Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות לגבי טויוטה יאריס חדשה


scheinerman
שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשר לשאול למה החלטת לרדת מהיאריס?

אני הייתי באותה התלבטות בדיוק ודווקא החלטתי ללכת על היאריס - נסיעת המבחן לא הייתה כלל גרועה כפי שאומרים, ונראה לי שככל שמתרגלים לאוטו הוא רק יהיה יותר נוח, ושאר היתרונות שהוא מציע - לדעתי יותר מהיונדאי, ובעיקר צריכת הדלק (20-30 אחוזים יותר, שזה לא מעט כסף), הופכים אותו לכדאי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשאול למה החלטת לרדת מהיאריס?

אני הייתי באותה התלבטות בדיוק ודווקא החלטתי ללכת על היאריס - נסיעת המבחן לא הייתה כלל גרועה כפי שאומרים, ונראה לי שככל שמתרגלים לאוטו הוא רק יהיה יותר נוח, ושאר היתרונות שהוא מציע - לדעתי יותר מהיונדאי, ובעיקר צריכת הדלק (20-30 אחוזים יותר, שזה לא מעט כסף), הופכים אותו לכדאי יותר.

 

האמת שעל היאריס דווקא ויתרתי הכי מהר בלי נסיעת מבחן אפילו.

הרבה מאוד אמרו לי שהיא מדרדרת בעליות וההחלפת הילוכים שלה לא נוחה.

ושאני גר במקום כמו חיפה שהכל עליות וירידות זה מאוד משמעותי מבחינתי.

זאת הסיבה שלא נתתי לה צ'אנס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי חבל לפסול מבלי לבדוק...

 

גם אני גר בחיפה ולקחתי אותה לחצי שעה של נסיעה מבחן בכל העליות של נווה שאנן - דניה, ולדעתי האישית - כמובן שמרגישים שזה לא גיר אוטומטי רגיל, אבל זה בהחלט לא נורא.

 

לגבי ההדרדרות בעליה - חשוב להבין שהגיר הוא ידני ולא אוטומטי. כמו שגיר ידני מדרדר בעליה כך גם הגיר הרובוטי הזה. כל עוד מתנהגים כמו שמתנהגים בגיר ידני (כלומר מורידים את הרגל מהברקס ומיד מעבירים לגז) - ההדרדרות היא זניחה מאוד עד כדי לא קיימת.

 

ה-I20 בהחלט נראה חביב, גם אותו בחנתי לעומק, אבל מכיוון שלדעתי אולי למעט הגיר אין לו שום יתרונות על היאריס ירדתי ממנו (מה גם שהוא נמכר בכמויות לליסינגים, מה שיכול להוריד את שמירת הערך שלו בעתיד).

 

בקיצור - המלצתי היא - נסיעת מבחן לא עולה כסף (החברה במת"מ מוטורוס מאוד נחמדים) - שווה לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שi20 מיוצרת בהודו. לא יודע אם זה צריך להוות שיקול, אבל רוב האנשים לא יודעים את זה.

 

ולבחור שמעלי - רכב שנמכר בכמויות לליסינג לא סובל מירידת ערך, להיפך. לוי יצחק דואג לו למחירון יציב, והמבין יבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי חבל לפסול מבלי לבדוק...

 

גם אני גר בחיפה ולקחתי אותה לחצי שעה של נסיעה מבחן בכל העליות של נווה שאנן - דניה, ולדעתי האישית - כמובן שמרגישים שזה לא גיר אוטומטי רגיל, אבל זה בהחלט לא נורא.

 

לגבי ההדרדרות בעליה - חשוב להבין שהגיר הוא ידני ולא אוטומטי. כמו שגיר ידני מדרדר בעליה כך גם הגיר הרובוטי הזה. כל עוד מתנהגים כמו שמתנהגים בגיר ידני (כלומר מורידים את הרגל מהברקס ומיד מעבירים לגז) - ההדרדרות היא זניחה מאוד עד כדי לא קיימת.

 

ה-I20 בהחלט נראה חביב, גם אותו בחנתי לעומק, אבל מכיוון שלדעתי אולי למעט הגיר אין לו שום יתרונות על היאריס ירדתי ממנו (מה גם שהוא נמכר בכמויות לליסינגים, מה שיכול להוריד את שמירת הערך שלו בעתיד).

 

בקיצור - המלצתי היא - נסיעת מבחן לא עולה כסף (החברה במת"מ מוטורוס מאוד נחמדים) - שווה לבדוק.

 

רכב עם גיר ידני לא מתדרדר בעליה, כי מי שלומד לנהוג על ידני לומד למנוע את זה. חוץ מזה, בהרבה מכוניות ידיות היום יש Hill Holder שמונע התדרדרות ואז גם זינוק בעליה לא צריך לדעת לעשות.

