Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אכן ביצעת ניסעת מבחן על הקופרה אז אין צורך להסתמך על מבחני הרשת.

 

בכל מקרה ,האמת, קשה לי להבין איך מצאת את השירוקו ספורטיבית יותר מהשירוקו.

 

בכל מקרה לא תוכל להנות מכל העוגה, תצטרך להחליט מה חשוב לך יותר, ספורטיבי, נוחות או פוזה(למרות שלטעמי הקופרה מצליחה לשלב יפה בין שלושתם).

 

השירוקו לטעמי הוא רכב נישה נחמד, מעוצב יפה ומורכב טוב, ספורטיבי הוא כנראה פחות - אבל אם כחבילה הוא קורץ לך, אז זו כנראה הבחירה הנכונה מבחינתך.

 

אני בתקציב הזה הייתי פונה לאפיקים אחרים.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיאטה לצערי לא. באמת שמדובר באחלה דבר. אבל כרגע אני לא במצב של לקנות רכב נוסף לסופ"ש.

 

דווקא את האודי אני פחות מכיר למרות חשש מסוים שהיא תהיה משעממת מדי.

אבל בכל אופן, היא לא אמורה להיות יקרה רצח? או במחיר סביר אך מופשטת מכל וכל?

מה לגבי התנהגות?

אהלן, שני הרכבים נכנסים בדיוק ב200K. אם אתה מחפש ספורטיביות וספרטניות בתקציב הזה אני הייתי מצטרף להמלצה על הקליאו החדשה, המיאטה מכיוון שהיא לא רלוונטית אני לא ירחיב.

 

A3 יקרה מאוד בגירסאת המנוע TFSI 2 ליטר זה נכון, במנוע ה1.8T המחיר יותר "עממי" (לא יודע עד כמה 200K זה עממי, אבל נגיד :-) ). הגיר הוא אוטומטי, לא DSG, יכול להיות שזה מינוס. המחיר יחסית אטרקטיבי אולי בגלל שהרכב לא מאוד מזהם, הצריכה היא בערך 1:14 במשולב. רמת הגימור שהצעתי לך 1.8T אטרקשן היא מאוד מאובזרת, רמות הגימור היקרות יותר כוללות מנוע TFSI 2 או TDI (ב5K יותר יקר מהטורבו) ליטר עם גיר DSG. בקשר להתנהגות, אין לי ניסיון עם הA3 ספורטבק החדשה, ככה שאני נמנע מלתת את דעתי. לדעתי אם אתה מתעניין, תזמין נסיעת מבחן. מה שאני יכול להגיד מצפיה מרחוק ברכב אני יכול להגיד שהוא נראה מאוד מהיר.

פורסם

מה לא הגיוני פה ,איך שירוקו יכולה להיות יותר ספורטיבית משירוקו?:wink:

 

מדהים מה שדיני הנזיקין יכולים לעשות למוח.

 

מה שהתכוונתי להגיד זה שלטעמי ברמת ספורטיביות הקופרה לוקחת את השירוקו, אבל זאת דעתי האישית בלבד.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אתה מדבר על השוואה בין קופרה לשירוקו 1.4?! :roll: אם כבר תשווה אותה ל-2 ליטר (אפילו שהמחיר שונה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם השאלה מופנת אליי, אז זה בדיוק מה שאני אומר, אין מה להשוות בכלל בין 2 האקזמפלרים המדוברים ומה לעשות שלא מדובר על השירוקו 2.0.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בהקשר של שירוקו נגד הקופרה...אז מבחינתי ההבדל העיקרי איננו דווקא במי יותר ספורטיבית ממי אלא בכך שהשירוקו מרגישה כמוצר יותר איכותי ומוגמר. העניין הוא שאת השירוקו אין משווקים כאיזשהו רכב ספורט עצבני, אלא כמכונית קופה חמודה ואילו מהקופרה עשו עוד שנייה מטוס קרב והיא ממש, אבל ממש רחוקה מזה. לטעמי היא מלאכותית מדי, אולי דווקא בגלל הציפיות שיצרן מנסה לעורר אצל הלקוח בהקשר לקופרה.

פורסם

אני לא מצליח לרדת לסוף דעתך, מה המשמעות של מוצר יותר איכותי ומוגמר.

