Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקציב שלך, בדוק גם את הלאון קופרה.

היא השאירה עלי רושם טוב בנסיעת המבחן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

טייפ Rגם מאוד חמודה,

מעניין אותי למה אף פעם לא מזכירים אותה...

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

סיוויק טייפ R לא כל כך מתאימה לי. מכמה סיבות:

- העיצוב של הרכב גורם לי לחשוב שהאוטו עבר תאונת טוטאל לוס (לטעמי האישי כמובן).

- שימושיות יומיומית לא מן הגבוהות.

- די מעצבן לדעת שהדגם הקודם היה פשוט מהיר יותר (או די מצחיק, תלוי בהשקפה).

 

לגבי הלאון קופרה,

הייתי קורא לאוטו הזה בלוף, למען האמת לכל הדגמים של סיאט, כי הם ממש מנסים להיות משהו אחר ממה שהם.

פולקסוואגן כבר שנים מנסה להפוך את סיאט לסוג של אלפא רומיאו, אבל יש לי הרגשה, שבדומה לטיפול לקוי במחלה, הם כל הזמן מנסים להלחם בסימפטומים אך לא בשורש הבעיה.

אלפא רומיאו הוא רכב ספורטיבי, חושני, סקסי, יפה ומה לא. אבל אף אחד מאלו לא יכול להתקיים ללא המהות. סתם לצרכי המחשה, נעבור למשהו אחר שאני אוהב - אוכל :-) כדי ליצור מנה טעימה צריך קודם כל מרכיבים איכותיים וטריים וכמובן יכולת וידע. אבל מה שהכי חשוב זה דווקא אף אחד מאלו אלא דבר אחר. אוכל עושים באהבה או שלא עושים בכלל.

וככה נראית, לדעתי, סיאט. יש להם בסיס פיננסי וטכנולוגי אדיר (פולקסוואגן) אבל הם לא השכילו לתעל את המשאבים העומדים לרשותם באופן נכון ומושכל ולכן יוצא מה שיוצא.

הקופרה איננה רכב ספורטיבי. מבלי להזכיר את ההגה ה"מדהים", מה זאת ההתנהגות הזאת? מדובר על תת-היגוי אחד גדול.

המנוע חסר את הצליל ההוא...סתם לצורכי השוואה, המנוע של המיטו יכול לעשות לה בית ספר בכל הנוגע לצליל. לכן הרושם שלי הוא שלקחו משפחתית שמו מתלי אבן, שלפו מנוע חזק אך שכחו לכייל אותו כמו שצריך, נתנו לה שם סקסי ויאללה! כמובן שהרשמים האלו באים מנסיעת מבחן אותה ביצעתי בזמנו.

בקיצור הקופרה היא מכונית חסרת אופי וטעם והיא בהחלטת לא עצבנית, אולי סתם מעצבנת.

 

חבל שלאלפא אין התקציב והגב הנכון, היו עושים מטעמים לכולנו :-)

פורסם

לגבי הלאון קופרה,

הייתי קורא לאוטו הזה בלוף, למען האמת לכל הדגמים של סיאט, כי הם ממש מנסים להיות משהו אחר ממה שהם.

פולקסוואגן כבר שנים מנסה להפוך את סיאט לסוג של אלפא רומיאו, אבל יש לי הרגשה, שבדומה לטיפול לקוי במחלה, הם כל הזמן מנסים להלחם בסימפטומים אך לא בשורש הבעיה.

 

 

ואני קורא לזה חוסר ידע וחוסר נסיעת מבחן.

חוץ מזה שניסחת את זה בצורה יפה ,אין הרבה תוכן.

 

הלאון קופרה ביחס למחיר שלה נשארת ללא תחרות ובפעם האחרונה בדקתי ניתן היה לרכוש אותה ב190K+-, דבר שמשאיר מספיק כסף בצד בתקציב שלך לטפל באותם סימפטומים/בעיה שאתה מדבר עליה.

 

כבעלים של לאון טורבו וכאחד שנהג בלאון קופרה, הרכב מהנה לנהיגה ולהבדיל מבדגמים היותר "חלשים" מהנה גם בסל"ד גבוה.

