Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לפני שבוע מכרנו את הטרופר שלנו עקב בעיות.

עכשיו יש לנו אפשרות לקנות אימפרזה סטיישן 2.0R 4X4 אוטו'\ איך האוטו הזה מבחינת טיפולים, צריכת דלק וכו'?

לאימפרזה יש כוח? כי קראתי שיש לה 160 כוחות סוס אבל 0-100 ב12 שניות, זה לא קצת איטי? זה בגלל שהאוטו כבד?

אשמח לעזרה.

 

 

תודה :)

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
שלום.

לפני שבוע מכרנו את הטרופר שלנו עקב בעיות.

עכשיו יש לנו אפשרות לקנות אימפרזה סטיישן 2.0R 4X4 אוטו'\ איך האוטו הזה מבחינת טיפולים, צריכת דלק וכו'?

לאימפרזה יש כוח? כי קראתי שיש לה 160 כוחות סוס אבל 0-100 ב12 שניות, זה לא קצת איטי? זה בגלל שהאוטו כבד?

אשמח לעזרה.

 

 

תודה :)

 

רכב אמין, לא מורכב, טיפולים זולים יחסית, ניתן לטפל גם מחוץ לרשת, מנוע מוכר ופשוט.

צריכת דלק גבוהה יחסית בגלל מגוון סיבות ובכללן גיר אוטומתי שלא מסייע יתר על המידה למנוע ומערכת הנע 4X4 שמגדילה משקל וחיכוך.

לגבי ה- 1:12 אינני זוכר עלפה אבל הרכב לא אמור להיות עצל.

סה"כ רכב חביב מאוד וגם נראה סביר, להזכירך סובארו ומראה לא תמיד הולכים יחד.

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

גיל, הרכב הזה הוא פשוט מטוס קטן על הכביש, לך על זה אחלה קנייה.

לגבי צריכת הדלק אם תלחץ חזק תמיד ותקרע אותה תתכונן להגיע ל 1/8- 1/7.5, הכל תלוי.

לגבי ה 0-100, אני מחזיק באחת כזאת אוטומתית ועשיתי את זה ב 9.5 שניות.

 

אל תחשוב הרבה זה פשוט רכב אמין בטוח ומגיב בכל תנאי הכביש.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מטוס יחסית למה? למשפחתית 1600 כן אבל בשביל משפחתית עם מנוע 2000 הסובארו נופלת בגדול.

לצערי האימפרזה ממש לא המשפחתית הכי מומלצת, עיצוב פנימי מזעזע (עיצוב חיצוני זה עניין של טעם אישי), מושב אחורי מאוד צפוף, ביצועים עלובים עם מנוע 1600 וצריכת דלק גרועה. גרסאת הסטיישן אכן משפרת את עניין מקום האחסון (וגם משפר את המראה החיצוני לדעתי) אל עדיין לדעתי מדובר ברכב בינוני.

מאזדה 3 2.0 5 דלתות (הצ'בק) תתן תמורה הרבה יותר טובה, למרות שהיא לא סטיישן וגם אצלה המושב האחורי לא כ"כ מרווח אבל הצריכת דלק תהיה טובה משמעותית, שילוב מנוע וגיר מוצלח מאוד ועיצוב פנימי הרבה יותר מושקע.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

Guest ספורטמוטורי
פורסם

לא הכל זה 0-100.

 

יש הרבה מכוניות חזקות מ0-100 , אך מ100-140 לדוגמא לא משהו,וההיפך.

פורסם
מטוס יחסית למה? למשפחתית 1600 כן אבל בשביל משפחתית עם מנוע 2000 הסובארו נופלת בגדול.

.

 

אבל אתה מדבר מנסיון או משמועות ? או בגלל שאתה וסובארו לא מתחברים יחד?

 

בוא נראה עובדות על הכביש, ואחר כך נגיב פה.

תאמין לי אפילו עוקפת בעליות מכוניות עם מנוע יותר מ 2.0.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לאבי יש רכב כזה, שנת 2007, עשה כבר כ- 100K ק"מ ללא כל תקלה. רכב זריז באופן מפתיע, מושבים קדמיים מאוד נוחים.

אכן צפוץ מאחורה. לטעמי נראה מעולה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...