ל i20 יש גם יתרונות של בטיחות ואבזור על היאריס. אם אתה דואג לשמירת ערך, נראה כמה אנשים ירצו לקנות את היאריס עם הגיר הזה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם גיר ידני לא מתדרדר בעליה, כי מי שלומד לנהוג על ידני לומד למנוע את זה. חוץ מזה, בהרבה מכוניות ידיות היום יש Hill Holder שמונע התדרדרות ואז גם זינוק בעליה לא צריך לדעת לעשות.

ל i20 יש גם יתרונות של בטיחות ואבזור על היאריס. אם אתה דואג לשמירת ערך, נראה כמה אנשים ירצו לקנות את היאריס עם הגיר הזה.

 

 

איזה יתרונות אבזור יש? למעט בקרת אקלים (לי אישית מזגן רגיל לא מפריע) ומראות מתקפלות (חשוב מאוד...)?

 

אני יותר אהבתי את עיצוב הפנים של האריס, עם מגוון תאי האחסון בכל מקום שיש.

 

לגבי מכירת היאריס - אני חושב שעצם העובדה שהאוטו לא נמכר בכמויות דווקא יכולה לתרום לשמירת הערך העתידית שלו. יהיו אנשים שירצו לקנות אותו בעתיד, ומכיוון שהשוק לא יהיה מוצף במכוניות כאלו - אני לא צופה בעיה למכור אותו. מה גם שזו טויוטה, ואפשר להתווכח על האם זה נכון או לא - אבל ליצרן יש שם טוב מאוד בשוק הישראלי.

 

אגב - אני ממש לא חושב שהI20 רעה. התלבטתי בין היאריס לבין המאזדה 2 והיונדאי, ובהחלט העדפתי את ה-I20 על ה-2, אבל כמו שציינתי - גם לטויוטה יש יתרונות, ויתרון האדיר של צריכת הדלק (אני נוסע הרבה) - בהחלט שיחק משקל חשוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם לא ביאריס, אבל בסיוויק רובוטית כבר הספקתי לעשות קרוב ל-30000 קמ' ועדיין לא נתקלתי בבעיית התדרדרות. לי מספיק להעביר מהר רגל מברקס לגז. אבל אם זה לא מספיק, יש גם אמברקס. תאמין לי זה לא יותר קשה מזינוק בעליה עם גיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק בעיית ההדרדרות, רוב הגירים הרובוטים הם בעלי פעולה לא נעימה בלשון המעטה.

 

לדעתי ה-I20 היא בחירה טובה מאוד.

ולארץ הייצור לדעתי יש השפעה מזערית על איכות הרכב, כיוון שישנה בקרת איכות מאוד גבוהה בדברים הללו.

 

דודועמר שממליץ על היאריס, אני שמח מאוד שאתה מרוצה.

 

אבל יש לי בעיה עם בן אדם שרכש רכב חדש ואז דוחף אותו בכוח, זה כאילו הוא רוצה להראות לכולם שהוא לא יצא פראייר.

תשמע, יכול להיות שהרובוטי יושב עלייך פיקס, והיאריס היא רכב מצויין בשבילך.

 

אבל עובדתית, המון אנשים פשוט לא סובלים את זה.

 

אני אישית בעל העדפה לגיר ידני, וזה כי אני נוסע במסלול הררי ומפותל באופן קבוע, לכן לידני יש יתרון. (אני לא מרגיש גבר גבר שיש לי ידני, ולא חי בסרט שהאוטו שלי מטוס כי יש לי גיר ידני. הוא כן יותר חסכוני מאוטומטי רגיל, ואם הייתי נוסע דרך קבע את פקקי גוש-דן לא הייתי קונה אפילו בצחוק גיר ידני).

 

ולמרות זאת, אני יכול להגיד לך שיש גירים אוטומטים מצויינים (DSG של VW - תענוג - שאם אני לא טועה, הוא רובוטי כפול מצמדים לא?)

ויש גירים רציפים מעולים פשוט.

 

אבל הגיר של היאריס...זה לא זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק בעיית ההדרדרות, רוב הגירים הרובוטים הם בעלי פעולה לא נעימה בלשון המעטה.

 

אפשר לשאול, כמה קמ' אתה הספקת לעשות על אוטו עם גיר רובוטי?

 

אבל עובדתית, המון אנשים פשוט לא סובלים את זה.

 

עובדתית, המון אנשים בארץ לא סובלים גם את הגיר הידני. האים זה עושה אותו גרועה? אני, חוץ מסיוויק, כול שבוע נוסע בפונטו רובוטית (ליד הנהג) ולא מרגיש שום בעיה. גם אנשים, שנסעו ברכב שלי, אף פעם לא התלוננו.

 

.

התגובות באדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...