Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא רומיאו עד 55 אלף,איזה דגם עדיף?

ברצוני לרכוש אלפא רומיאו:twisted: מהדגמים 147 או 156 אני מודע לעובדה

שזה לא אותה קטגוריה אבל זה לא משנה לי כל עוד האוטו יהייה 4\5 דלתות

ולא 3 .

איזה מהדגמים מומלץ ובאיזה מנוע?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום רב

ה 147 מיוצרת משנת 2002 וניתן להגדיר אותה ,כצעירה,שובבה וספורטיבית.

ה 156 מיוצרת משנת 1998 והינה משפחתית/מנהלים/חצי ספורטיבית.

אם אלפא,הייתי ממליץ להתרכז ברכב בעל 3 דוושות-בקיצור ידני.

כבעלים של 2 אלפא 156,מנוע 2000 גיר ידני,לאחר יישור קו-הרכב מאוד מהנה לנהיגה.

בנוסף,מומלץ לך לגלוש בפורום של אלפא רומיאו מועדון החברים-שם נמצאים השרוטים האמיתיים.

בהצלחה

אילן

סלע

פורסם
שלום רב

ה 147 מיוצרת משנת 2002 וניתן להגדיר אותה ,כצעירה,שובבה וספורטיבית.

ה 156 מיוצרת משנת 1998 והינה משפחתית/מנהלים/חצי ספורטיבית.

אם אלפא,הייתי ממליץ להתרכז ברכב בעל 3 דוושות-בקיצור ידני.

כבעלים של 2 אלפא 156,מנוע 2000 גיר ידני,לאחר יישור קו-הרכב מאוד מהנה לנהיגה.

בנוסף,מומלץ לך לגלוש בפורום של אלפא רומיאו מועדון החברים-שם נמצאים השרוטים האמיתיים.

בהצלחה

אילן

 

כן חשבתי על ידני, מבחינת דלק איך ה156 מנוע 2000 ידני?

ואיזה דגם מומלץ בדגמי ה147 כי יש 1600 100 כוחות סוס ו 120 כוחות סוס?

והעליות אחזקה של הדגמים הללו?

תודה יוני

פורסם

שלום

ל 156 שלי יש 150 כ"ס,ובשבילי זה די והותר.

צריכת דלק ממוצעת 1:9-10 נהיגה משולבת (עיר ומחוץ לעיר)

לדעתי,ראשית עליך לקבל החלטה- 147 או 156.

למרות ששתיהן נקראות אלפא,הן פונות כ"א לקהל יעד אחר.

ה 147 נראה שמכוונת יותר לצעירים(יותר קטנה-פחות משפחתית)

אם אתה יותר בכוון של 147,נסה להשיג 120 כ"ס.

אמנם יותר נדירות-אבל שוות את המאמץ.

מאיזה אזור אתה בארץ?

פשוט באזור המרכז מרוכזים המוסכים המתאימים לטפול ברכבים האלה.

אם תרצה המלצה אישית לגבי מוסך-אתה מוזמן בפרטי.

בברכה

סלע

פורסם

אתה רוצה אלפא בגלל המראה היפה או בגלל שאתה מחפש רכב טוב וזול לאחזזקה ועם שוק?

אני למשל רציתי אלפא 147 ובסוף קניתי גולף גם בגלל שיש שוק חלש מאוד לאלפא וגם שזה רכב בעייתי עם מוסך(לא כל מוסך מבין באלפא זה רכב מסובך) חלקים גם יקרים ולגרמני יש בכל מוסך חליפים במקום.

זה רכב יפה בלי ספק אבל לא משתלם.

פורסם
אתה רוצה אלפא בגלל המראה היפה או בגלל שאתה מחפש רכב טוב וזול לאחזזקה ועם שוק?

אני למשל רציתי אלפא 147 ובסוף קניתי גולף גם בגלל שיש שוק חלש מאוד לאלפא וגם שזה רכב בעייתי עם מוסך(לא כל מוסך מבין באלפא זה רכב מסובך) חלקים גם יקרים ולגרמני יש בכל מוסך חליפים במקום.

