Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רכב בשם מזארטי גראן רכב יפיפה שנת 2007 במחיר מדהים.

 

עכשיו יש לי כמה שאלות בקשר לרכב:

הרכב נמצא בישראל ולא שולמו עלייו מיסים (הרכב כבר בכבישים, לא שהוא תקוע בנמל ולא ניתן לשחרר)

 

1.כמה יעלה לי בערך מיסים על הרכב?

2.האם יש מוסכים שמוכנים לתקן רכבים מהסוג הזה?

3.האם כשאני ארצה למכור יהיה לרכב אתקל בקשיים?

 

חסרון מאוד מאוד משמעותי שממנו אני הכי הרבה חושש זה שלא ניתן לבטח את הרכב ביטוח מקיף אלא רק צד ג.

תודה רבה לעוזרים. ליאור.

פורסם

בזמנו (1994) הציעו לי טויוטה סליקה GT במחיר מדהים. הרכב כבר היה בארץ.

העוקץ היה שהייתי צריך להוציא אותה לקפריסין פעם בחצי שנה ולהחזיר.

לא הייתה דרך חוקית להכשיר את האוטו ללוחית צהובה, חוץ מהצגת תעודת עולה חדש על שמי.

דובר באזרח בריטי שיש לו סטטוס של תושב קבע בישראל והיה לו רכב עם לוחיות מהולנד.

מיותר לציין שלא הייתה לי סליקה.

פורסם

בט"ו בשבט אין חופש ועד פורים יש עוד זמן.

גש לאחת מסוכניות היבוא באישי לפתרון חלק גדול מהשאלות.

תמיד יהיה מי שיבטח אם הפרוטה (או במקרה הנ"ל כמה עשרות אלפי שקלים) מצוייה בכיסך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם הנושאה לא בגדר צחוק,ולא אכפת לך ,אזהשמח אם תשלח לי פרטים על הרכב ,

ודרך לראות או לברר על הרכב .

תודה.:arrow:

0502222535 לחלקים :-P

פורסם
בזמנו (1994) הציעו לי טויוטה סליקה GT במחיר מדהים. הרכב כבר היה בארץ.

העוקץ היה שהייתי צריך להוציא אותה לקפריסין פעם בחצי שנה ולהחזיר.

לא הייתה דרך חוקית להכשיר את האוטו ללוחית צהובה, חוץ מהצגת תעודת עולה חדש על שמי.

דובר באזרח בריטי שיש לו סטטוס של תושב קבע בישראל והיה לו רכב עם לוחיות מהולנד.

מיותר לציין שלא הייתה לי סליקה.

 

 

מזאת אומרת להוציא אותה לקפריסין???

 

אני שואל כי מה שרשמת תואם למצב שלי בערך

גם עם הרכב הזה מדובר באזרח יווני שיש לו תושב קבע בישראל ובעוד 11 מדינות

פורסם

נתחיל מזה שאין העברת בעלות מן הסתם, כי אין לוחית צהובה.

במקום זה יש קומבינה מסריחה של חוזה שהאוטו שלו אבל משועבד אליך. ככה אתה יכול להסביר למה אתה נוהג עליו.

בה בעת, כל חצי שנה צריך להוציא אותה מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

למרות שהייתי בן 20 והייתה ל זקפה מאוד חזקה על האוטו, העדפתי ללכת לחנות ולקנות סיויק האטצ'בק חדשה וכשרה.

×
×
  • תוכן חדש...