הברקסים שלה נושכים, היא מהירה ומאובזרת בכל טוב, לא יודע מה הבעיה עם הרעש-כנראה שלא הקשבת טוב.

נכון שסעיף ההיגוי מרשים פחות כמו גם התנהגות הכביש ,אבל הכל בפרופורציות וברמה יחסית למכוניות יקרות ממנה בהרבה, הוא לא כזה נורא, אני ללא בטוח כמה ביום יום אתה תוקף כל שניה פניות , אבל אתה מוזמן לבוא לסיבוב לוראות שהכל בסדר.

 

אם אתה מעוניין ברכב שישמש אותך הן כרכב ספורטיבי בעל משתנים שלא קיימים ברכב רגיל אזי כל הרכבים שהועלו פה רלוונטים וביחס של תמורה לש"ח וחמוצים מהצד הלאון הכי רלוונטית (כנראה שאם הייתה היום VRS הייתי מציב אותה בטופ).

אם אתה מעוניין ברכב הרד קור ,אף אחד מהם לא רלוונטי ואז הפוטנציאל יהיה טמון באיזו איוו.

 

אני חושב שב200K עדיף רכב חדש, ומה לעשות שכל החיים הם ויתור אחד גדול, לפחות בלאון תוכל להשלים את מימד ההתנהגות בסט בולמים/קפיצים טוב.

 

בקיצור: עזוב אותך קביעות, עשה נסיעת מבחן, מבטיח לך הנאה צרופה.

 

בן.

 

נ.ב: לטעמי אתה עסוק בלכתוב סיפורים במקום לרדת לפרקטיקה.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
שלום לכולם!

 

בקרוב מאוד הייתי רוצה להזמין רכב חדש. מבחינת העדפותיי מדובר על קופה עד כ200K (עדיפות ל180 :-)).

לצערי כיום, לפחות בארץ, אין רכב שמספק חווית נהיגה נטו ומאפשר לחיות איתו באופן סביר ביום יום, בטווח המחירים הללו. אבל אם להתפשר טיפה, אז כרגע אני רואה לנגד עיניי את המיטו תלתן ירוק, או שירוקו 1.4 TSI.

?

 

שים לב על מה דיברת בהתחלה, בשירוקו יש הכל חוץ מהתנהגות ספורטיבית, כן היא רכב יפה, כן היא בנויה טוב וכן יש לה צליל נחמד, אבל המנוע 1.4 לא מתקרב בשיט למה שתקבל מהלאון קופרה, יתרה מזאת אין לשירוקו שום עדיפות על הלאון בסעיף ההתנהגות.

 

אתה חייב להחליט מה קריטי לך יותר: פוזה, שימושיות, ספורטיביות או שלושתם ביחד תוך ויתורים לכאן או לכאן?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תשמע, זו דעתי על הלאון ואין צורך לתקוף אותי אישית, תודה.

זכותך כמובן לדעה שונה משלי ואני מכבד את דעתך אך זה בהחלט לא אומר שאני חייב להסכים עמה.

 

שוב כאמור, ללאון אין התנהגות מהנה...והאמת שלא מדובר רק בתחושות אלא גם בביצועים תכלס' (לא תאוצה כמובן). אתה מוזמן להסתכל ולהשוות זמני מסלולים שונים ברשת.

 

לגבי הצליל. השמיעה שלי בסדר גמור, תודה. אין שם צליל, מאזדה 3 נשמעת יותר חיה ובועטת מהלאון. מצטער...

אה ואם כבר, אז אותה מאזדה 3 ליסינג יכולה גם לתת ללאון שיעורים פרטיים בכמה סעיפים, כמו איך עושים הגה טוב, איך רכב בעל יומרות ספורטיביות אמור להתנהג וכן הלאה.

עכשיו אם נפתח את זה קצת יותר, אז אני אעיז להעלות כאן רכב שלצערי הרב לא נמכר בישראל אך מדובר בחתיכת חיה, חיית טרף. :-)

מאזדה 3 MPS, בטח מוכר...מכונית שהלאון יכולה רק לחלום להדמות לה...(לא מדבר על עיצוב - זה כמובן סובייקטיבי).