זה רכב יפה בלי ספק אבל לא משתלם.

 

הייה לי בעבר גולף GTI שנת 2001 למשך שנתיים שמורה מאוד,

מכרתי אותה שיצאתי ללימודים וקניתי יונדאי אקסנט

עכשיו שאני לקראת אמצע\סיום יש לי פזילה לאלפא (מראה פנים ,נסיעה וכו...)

ובא לי לנסות אני מקווה שאני לא יצטער על זה לכן אני מתעניין אם יש אנשים שיש להם

והם מטפלים באוטו כמו שצריך והם מרוצים מהאוטו?

פורסם

שמעתי שמוזיאון השטויות בשטוטגארט מחפש לרכוש אוסף של שטויות, ופה הם יכולים לקנות שטויות על המשקל.

 

אז ככה:

 

(א) גולף דור 4/5 אינן אמינות יותר (או פחות) מאלפא 147, ואינן זולות יותר לתחזוקה - אם יש הבדלים לכאן או לכאן הם די מזעריים ובטלים בשישים מול שיקולים אחרים. מן הסתם הדגמים הממש חלשים ובסיסיים של גולף יהיו כלכליים יותר, אבל לא נראה לי שמישהו רצה להשוות 147 עם הגולף הכי בסיסית.

 

(ב) אי אפשר לומר ש147 ספורטיבית ו-156 חצי ספורטיבית. אם כבר ההפך הוא הנכון, למרות שלמעשה שתיהן חצי ספורטיביות, ה-156 אינה מכונת מרוצים כמו הנינג'ות למיניהן אבל היא מספקת את ההנאה של שלדה מאוזנת ומהנה, היגוי מצויין וחיבור כללי בין הנהג לכביש שאין בהרבה מכוניות. דווקא ה-147 קצת פחות חדה ושובבה וההתנהגות שלה קצת יותר "בטוחה", זו אחת מאותן מכוניות שאינן מספקות הרבה תעסוקה לבקרת האחיזה (להבדיל מב-156)

 

(ג) אין סיבה מיוחדת לחפש דווקא 120 - נכון שיש להן יתרון אבזור על ה-105 ויתרון כלכלי קל על ה-150, אבל בשנתונים בהם מדובר הייתי קודם כל מחפש את הרכב הכי שמור ומלוקק ורק אם נשארת לי אפשרות בחירה, אם בכלל תהיה 120 אז להתכוונן אליה.

 

(ד) באופן כללי, בכל מקרה - אחזקת ה-147 זולה יותר מאחזקת 156, והייתי אומר פשוט כך: למי שלא אכפת אם 147 או 156 - שייקח 147. מכונית מהנה ומתגמלת, שווה את מחירה ויותר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ערן שלום

אני מתנצל על כך שדעתי הינה שטויות בעיניך,אבל עדיין אני עומד על כך שזו דעתי.

מותר לך לחשוב אחרת,אבל לא בטוח שדעת האחר הינה בהכרח שטויות.

שיהיה לך ערב טוב

אילן

סלע

פורסם

אני הייתי ממליץ על ה147 מהטעמים הבאים

ה147 וה156 יושבות על אותה שילדה בסיסית (זו של ה147 מעט קצרה יותר) ובעלות מכללים מאוד דומים (למעט המנועים)

ההבדל מתבטא בכיולים מעט שונים של המתלים, הגה וכו'.

בתוצאה הסופית ה156 יותר חדה ותזזיתית לעומת ה147 שהיא יותר נינוחה ביום יום.

 

אם אתה נהג שאוהב נהיגה ספורטיבית וטכנית יותר תהנה יותר מה156.

זה לא אומר שה147 לא ספורטיבית, ה156 פשוט יותר ספורטיבית ממנה.

