Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תשכב תחת ההגה ותסתכל למעלה מעל הדוושן לצד שמאל, תראה שם שתי מחשבים האחד קטם(מחשב גיר) והשני גדול (מחשב ניהול מנוע).

תראה אם הם חופשיים.

עוד אספקולציה שאני נותן לך זה שהשתילו לך ניתוק מאחורי לוח השעונים ועם השנים ההדבקה שלו ירדה והוא משחק לך שם ומרעיש.

שים לב כל מה שכתבתי לך זה ממקרי עבר שנתקלתי בהם ולא באכרח יפתור לך את הבעיה שלך כיוןן שלא שמעתי את הרעש שלך בוודאות שאני יכול לומר מהיכן הוא אלא רק על סמך הכיוונים שאתה נותן לי.

פורסם

הרעשים מההגה מופיעים לך כשאתה מסובב את ההגה לצדדים במהירות נמוכה? אגב,גם לי יש רעשים במאזדה מכיוון התא כפפות,נבדוק אם זה באמת קשור לבורג..

פורסם

אממ..אני לא ממש מבין במה שהולך מאחורי ההגה, אני אגיד לחבר שלי שקצת יותר מבין ואעדכן אותך..וד"א, ממש תודה על העזרה!:-D

לגבי הרעש בסיבובים, יש קצת נראה לי, אבל רק לפעמים..

×
×
  • תוכן חדש...