 

למען הסר ספק, אני לא בעלים של מאזדה.

 

לגבי השירוקו, אז אני חושב שמדובר על מוצר הרבה יותר מגובש מהלאון, זה הכל. וייתכן שהיא גם נוסעת טוב יותר.

פורסם

רודסטר גם נכנס לדרישה או רק קופה? אם כן, המיאטה החדשה נכנסת לתקציב (הפחות מאובזרת). עוד אופציה ואני מצטער שאני לא מפרט יותר מדי, אודי A3 1.8 טורבו ספורטבק החדשה, לא 3 דלתות, אבל אם זה לא עקרוני...

פורסם
רודסטר גם נכנס לדרישה או רק קופה? אם כן, המיאטה החדשה נכנסת לתקציב (הפחות מאובזרת). עוד אופציה ואני מצטער שאני לא מפרט יותר מדי, אודי A3 1.8 טורבו ספורטבק החדשה.

 

מיאטה לצערי לא. באמת שמדובר באחלה דבר. אבל כרגע אני לא במצב של לקנות רכב נוסף לסופ"ש.

 

דווקא את האודי אני פחות מכיר למרות חשש מסוים שהיא תהיה משעממת מדי.

אבל בכל אופן, היא לא אמורה להיות יקרה רצח? או במחיר סביר אך מופשטת מכל וכל?

מה לגבי התנהגות?

פורסם
תשמע, זו דעתי על הלאון ואין צורך לתקוף אותי אישית, תודה.

זכותך כמובן לדעה שונה משלי ואני מכבד את דעתך אך זה בהחלט לא אומר שאני חייב להסכים עמה.

 

שוב כאמור, ללאון אין התנהגות מהנה...והאמת שלא מדובר רק בתחושות אלא גם בביצועים תכלס' (לא תאוצה כמובן). אתה מוזמן להסתכל ולהשוות זמני מסלולים שונים ברשת.

 

לגבי הצליל. השמיעה שלי בסדר גמור, תודה. אין שם צליל, מאזדה 3 נשמעת יותר חיה ובועטת מהלאון. מצטער...

אה ואם כבר, אז אותה מאזדה 3 ליסינג יכולה גם לתת ללאון שיעורים פרטיים בכמה סעיפים, כמו איך עושים הגה טוב, איך רכב בעל יומרות ספורטיביות אמור להתנהג וכן הלאה.

עכשיו אם נפתח את זה קצת יותר, אז אני אעיז להעלות כאן רכב שלצערי הרב לא נמכר בישראל אך מדובר בחתיכת חיה, חיית טרף. :-)

מאזדה 3 MPS, בטח מוכר...מכונית שהלאון יכולה רק לחלום להדמות לה...(לא מדבר על עיצוב - זה כמובן סובייקטיבי).

 

למען הסר ספק, אני לא בעלים של מאזדה.

 

לגבי השירוקו, אז אני חושב שמדובר על מוצר הרבה יותר מגובש מהלאון, זה הכל. וייתכן שהיא גם נוסעת טוב יותר.

לא נראה לי שמישהו תקף אותך ולכן הצורך שלך להתגונן מעט מיותר. גם אם הנאום המורכב שלך על תפיסת העולם המוחמצת של סיאט מעט יומרני, זכותך להחזיק בכל דעה שתרצה על כל דבר. אלא שטענות על איכות נסיעה, אחיזת כביש, רעש וכיו"ב שאינן נסמכות על נסיון עם האוטו הנידון, אינן יכולות, בכל הכבוד הראוי להלקח ברצינות.

וגם אני, למען הסר ספק לא מכיר את הלאון משום בחינה שהיא למעט המראה המצודד שלה, כך שיכול בהחלט להיות שאתה צודק, אבל כאמור לא זה הענין.

פורסם
תשמע, זו דעתי על הלאון ואין צורך לתקוף אותי אישית, תודה.

