Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח שרוב האנשים שנמצאים כאן הם חובבי רכב ונהיגה, ועל כן מסכימים איתי שמהירות לא הורגת, ושנסיעה על 120 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש ברכב מודרני ובטיחותי אינה מסכנת את הנוסעים ברכב ואת המשתמשים האחרים בדרך.

 

לאחר שהגענו להסכמה בנושא הזה, אני מבין שהמשטרה הכריזה עלינו, ציבור הנהגים, מלחמה שאינה צודקת ושאינה חוקית בעליל. במקומות אחרים בעולם דבר כזה היה מוביל למהומות ולשבירת כל המצלמות של המשטרה לחתיכות קטנות. כל הפרוייקט הנוכחי של המשטרה (כולל פריסת המצלמות הדיגיטליות) נועד אך ורק כדי להעשיר את קופת האוצר, ולמעשה מהווה מס חדש על הנהגים מבית היוצר של ממשלת ביבי בע"מ, הריי ידוע לכולנו שזו "עבירה" שפשוט לא ניתן לעמוד בה - לא ניתן לנסוע על 90 קמ"ש בכביש החוף, זה כמו לנסוע על 40 קמ"ש.

 

הפתרון היחיד לתאוות המשטרה לסחיטת כספי הנהגים הוא לארגן הפגנות, חסימות צירים, לכרות את כל העצים והשיחים שהשוטרים מתחבאים מאחוריהם, להדפיס שלטי ענק לפני כל מכמונת בנוסח: "זהירות: מסחטת כספים לפניך", ובקיצור לחדור לתודעת הציבור הישראלי כולו. המטרה: התחלת אכיפת המהירות בכבישים בין עירוניים מ- 121 קמ"ש ומעלה (אין צורך להעלות את המהירות עצמה).

 

כל עוד הציבור לא ייצא להפגנות ימשיכו לצפצף עלינו או בקיצור לשים עלינו פס ארוך, מאוד ארוך. לשיקולכם. אגב, אני יודע בוודאות שבפורום הזה מסתתרים מאחורי המקלדות גם שוטרי ומתנדבי מתנ"א, אולי באמת הגיע הזמן שתגיבו ותרשמו את דעתכם בעיניין.

פורסם

בואו נצטייד במשגרי טילים ופשוט נתחיל לפוצץ ניידות ומצלמות אחת אחרי השנייה. אולי גם ניתן להטמין מטעני חבלה בתחנות משטרה...אכן מפתה ביותר...

אבל ברצינות, לדעתי בתור התחלה הרעיון של להציב שלט בנוסח "זהירות! מסחטת כספים לפנייך" נשמע מצויין, זה אפילו לא נוגד את החוק.

מה שכן, אולי יש טעם לאתר איזה מכשיר היכול לשבש מעגלים חשמליים ובעזרתו לקטול כל מיני מצלמות מהירות סוררות...

פורסם
הריי ידוע לכולנו שזו "עבירה" שפשוט לא ניתן לעמוד בה - לא ניתן לנסוע על 90 קמ"ש בכביש החוף, זה כמו לנסוע על 40 קמ"ש.

למה?

איזה מהירות צריכה להיות בכביש החוף?

פורסם

באירופה, המהירות המותרת היא בין 120 ל130 קמ"ש ובגרמניה כלל ללא הגבלה! אז בוא נאמר שבמינימום 120 קמ"ש צריכה להיות המהירות בכביש החוף. אל תגידו כאן לא אירופה! כביש החוף אולי לא ברמה של אוטובאן משובח, אבל ברובו הוא מספיק טוב בשביל 120 קמ"ש ואף יותר, בקטעים שהוא פחות טוב, הממשלה צריכה לשדרגו ובהקדם. לא ניתן לומר שאנחנו לא משלמים מספיק עבור כך.

פורסם

"משטרת ישראל מתכוונת לתגבר משמעותית את מערך אמצעי אכיפת המהירות שברשותה. כך עולה מדיון בוועדת הכלכלה שנערך בשבוע שעבר".

 

פה קבור הכלב, אם העניין היה נידון במסגרת דיון למניעת תאונות דרכים ומציאת דרכים למניעתן הייתי אומר דיינו, אבל שהנושא מובא בדיון הכלכלה של הכנסת מראה בצורה הברורה ביותר, שכל מטרתם של האמצעים הללו הם גריפת הון ע''ח האזרחים, שמרוויחים את כספם ביושר ובזעת אפם, בשונה מהכלומניקים שיושבים שם למעלה ובהינף עט עושקים את הציבור.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

זה ברור שמי שנוסע על 120 לא עבריין וגם הרבה שוטרים עושים את זה לא מעט,זה פשוט למלא את הקופה של האוצר ומה הדרך הכי קלה לעשות את זה? דרך אחת זה מיסים כמו מס בצורת(שגם לו אין שום עניין אחר חוץ מלעשיר את קופת האוצר אבל לא ניכנס לזה עכשיו)והדרך השנייה זה קנסות וזה מה שעושים פשוט.

