Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קודם כל יש לי קלריון 786 עם כל הרכיבים שכתובים אצלי בחתימה,השאלה שלי האם אני יכול לעבוד עם הרדיו הנ"ל אקטיבי?

ולחתוך-טוויטר\מיד\סאב? (כמובן שכל זה ב 2 מגברים שונים וחיבורים של כל רכיב בנפרד למגבר) עם הרדיו דיסק שיש לי?

אני יודע שיש לי אפשרויות כמו 2WAY\3WAY,ובשתיהם יש לי שליטה שכתוב שם (HIGH,MID,REAR)...

Scan Speak

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור שאתה יכול :?

רק לעזור לך איך בדיוק אני לא יודע,רכשתי אותו לא מזמן ולא הספקתי להתקין את שאר המערכת עדיין,ככה שלא יצא לי להתעסק איתו.

פורסם

יש שני אנשים שאתה צריך לדבר איתם על הנושא הזה -

 

איתמר

רומם (רומק)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני קצת מתקשה להבין איך זה קורה כל העסק הזה,חיברתי הכל,שזה 3 RCA מהרדיו ל2 מגברים (מגבר 1-RCA FRONT,RCA REAR) שאליו מחוברים 2 טוויטרים ו2 מידים בנפרד,יש עוד RCA שמועבר מהרדיו למגבר השני דרך מפצל מתח ע"י שליטה על סאב.

 

עכשיו נינכסתי לאפשרות בשם X-OVER אחרי שבחרתי במכשיר שיעבוד על 2WAY,והתחלתי להזיז אותם,לפי מה שאני הצלחתי להבחין זה שמה שמשמפר\מזיק זה רק כשזה מכוון על HIGH והטוויטרים נחתכים,וכשזה על REAR הסאב נחתך,כשזה על MID בקושי שומעים שזה עושה משהו..:roll:,האם צריך להעביר את המכשיר ל-3WAY ואז לבדוק?

Scan Speak

פורסם

תודה רומק,עכשיו אחרי שהעברתי ל-3WAY,אני אמור לשמוע את החיתוך של המיד יותר בX-OVER?

תהיה לי גם שליטה על הסאב דרך המכשיר?שאין ב 2WAY?

Scan Speak

פורסם

אני לא יודע מה זה אומר לשמוע את החיתוך של המיד בקרוס.

 

מה שזה נותן לך זה שליטה על כל אלמנט בנפרד: עוצמה, תיקון זמנים, קרוס (עליון ותחתון לכל זוג, חוץ מטויטרים שקיים רק LPF).

מתחדשת*

פורסם

לא, כי אתה בעצם מוציא סיגנל מהרדיו של מיד+טויטר לתוך הקרוס, לכן אין לך אפשרות לשלוט על הבדלים בינהם.

 

השליטה היחידה שיכולה להיות לך היא משחק עם איקולייזר, לא יותר מזה.

מתחדשת*

פורסם

בגדול למידים הנתונים היבשים הם כיוון כללי, פחות מחייב מטויטרים:

 

MT23 אצלך חתוך לדעתי טוב, תנסה לשחק עם דרגת החיתוך (6-12-18db).

עם המידים מנסים נקודות החל מאיזור ה 80Hz עד לנקודה הכי נמוכה שהם לא מעוותים.

אחר כך מנסים חיתוך עליון ע"פ אותו עקרון- לראות איפה הם מתחילים לצרוח/לעוות.

אחר כך זה משחק בין 2 הזוגות כדי להגיע לתוצאה שנשמעת טוב.

 

לגבי הסאב- לחתוך באותה נקודה עם המידים, ומלמטה קצת מעל תדר הרזוננס שלו.

מתחדשת*

פורסם

זאת הייתה הכוונה שלי מהתחלה,שאני לא מרגיש שהמידים "נחתכים" ז"א שלא משנה כמה אני יעלה\יוריד שום דבר לא משתנה (כאילו לא מחובר) וכשאני מעלה את הגיין במגבר שלהם אז שומעים אותם וכאילו הכל בסדר...

 

מה לא עשיתי בסדר שלא שומעים שום ההבדל בחלק של המיד בכיוונים?:roll:

Scan Speak

פורסם

אוקי,הבנתי,ושליטה מלאה על הסאב לפי מה שאני מבין כן תיהיה לי נכון?

 

נ.ב-מה לגבי T/C?האם יש לי אפשרות לשלוט בזה במצב שתיארתי? מגבר 4 ערוצים על סט פאסיבי 2WAY וסאב בנוסף.

פורסם

בהגברה פסיבית אין לך שליטה על כל אלמנט בנפרד גם לא TC , הTC יהיה משותף למיד + טוויטר (או כל דבר אחר שמחובר לקרוס הפסיבי)

 

על הסאב יש שליטה מלאה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1


×
×
  • תוכן חדש...