 

ה147 יותר מודרנית וזה מתבטא בתכנון ובאבזור הפנים. החמרים יותר איכותיים, הגימור יותר טוב והאבזור יותר עשיר. תכנון פתחי האוורור הרבה יותר טוב מה156 שאחת הבעיות שלה הן מזגן לא מספק, דבר שנפתר ב147.

 

ה156 מיישרת קו עם התכנון הפנימי המודרני יותר משנת מודל 2003 אבל אז גם יש החלפה של מנוע ה2 ליטר ממנוע בעל 150 כ"ס למנוע JTS בעל 165 כ"ס. המנוע הזה מאוד רגיש לאחזקה לא נכונה ולדלק הישראלי ויש צורך לבדוק בשבע עיניים קנייה של 156 עם מנוע כזה (כאמור מ2003 ומעלה).

ב147 נשאר מנוע ה2 ליטר הישן והאמין מאוד.

כל האמור לעיל מתייחס כמובן למנוע ה2 ליטר.

ככלל האמינות טובה בשתי המכוניות בתנאי שתוחזקו כמו שצריך (כמו בכל אוטו אחר).

אני למשל מחזיק 147 סלספיד 2002 שלא עברה שום תקלה מהותית מיום שעלתה לכביש.

יש עוד הרבה טיפים וכמו שהמליצו לך כנס לפורום מועדון אלפא ותעשה חיפוש, יש אין ספור שרשורים בנושא.

בהצלחה.

פורסם

גולף אוטו אמין הצחקתם אותי...

מול הגולף לאלפא יש אמינות של רכב יפני...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
ערן שלום

אני מתנצל על כך שדעתי הינה שטויות בעיניך,אבל עדיין אני עומד על כך שזו דעתי.

מותר לך לחשוב אחרת,אבל לא בטוח שדעת האחר הינה בהכרח שטויות.

שיהיה לך ערב טוב

אילן

 

 

אילן, בהכירי את ערן שנים רבות, אני מאמין שהוא התכוון לבעל הגולף ולא אליך.

 

לפותח השרשור - אם אתה יכול לעמוד בעלויות האחזקה של מנוע ה-2.5 (צריכת דלק 1:6 בעיר ו-1:7.5 משולב) - זה הדגם. צליל משכר, ביצועים מעולים ואמינות טובה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כבעלים של 2 אלפות 156 2.5 ליטר ידניות , וגולף נבלה אחת (דור 4)

 

אני מוכרך לחזק את דברי ערן ולומר שגולף ממש לא אמינה במיוחד בדגמים האוטומטיים, ולא רק זה אלא שנהנתי לנהוג בפיאט דוקאטו יותר מהגולף המשעממת.

 

בעבר קניתי את הגולף בגלל שוק ומראה שקרצו לי, מכרתי אותה תוך חודשיים.

 

ולגבי ה 156, כל עוד היא מתוחזקת נכון (וזה לא אומר כל חודש בדיקה במוסך) היא מפגינה אמינות שלא תבייש תוצרת יפנית, קח רק בחשבון שהאלפא עובדת הרבה יותר קשה ממכונית יפנית, מן הסתם את עולה על אלפא ונהנה מהנהיגה ומהצליל ורק מחכה שהמנוע יתחיל לזמר...

יפנית משפחתומטית תהיה אמינה רק בגלל שאתה לא דורש ממנה את מה שאתה מחכה לו בכל בוקר שאתה יושב באיטלקייה.

 

עריכה: אם כבר 156 אז רק ה 2.5, אמינות טובה יותר, 6 הילוכים ידניים, צליל מטורף ו..... מנוע פגז!

 

קנייה נעימה, יפתח

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אילן קבל התנצלות, דברי הוצאו מהקשרם, הציטוט שובש ע"י עיתונאים אינטרסנטים וההקלטה בושלה על ידי השב"כ. כפי שציין רומן בצדק, איש הגולף חימם אותי, ובטעות חטפת ריקושט...

 

בכל מקרה - לפותח השרשור, אני עומד מאחורי מה שכתבתי בהמשך.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...