Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הרכבים שהיו בבעלות אימי חנו על המדרכה ללא בעיה מיוחד

גם היו פעמים שהרכב היה עומד שבועיים על המדרכה והיה מניע ללא בעיות כלשהן

תמיר.

פורסם
קראתי. ו... ?

הייתי אמור להבין משהו?

היית אמור להבין מדבריו של דניאל שכשהרכב עומד בזווית והבולם במצב סטטי אז אין עניין של בלאי בעקבות לחץ נוסף או כל דבר בסגנון.

הבלאי הוא במצב הדינמי של הרכב.

פורסם

קראתי את תגובתו של דניאל ואני חייב להגיד שאני לא מסכים. הרי איך בולמי זעזועים מתחילים לנזול ולהתקלקל? מבלאי מואץ.

הרי אחת הסיבות שכשמתקינים ברכב קיט הנמכה מומלץ גם להחליף לבולם בעל מהלך קצר יותר על מנת לא להשאיר את

המקורי במצב סגור כל הזמן-מצב שבו הבולם לא יעיל. כאשר רכב נוסע בצורה רגילה,העומס מתחלק בין ארבעת הבולמים באופן שווה וככה הבלאי הוא לא רב ומחזיק מעמד יותר זמן (אלא אם הרכב "יבלה" באזור של פסי האטה מרובים או עליות וירידות ממדרכה בצורה אגרסיבית).

לכן,אם רכב יעמוד רוב חייו במצב של חצי חצי,הרי שהבולמים בצד הלחוץ/נמוך/סגור יישחקו מהר יותר מהצד השני.

פורסם

אני אישית לא מחנה את הרכב "חצי-חצי" (גם אחרי השרשור ההוא, סתם שריטה שלי).

אני מאמין שדניאל או בעל מקצוע אחרים יגיבו כאן.

 

לדעתי, בלאי של הבולם הכולל נזילות נגזר דווקא מהנסועה של הרכב במצב דינמי שבו הוא נוסע!

קורה מעט מאוד, אם בכלל, שאתה שומע על רכבים עם ק"מ זעום שנוזלים להם בולמים.

 

דווקא ההסבר הטכני של דניאל על פעולת השסתומים בזמן עבודה של הבולם נשמעים לי מאוד הגיוניים.

פורסם

לכן,אם רכב יעמוד רוב חייו במצב של חצי חצי,הרי שהבולמים בצד הלחוץ/נמוך/סגור יישחקו מהר יותר מהצד השני.

 

קודם כל אני דיברתי על צורת חניה כזאת פעם-פעמיים בשבוע שבהן אין לי חניה מסודרת אז זה לא רוב חייו של הרכב.

וסתם מחשבה שעלתה לי, הרחוב המדובר הוא דו סיטרי,

אז אם חונים חצי חצי פעם כשצד ימין על המדרכה ופעם כשצד שמאל על המדרכה,

הרי שהשחיקה תהיה שווה בכל ארבעת הגלגלים, לא?... :wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...