Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

לכל באי הפורום, שלום רב.

 

ברשותכם, יש לי שאלה בנוגע לדיבורית בגולף החדשה.

 

לא מזמן הזמנו גולף חדשה שאותה אנו אמורים לקבל מחר בעז"ה. ההורים שלי מעוניינים לשים דיבורית Bluetooth ברכב כך שאין צורך לחבר את הפלאפון לכלום, הרכב מזהה אותו אוטומאטית.

 

דיברנו עם המוכר בצ'מפיון והוא אמר לנו שהעלות של התענוג הזה היא כ-3.5 אלף ש"ח. אבא שלי ערך קצת בירורים והבין שלמעשה, הגולף מיוצרת בגרמניה כשיש בתוך ה-"רדיו" (זה מן מסך כזה שדרכו שולטים על הרדיו, כל ה-GPS ועל עוד כמה דברים כאלו Built-in) כבר דיבורית מובנית, אך כשהרכב מגיע לארץ, מוציאים לו את השבב האלקטרוני הזה שמאפשר את הדיבורית Bluetooth הזו, וגובים ממך 3.5 אלף ש"ח נוספים במידה ואתה רוצה שיחזרו לך את אותו השבב כדי שתוכל להשתמש בדיבורית הזאת!

 

השאלות שלי הם כאלו:

 

1. האם יש אמת בדבר? האם הגולף אכן מגיעה עם השבב בנוי בתוכה, ומפרקים אותו כאן בארץ ע"מ לגבות יותר כסף מאנשים המעוניינים להשתמש בטכנולוגיה הזאת?

2. במידה והדבר אכן נכון, חשבנו להזמין אך ורק את השבב המדובר מחו"ל ולבצע התקנה פרטית שלו כאן בארץ, בצורה שתכאב קצת פחות בכיס. האם אפשר לרכוש את השבב הזה? אם כן, מהיכן? האם ניתן לרכוש אותו ישירות מפולקסוואגן בגרמניה? האם הדבר בכלל כדאי (שלא ינתקו לנו איזשהו חוט שם והרכב ישבוק חיים פתאום)?

3. האם דיבורית Bluetooth לרכב אכן אמורה לעלות כ"כ הרבה? האם יש אופציות אחרות לדעתכם שעדיפות (וזולות) יותר?

 

אני מודה לכם על כל הזמן שאתם משקיעים ואקבל בברכה כל דעה בנושא! :)

 

בברכה ובתודה,

 

אריה.

 

נ.ב: שכחתי לציין את דגם הרכב במידה וזה עשוי לעזור. הרכב הוא: VW Golf 1.4 TSI 122 HP, שנת 2010, רמת גימור Trendline.

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

בס"ד

 

חח זה לא בגדר שיפור? או שהכוונה היא אך ורק לשיפורי כוח? :(

 

על כל פנים, אשמח אם אחד המנהלים יעביר את האשכול לפורום המתאים. או שאני צריך לפתוח את האשכול בפורום המתאים? איך שתרצו, העיקר שיסתדר. :)

 

בברכה,

 

אריה.

 

עריכה: סבבה, פתחתי את האשכול בפורום "אודיו ומולטימדיה לרכב", נראה לי הכי מתאים מכל השאר...

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

לא יודע דבר בעניין השבב לא שבב ואני חושב שסביר שקיים דבר כזה ברכב אבל מפרקים בארץ בדיוק כמו שמפרקים מהמאזדה 2 את הקיפול מראות והחימום בכיסאות ואי אילו דברים כשהיא מגיעה לארץ.

אבל דיבורית בלוטוס פשוטה לרכב עולה עד 500 ש"ח.

פורסם

שלום,

הדיבורית שמותקנת במסך הינה יחידה נפרדת לגמריי ולא צ'יפ או כל דבר אחר,

היחידה עצמה הינה של חברת הבת של חברת הרמן קרדון היוקרתית.

 

דברים אלה נכתבו לאחר בדיקה בכדי לתת תשובות בנושא.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

בס"ד

 

תודה על כל התגובות חברים!

 

שלום,

הדיבורית שמותקנת במסך הינה יחידה נפרדת לגמריי ולא צ'יפ או כל דבר אחר,

היחידה עצמה הינה של חברת הבת של חברת הרמן קרדון היוקרתית.

 

דברים אלה נכתבו לאחר בדיקה בכדי לתת תשובות בנושא.

 

מה הכוונה "יחידה נפרדת לגמרי"? היא לא יכולה להיות יחידה נפרדת לגמרי כי היא אכן נשלטת דרך המסך הזה, שבמקביל שולט על עוד כמה דברים (כמו רדיו וכיוצ"ב). מה שמעודד את העניין שאכן מדובר בצ'יפ שנשלף מהמעגל החשמלי ע"מ לבטל את האפשרות להשתמש בו.

 

אגב, בפורום מולטימדיה ייעצו לי, בלי קשר לשבב ולכל מה שכתבתי, פשוט לחסוך את כל הכאב ראש ולהתקין משהו לא פחות איכותי בכ-500 ש"ח. מה אתם אומרים?

 

בברכה ובתודה על כל העזרה,

 

אריה.

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

מאחר ופתחת שרשור נוסף במקום הנכון, השרשור הזה ננעל.

יום טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...