זכותך כמובן לדעה שונה משלי ואני מכבד את דעתך אך זה בהחלט לא אומר שאני חייב להסכים עמה.

 

שוב כאמור, ללאון אין התנהגות מהנה...והאמת שלא מדובר רק בתחושות אלא גם בביצועים תכלס' (לא תאוצה כמובן). אתה מוזמן להסתכל ולהשוות זמני מסלולים שונים ברשת.- אתה מוזמן לא להסתמך על הרשת ולנהוג ברכב.

 

לגבי הצליל. השמיעה שלי בסדר גמור, תודה. אין שם צליל, מאזדה 3 נשמעת יותר חיה ובועטת מהלאון. מצטער...-אני מקווה שגם את הנתון הז לא הבאת מהרשת אלה שמעת בעצמך(בכל מקרה אני אזרום איתך בעניין למרות שהוא לא שונה בשירוקו ולטעמי זהו לא כזה שיקול בבחירת רכב ספורטיבי).

אה ואם כבר, אז אותה מאזדה 3 ליסינג יכולה גם לתת ללאון שיעורים פרטיים בכמה סעיפים, כמו איך עושים הגה טוב, איך רכב בעל יומרות ספורטיביות אמור להתנהג וכן הלאה.- אני מניח שגם זה היה כתוב ברשת.

עכשיו אם נפתח את זה קצת יותר, אז אני אעיז להעלות כאן רכב שלצערי הרב לא נמכר בישראל אך מדובר בחתיכת חיה, חיית טרף. :-)

מאזדה 3 MPS, בטח מוכר...מכונית שהלאון יכולה רק לחלום להדמות לה...(לא מדבר על עיצוב - זה כמובן סובייקטיבי).

 

למען הסר ספק, אני לא בעלים של מאזדה.למען הסר ספק למה להעלות פה רכבים שלא רלונטיים לשוק הישראלי.

 

לגבי השירוקו, אז אני חושב שמדובר על מוצר הרבה יותר מגובש מהלאון, זה הכל. וייתכן שהיא גם נוסעת טוב יותר-צר לי, אבל שוב פעם הרבה מילים-מעט תוכן, לא ברור לי מה זה מוצר הרבה יותר מגובש הרי כרכב ספורטיבי אם נשווה בין לאון קופרה לשירוקו 1.4 אין ויכוח שהלאון ספורטיבית יותר.

 

לא מדובר על מתקפה אישית, הרי אתה הוא זה שתקנה את הרכב ולא אני, אבל לפני שאתה מסתמך על הכתוב ברשת, לך וחווה בעצמך, אולי תבין שביחס אליך הכתוב ברשת לא רלוונטי.

 

ולגבי מזדה 3, באמת שלא רלוונטי להשוות אותה ללאון קופרה.

 

בן.

 

נ.ב: הכותב מעלי הקדים אותי במעט והייטיב לנסח זאת.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

באמת שאין צורך לריב,

 

אני גם בדיעה כי פותח השרשור הגזים במעט או בהרבה לגבי הקופרה אבל היא אכן לא ניחנת בהתנהגות משובחת.

לטעמי, בתקציב הזה, היא מהווה אופציה מעניינת למדי ואותי אישית היא מרגשת יותר מהשירוקו 1.4.

אם זאת, אולי כדי לחכות למגאן RS החדשה שאמורה לתת שילוב מנצח בין כח להתנהגות.

ואם נשקלות המיטו והשירוקו 1.4 אזי גם לקליאו יש מקום ואני אישית ממליץ לך לנהוג גם עליה.

ואין צורך לעוף כל כך גבוה, אתה תבחר בסוף את מה שהכי מתאים לך, רק השתדל להמנע מ"דיווחים" ברשת ונסה בעצמך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא ברור לי למה הוחלט שאני לא נסעתי על הקופרה, עשיתי נסיעת מבחן...ובסיכומו של עניין, אחרי שניסיתי דברים אחרים, זה לא זה.

פורסם

בן, אין שום בעיה להזמין vRS חדשה - יתכן ותאלץ לחכות שלושה חודשים...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...