פורסם

מי שנוסע במהירות 120 על השעון בכביש שמותרת בו מהירות של 90 איננו עבריין כלל וכלל:

יש להפחית לפחות 5% מהמהירות שנמדדה כי מד המהירות תמיד אופטימי, הגענו ל- 114 קמ"ש או פחות.

מזה מפחיתים 5 קמ"ש ואנחנו ב- 109 קמ"ש "אמיתיים" מקסימום.

 

מכיוון שאנחנו נוסעים במהירות שאיננה חורגת מ- 25 קמ"ש מעל המותר (בכביש בינ"ע), אז הקנס הוא בסך של 270 ש"ח וללא נקודות.

לאור העובדה שאין נקודות בגין ה"עברה" ונהג יכול לנסוע כך ככל שיחפוץ (כל עוד הוא משלם), אז לא ניתן להמנע מהמסקנה שמדובר בלא יותר מאשר מס מהירות.

פורסם
באירופה, המהירות המותרת היא בין 120 ל130 קמ"ש ובגרמניה כלל ללא הגבלה! אז בוא נאמר שבמינימום 120 קמ"ש צריכה להיות המהירות בכביש החוף. אל תגידו כאן לא אירופה! כביש החוף אולי לא ברמה של אוטובאן משובח, אבל ברובו הוא מספיק טוב בשביל 120 קמ"ש ואף יותר, בקטעים שהוא פחות טוב, הממשלה צריכה לשדרגו ובהקדם. לא ניתן לומר שאנחנו לא משלמים מספיק עבור כך.

לפי דעתי הבעיה היא לא בכבישים, ולא במיסים ואפילו לא בעובדה שכאן לא אירופא.

הבעיה היא באזרחים, תגיד לי כמה את רוצה לראות ילד שנגמר לו בחצות המלווה - נוסע על מהירות בלתי מוקבלת?

פורסם

כי אתה חושב שה"ילדים" שרק הוציאו רשיון קיימים רק בארץ?

שכחתי באמת שבכל שאר העולם, במיוחד בגרמניה, אנשים נולדים ישר עם הרשיון ביד.

 

מציע לך להעיף מבט לסטטיסטיקה של "נהגים צעירים" (עד גיל 24) בארה"ב. המצב שם הרבה יותר גרוע (במיוחד בחוף המערבי).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי אתה חושב שה"ילדים" שרק הוציאו רשיון קיימים רק בארץ?

שכחתי באמת שבכל שאר העולם, במיוחד בגרמניה, אנשים נולדים ישר עם הרשיון ביד.

 

לא ברור למה אתה יוצר את הרושם שבגרמניה אפשר לנסוע באיזה מהירות שבא לך. חוסר ההגבלה על המהירות היא בכבישים מאד מסוימים (באוטובאן). בחלק גדול מאד מהכבישים המהירות מוגבלת - אמנם למהירויות סבירות של 110-130 אבל עדיין מוגבלות ויש אכיפה מאד קשיחה של הנושא שם.

פורסם

אני מאמין שהמון מחברי הפורום קיבלו הודעה בפייסבוק בנוגע למחירי הדלקים,יש בחור אחד שמנסה לעשות הוזלה משמעותית לכל החברים שיצטרפו לתוכנית מסויימת שבסופה יקבלו הוזלה משמעותית במחיר הדלק מחברה מסויימת(פז,דלק,סונול וכו').

 

אם למישהו באמת היה אכפת הוא היה פותח גם קבוצה בפייסבוק שקוראת לכל הנהגים לעשות איזו הפגנה לחסום כבישים לפוצץ מצלמות או לא יודע מה כי במדינה הזאת באמת עברו כבר כל גבול בנוגע לתעבורה.

 

אם שמעתם לפני איזה כמה ימים בממשלה אישרו חנינה ל500 מתנחלים שהתנגדו לפינויים בזמנו,תאמינו לי שאם הקבוצה הייתה 5 אנשים הם לא היו מקבלים שום חנינה.

 

מה שאני בעצם בא לומר פה, אם קבוצה של 10-20 איש יעשו בלאגן וישחיתו מצלמות,יפיצו שלטים ויעשו כל מיני מקרים שכביכול אינם מקובלים ע"י החוק הם ידפקו חזק אבל אם הקבוצה הזאת תהיה מורכבת מאיזה 2000 איש ומעלה לדרדסים האלה לא יהיה מה לעשות ופשוט יפסיקו עם כל הבלאגן הזה שלהם, אם אתם שמים לב כל איזה חודשיים אנחנו שומעים על גזירה חדשה וכל מיני שטויות שהמשטרה/האוצר מתכננים לנו וכל פעם אנחנו לומדים לקבל את זה.


×
×
  • תוכן חדש...