 

לגבי הקופרה, כרגע זו הגרסה הכי חזקה של הלאון וכך היא מוגדרת.

מנסיעת המבחן שאני עשיתי ללא ספק הרכב הינו רכב ספורטיבי, תוסיף לזה שיפור קל בהתנהגות והרכב ,מבחנתי לפחות ,יענה על כל הצפיות.

קשה לי לחשוב על עוד רכב שנותן תמורה ביחס לשקל כמו שהיא נותנת.

 

בסכום שעולה השירוקו הייתי מצפה לקצת יותר.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המתלים הדינמיים לא מגיעים ארצה - לדעתי אחד הדברים החשובים בתלתן. עד כמה שהבנתי הם כלולים בחבילת "תלתן ירוק" שנכון לכרגע לא ניתן להזמינם כלל. חוץ מזה, יש בעיה רצינית עם מלאי. - כרגיל.

ההתנהלות של היבואן תמוהה בעיניי, לא מדובר כאן במאזדה או משהו כזה ולכן מאכזב לגלות שאת רוב האופציות לא ניתן להזמין כלל. ואת אלו שכן אפשר, אז מנפחים את מחירן מעבר לכל פרופורציה.

השוויתי את המצב בארץ לאירופה, הזוי! ואני אפילו לא מדבר על המס. גם עם המיסים שלנו רוב התמחור של אלפא בכל הנוגע לתוספות בתשלום פשוט שערורייתי.

פורסם

ממליץ לך למסור לחברך לבדוק את הנושא לעומק. אין מתלים דינמיים באופן חד משמעי, כך נאמר לי. אם בכל זאת ידוע לך משהו אחר, אשמח לדעת מה הקטע.

אגב חלק מהעובדים בסוכנות אומרים שיש מתלים דינמיים למיטו הרגילה ואין לה...אז אני מקווה שלא הוליכו את חברך שולל.

 

לגבי חבילת תלתן ירוק. מסתבר שכן יש כזה דבר. קודם כנס ל- http://www.alfaromeo.com, כנס למיטו תלתן ירוק. שם תוכל לראות שיש את המיטו תלתן ירוק כאשר ניתן להזמין (בחו"ל לפחות) עבורה חבילת תוספות הכוללת : מתלים דינמיים, מראות מתקפלות, ג'אנטים 18'' בעלי עיצוב אחר (הסכינים כמו שראינו בכתבות על התלתן) ודוושות מתכת. את החבילה הזו לא מקבלים בארץ.

פורסם
אהלן, שני הרכבים נכנסים בדיוק ב200K. אם אתה מחפש ספורטיביות וספרטניות בתקציב הזה אני הייתי מצטרף להמלצה על הקליאו החדשה, המיאטה מכיוון שהיא לא רלוונטית אני לא ירחיב.

 

A3 יקרה מאוד בגירסאת המנוע TFSI 2 ליטר זה נכון, במנוע ה1.8T המחיר יותר "עממי" (לא יודע עד כמה 200K זה עממי, אבל נגיד :-) ). הגיר הוא אוטומטי, לא DSG, יכול להיות שזה מינוס. המחיר יחסית אטרקטיבי אולי בגלל שהרכב לא מאוד מזהם, הצריכה היא בערך 1:14 במשולב. רמת הגימור שהצעתי לך 1.8T אטרקשן היא מאוד מאובזרת, רמות הגימור היקרות יותר כוללות מנוע TFSI 2 או TDI (ב5K יותר יקר מהטורבו) ליטר עם גיר DSG. בקשר להתנהגות, אין לי ניסיון עם הA3 ספורטבק החדשה, ככה שאני נמנע מלתת את דעתי. לדעתי אם אתה מתעניין, תזמין נסיעת מבחן. מה שאני יכול להגיד מצפיה מרחוק ברכב אני יכול להגיד שהוא נראה מאוד מהיר.

 

ל-A3 1.8TFSI יש גיר S-TRONIC7 רובוטי, ולא גיר אוטומטי רגיל כמו שציינת.

 

היא כמובן אלגנטית ומוקפדת יותר מכל אלו שהוצעו כאן, וכן מחיר הבסיס דיי עירום מתוספות שבוודאי תרצה.

שילוב המנוע גיר מצויינים ונותנים לה ביצועים "חסרי מאמץ"

ההתנהגות טובה, התקשורת פחות.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...