Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי רכב ליסינג מהעבודה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מחשבים את את התרחיש הגרוע ביותר בלי לקחת בחשבון את ההסתברות שהוא יקרה.

ההשואה הכלכלית של רכב ליסינג תקפה מול רכב חדש מאותו שנתון . בתקופת האחריות של רכב חדש חלק ניכר של התקלות (שעלות תיקונן יקר) יכוסה על ידי היצרן.

גם לאחר גמר האחריות צריך לחשב את ההסתברות X הנזק.

פורסם

גם אני לאחרונה בעקבות שדרוג לתפקיד חדש והעלאת אופציית הליסינג על השולחן, ביצעתי חישוב ובתרחיש הגרוע ביותר, כולל עלויות מימון גבוהות (במידה ואחליף רכב ) ושחיקת ערך גבוהה, אני עדיין מרוויח 1000 שקל נטו בחודש על אי לקיחת רכב ליסינג.

 

אני בכלל לא מתחיל לדבר על הרמה של הרכבים בקבוצה 2 ועל רמת התחזוקה והצמיגים הירודה שמתקבלת בליסינג אלא על שיקול כספי נטו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז תכניס לחישוב את מקדם "האשה הנתקעת בדרך לגן" .

כל פעם שהיא נתקעה בשנה וחצי האחרונות זה היה עלול לעלות לך נניח 50-100 שח מוניות ספיישל ליום.

תכפיל את מספר הפעמים ותכניס לנוסחה האם זה עונה על השאלה שלך "למה אני ממשיך להחזיק?"

 

אם הבחור קונה פוקוס חדשה מה הסיכוי שב3 השנים הראשונות היא תיתקע בדרך לגן? נסעתי 3 שנים בליסינג והרכב לא נתקע פעם אחת.

פורסם

אני שמח שלפחות בפורום יש אנשים שיודעים לעשות חשבון, לעומת רוב האנשים שאני מכיר שבטוחים שהם מחזיקים את אלוהים בביצים בגלל שנתנו להם אוטו מהעבודה - ולא משנה שחלקם במצב שעוד כמה שקלים בחודש ישפרו את מצבם מהותית.

 

כמו בפרסומות של "להעביר את דביר", צריך להקים עבורי קבוצת תמיכה בשם "להחזיר את הליסינג". בכל פעם שאני מתכוון להודיע על החזרה, אני מקבל רגליים קרות.

גם לא תהיה לי בעייה להחזיר כי יהיו הרבה קופצים על הפוקוס משום החברה עברה ממכוניות ליסינג לפי בחירה למכוניות בבעלות החברה מסוג אחד בלבד - שברולט קרוז (למרות שיש כמה שקיבלו קרוז וממש מתלהבים ואפילו כאלה שהחליפו מרצון את המגאן/ פוקוס / מזדה 3 בקרוז - כניראה שהסמל של שברולט עדיין עושה משהו לאנשים במזרח התיכון).

 

אם אחזיר כמובן לא אקנה פוקוס, אלא רכב שהוצאות האחזקה שלו צפויות לעבור את ה 5K בשנה, אבל עדיין לא זה מה שגורם לי לרגליים הקרות.

פורסם
אם הבחור קונה פוקוס חדשה מה הסיכוי שב3 השנים הראשונות היא תיתקע בדרך לגן? נסעתי 3 שנים בליסינג והרכב לא נתקע פעם אחת.

 

האמת, יש לי פוקוס חברה.

בשנתיים הראשונות הוחלף מנוע, שופץ גיר והוחלף חיישן חמצן שלוש פעמים :)

×
×
  • תוכן חדש...