין שנשלחו בחבילות במשקל של עד 30 ק"ג.

ב. ערכם הכולל של הטובין עד 1,000$ (לגבי הלבשה, הנעלה, ומוצרי טקסטיל - ערכם הכולל עד 600$). הערה: לגבי הלבשה והנעלה - ישנם שיעורי מסים שונים לכל מוצר ומוצר, ולפיכך לא צויינו המסים בטבלה. לפרטים נוספים אנא פנה לבית המכס הקרוב למקום מגוריך.

ג. הטובין לא ישמשו למסחר.

 

 

2. מסים לפי הפרט המהותי יחולו על יבוא שאינו עונה לתנאים הרשומים בסעיף 1.

 

 

לפי הבנתי, על משקפי השמש יחול מס של 29.9% כיוון שאינם עונים להגדרה פרט משולב.

29.9 זה כבר כולל מע"מ.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...