Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל המזלזלים בקארדינל V12 או V15:

קודם כל הבעיה במגבר שרוב האנשים המתקינים אותו מזלזלים בהתקנה ובכיוונים, בנוסף יש להם רדיו דיסק

לא איכותי וברוב המקרים די גרוטאה ולכן דעתכם על המגבר היא די גרועה.

אני דווקא שמעתי את המגבר הזה כשהוא מותקן כמו שצריך ומחובר לרדיו דיסק די איכותי של JVC.

ולאחר קצת כיוונים דווקא התוצאה הייתה יפה מאוד ביחס למחיר, המגבר המסכן הזה הגביר 6X9 של רוקפורד וסאב של JBL.

התוצאה הייתה נחמדה ואפילו עוצמתית וביחס למחיר המגבר הזה נותן תמורה מעולה ועם התקנה טובה וכיוונים,

תיתפלאו מה שאפשר להוציא ממנו.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לא הייתי לוקח את המגבר הזה.

גם אם התקציב נמוך מאוד ומאפשר לקנות אך ורק מגבר סיני, יש מגברים סיניים יותר טובים ויותר אמינים מהמגבר הזה.

פולס אודיו, SPL, ויש עוד כמה מגברים שנחשבים ל"זבל סיני" אבל הוכיחו את עצמם כקצת יותר אמינים מה- V15.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מזכיר לי מישהו בשכונה שיש לו מגבר 2200W ורמוקלים 480W וסאב 1200W ובגלל זה הוא חושב שיש לו את המערכת הטובה ביותר בשכונה :) .

 

בכל מקרה,לפני שאתה קונה משהו מומלץ לקרוא קצת בפורום ולהשכיל,לא מתייחסים ל1500W מתייחסים לכמה W המגבר באמת מוציא שזה למעשה ההספק האקטיבי(RMS),אם אתה מחפש עוצמה אז הRMS של המגבר הזה מאוד נמוך,הוא גם סתם מגבר סיני בלי איכות שנוטה להתקלקל מהר מאוד.

פורסם

היו לי 3 כאלה וי12(לא החלפתי בגלל שהתקלקל)

אני מקווה שחצי מהאנשים שמגיבים לפחות היה להם ,

שהם יכולים להגיד בוודאות שהוא זבל.

אני הייתי מבסוט ממנו הרימו יפה מאוד שילוב של קומפוננט וסאב,ואף פעם לא עשו בעיות

כמובן שעל איכות אין מה לדבר

אבל אם זה התקציב שלך ואין לך יותר מזה,אז תקנה בסופו של דבר זה לא אודיאוסון(3 אלף שקל)אפשר להחליף.

פורסם

ה- V15 של קרדינל הוא מהיותר מתקלקלים, ונכון, כל סדרת מגברים, אפילו בהכי זבל שתמצא, יש כאלו שיוצרו טוב יותר וטוב פחות.

אז אם המחשבה שלך: "זה מגבר ב- 200 שקל, אם יתקלקל אני אחליף", אז למה בכלל באת לשאול פה? אבל אם אתה מבקש חוות דעת, תדע לקבל אותה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

התקציב שלי הוא 300 שקל גג גג גג!

אני לא מוכן להשקיע יותר מזה על מערכת!

מצידי גם שהמגבר הזה יחזיק לי 3 חודשים!

העיקר יגביר!

בימים הקרובים אני יקנה את אחד משני המגברים,עם למישו יש הצעה אני ישמח!

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=302720

תראה כמה הוא רוצה רק על ה- 4 ערוצים.

 

מגבר של רוקפורד (2 ב- 600, קח אחד, את ה- 200.4)

 

חפש ביד שניה, יש דברים לא רעים, יש פולס אודיו וSPL ואודיובאן, מגברים יותר טובים מה V15.

ואם לא מצאת, אז קח את ה- V12 ב- 150 שקל, תחסוך 50 שקלים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...