Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן , בשביל הגברה אקטיבית במכשיר הזה (טוויטר,מיד,סאב) אתה צריך לעבוד בתצורת 3way.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין דרך לעבוד פאסיבית עם "סגנון שליטה אקטיבי"?

כלומר לעבוד עם זוג קרוסים כדי שהטוויטר יקבל את ערוך ההגברה שלו,אך עם זאת לשלוט על כל אלמנט בניפרד?(הבנתי שלא,אבל אולי בכל זאת משהו דומה?)

אני מדבר כמובן ללא רכישת מגבר נוסף חוץ מה-4 ערוצים שאני מתכנן עליו כרגע.

פורסם

אפשר עם קרוסים שמאפשרים לחבר ערוץ הגברה נפרד לקרוס של הטויטר ולקרוס של המיד, גם אם שני הקרוסים נמצאים בתוך אריזה אחת.

מתחדשת*

פורסם

טוב כאן סיבכתה אותי,בוא אני ישאל יותר פשוט,הקרוסים שמגיעים עם הטודק מאפשרים זאת?

או שאולי אתה מתכוון לקרוסים שמתחילים להגיע עם ההייבריד לפי מה שאני מבין ממך,בהם יש ערוץ הגברה ניפרד לטוויטר ולמידבאס.

פורסם

היי ליאור,את זה הבנתי,ואם הבנתי עוד יותר נכון אין את האפשרות הזאת בקרוס שמגיע עם הסט של הדוטק,אלא רק בקרוס של ההייבריד ומעלה (אלייט וכו'..)נכון?

 

אופצייה אחרת היא להשיג שני ערוצי הגברה נוספים (מגבר) או לקחת מונו לסאב,ואת המגבר 4 ערוצים לחבר אקטיבית לטוויטר והמידבאס ללא קרוס (מדובר בסט שני חלקים בלבד).

פורסם

רומם,אל תתגרה בי,אני עוד מסוגל:twisted:

 

האמת שהתיכנון שלי מאז ומתמיד היה להגיע לעבודה אקטיבית עם הדוטק וההרץ שאני רוכש בקרוב,אבל אני רואה שזה קצת יותר מורכב ממה שחשבתי,בשביל זה רכשתי את הקלריון.

 

אני לא יודע אם אני יעבור להגברה אקטיבית ברכב הזה-חשבתי לעשות זאת רק ברכב הבא שלי,עד אז אני אסתפק באיכות שתיתן לי ההגברה הפאסיבית,התוצאות יהיו פחות טובות אך מספקות לשנה הקרובה בערך.

 

אני ינסה לברר אם אפשר לרכוש את הדוטק עם קרוס של ההייבריד,כך אני יכול לשמור אותו(את הקרוס) לזמן ארוך ולא יצטרך למכור או לזרוק לארון את הקרוס של הדוטק בזמן המעבר שלי להגברה אקטיבית.וגם לא אצטרך מגבר נוסף.

 

האופציה השנייה היא לרכוש מגבר נוסף,כניראה מונו לסאב,אבל אני מעדיף את האופציה של הגברה אקטיבית דרך הקרוס של ההייבריד,יתן תוצאה לא פחות טובה,וגם אני לא אחד שמשתגע עם עוצמות ככה שאני לא יודע כמה יש לי צורך במגבר נוסף.

 

שוב,במקסימום אני יסתפק בהגברה פאסיבית,כניראה שיש לך פחות עבודה ממש שחשבתה רומם,מן הסתם שאקטיבית יהיה קצת יותר מורכב לכוון,אבל קטן עלייך,זה כולה סט שני חלקים מרמה בסיסית יחסית.:lol:

 

תודה רבה על ההסבר,השכלתי ולמדתי,אני אראה מה אפשר לעשות בנידון:-P

פורסם

שי,אני אשמח אם תפתח נושא חדש עם כל השאלות שלך,כי מאבדים כאן את השאלות שלי:?

 

אני אשאל שוב

אני לא מרגיש שהמידים "נחתכים" ז"א שלא משנה כמה אני יעלה\יוריד שום דבר לא משתנה (כאילו לא מחובר) וכשאני מעלה את הגיין במגבר שלהם אז שומעים אותם וכאילו הכל בסדר...

 

מה לא עשיתי בסדר שלא שומעים שום ההבדל בחלק של המיד בכיוונים?:roll:

Scan Speak

פורסם

צריך לבדוק את כל החיבורים ואת הגדרות המכשיר.

 

תודא שהמכשיר נמצא במצב 3WAY.

תודא שה RCA הנכון מחובר לערוץ הנכון במגבר.

תודא שהקרוס במגבר מבוטל/נמצא על FULL.

תנתק את שאר הרמקולים ותבדוק אם יש שינויים בשמע כשאתה מבצע שינויים בהגדרות ערוצי המיד.

מתחדשת*

פורסם

תודה רומק,עכשיו שאלה אחרי שניתקתי נגיד את כל הרכיבים מלבד המידים,ואני נמצא על 3WAY,יש לי בX-OVER בחלק של המיד שני סוגים של חיתוכים הראשון שמתחיל מ 650HZ ורק עולה,והשני מתחיל מ-0ועולה(רק שהוא לא מראה סימן במכשיר של קו נוסף זה שזז מצד לצד כשמזיזים אותו) מה ההבדל ביניהם ומה כל אחד מהם עושה?

 

שוב תודה.

Scan Speak

פורסם

גם החיתוך התחתון (LPF-זה שמתחיל מאפס) צריך להראות לך על המסך.

הוא זה שחותך את הוופרים מלמטה.

זה שמתחיל ב 650 הוא ה HPF, חותך מלמעלה.

 

שים לב שלכל אחד מהם ניתן לבחור את דרגת החיתוך, מה שגם משפיע על הסאונד שהדרייבר מוציא.

 

אם אתה נמצא בתצורת 3WAY ובכיוונים של MID, ואין סימון של שני קוי החיתוך הללו, יש בעיה כלשהי במכשיר.

מתחדשת*

פורסם

אני אבדוק את זה היום,כי עד עכשיו המכשיר עבד על 2WAY והראה את כל מה שאמרתי.

עוד שאלה קצת לא קשורה,יש לי 2 מגברים שלאחד מהם יש 2 פיוזים של 30AMP ועוד אחד שיש עליו פיוז של 35AMP,כמה AMP אני צריך לשים להגנה בפיוז הראשי (זה שמגיע מה+ מהמצבר)?

ומה העלות שלו?

Scan Speak

פורסם

מה עובי החיווט של הכבל המגיע מהמצבר?

אם 8 גייג' למשל,אתה הולך לחנות ומבקש בית פיוז (שכבר אמור לכלול בתוכו פיוז) ייעודי לכבל 8 גייג',רק תברר את העובי המדוייק.

פורסם

אכן, הפיוז הראשי הקרוב למצבר נועד להגן על כבל המתח, ולא על המגברים.

לכן ערכו יהיה בהתאם לעובי הכבל.

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...