Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפגש האחרון לא היה אף אחד עם קלארוס??:shock::shock:

במפגש של יום שישי אחד,ממש לא מזמן ,שמעתי 4 סטים של קלארוס בוריאציות שונות.

סה"כ יצא לי לשמוע 6 סטים.

לכן תמוהה אמירתך שבמפגש האחרון לא היה אף אחד עם קלארוס...

קדימה חבריה-חוזרים למפגשי שישי...:wink::lol:

ולגביך-מבין השורות ניתן להבין שאתה לא חסיד נלהב של באסים לכן המלצה מכל הלב -להקשיב לפני קניה.

בהצלחה

ליאור

פורסם
חבל ששאלת מי זה אדי ולא מי זה לאנוס - היית שומע מערכת קצת אחרת ממה שתיארת עד עכשיו ונראה לי שהיה קולע לך לטעם.

 

סט קדמי של הייבריד אודיו וסאב של אאורה על מונו סאן-דאון והגברה קדמית קיקר.

 

אני מצטרף חזקה להמלצה של עתיד במקרה הזה למעט דבר אחד - הרמקולים.

 

אם שמעת את כל שלושת הסטים של שלושת היצרנים - תבחר באחד שמצא חן בעינייך.

 

למרות שמורל במקרה הזה ידרשו יותר הספק מהשאר בכדי לעבוד נכון - מגבר כמו הSAX 100.4 הוא יותר ממה שדרוש לך בכדי להנות עד הסוף.

 

לא התלהבתי כל כך מהמורל, אבל אני ארצה לשמוע אותם שוב.

מאיזה איזור אתה? אולי אפשר בהזדמנות סתם להפגש ולשמוע את הסט שלך. (בתנאי שהכל נכנס בתקציב)

 

 

ולגביך-מבין השורות ניתן להבין שאתה לא חסיד נלהב של באסים לכן המלצה מכל הלב -להקשיב לפני קניה.

בהצלחה

ליאור

 

אני פשוט מעדיף באס מדויק על באס רועש.

אני שומע המון אלקטרו ואני לא מסוגל לשמוע "פפפפפ פפפפפפ פפפפפפפ" וביניהם קצת מוזיקה.

אני רוצה שהמוזיקה תבלוט, ומאחוריה ישמעו את הסאב דופק בצורת בום בום בום ולא בצורת "פפפפ פפפפפ פפפפ"

פורסם

אבל אלקטרו שונה בהמון מובנים משאר סוגי המוסיקה ובפרט הבאס.

מה שישמע טוב בזה לא בהכרח ישמע טוב בסגנון אחר.

אם אלקטרו הוא הסגנון העיקרי ,יותר מרצוי שתשים על כך דגש.

פורסם

כן, פסיכודאלי אני בכלל לא שומע.

רק אלקטרו, להיטים וקצת שחורה.

לכן בפעם הבאה כשמישהו יסכים לתת לי לשמוע את הסט שלו, אני אבקש להשמיע שם דיסק שלי, וככה אני אוכל להשוות מס' סטים.

פורסם

אני אלון עם הלנסר הכסופה... ואתה באמת תשתגע אם סאב שמוגבר עם מונו...

 

לדעתי, למרות שהמלצתי מה שהמלצתי אתה צריך לבוא לעוד מפגש אחד לפחות והפעם להביא את הדיסקים שלך

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
ישבתי בכמה רכבים שפשוט אמרתי - אוי ואבוי, שומעים רק באס :)

זה כמובן הטעם האישי שלי, אולי זה עניין של הרגל, ואולי פשוט יש לי בעיה עם באס דומיננטי מדי.

עמכם הסליחה :)

 

לא התלהבתי כל כך מהמורל, אבל אני ארצה לשמוע אותם שוב.

 

מאוד חבל לי שאלו הן התרשמויותיך מהמפגש. יש הרבה מערכות איכותיות ומכוונות בהן הסאב בכלל לא דומיננטי ובאמת עושה את התפקיד שלו - מהווה השלמה לתדרים הנמוכים בלבד. לצערי רוב המערכות לא מכוונות ובעליהן אפילו לא יודעים כמה פוטנציאל טמון בהן לפני שרצים להחליף רכיבים.

 

לגבי השאלה האחרונה שלך, מה זה סאב לא מוגבר? סאב חייב מגבר כדי לפעול. אם שאלתך היא לגבי סאב עם מגבר מובנה, אז כן, יש חיה כזאת אבל מעולם לא ראיתי המלצה על אחד כזה איכותי ושווה את המחיר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, אל תשכח שכל אחד והאוזניים שלו

 

לדעתך הכיוון של מספר מערכות הוא לא טוב במיוחד ולא מוציא את הפוטנציאל הטמון בהן ולדעת בעל המערכת זהו הכיוון האולטימטיבי

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
מאוד חבל לי שאלו הן התרשמויותיך מהמפגש. יש הרבה מערכות איכותיות ומכוונות בהן הסאב בכלל לא דומיננטי ובאמת עושה את התפקיד שלו - מהווה השלמה לתדרים הנמוכים בלבד. לצערי רוב המערכות לא מכוונות ובעליהן אפילו לא יודעים כמה פוטנציאל טמון בהן לפני שרצים להחליף רכיבים.

 

לגבי השאלה האחרונה שלך, מה זה סאב לא מוגבר? סאב חייב מגבר כדי לפעול. אם שאלתך היא לגבי סאב עם מגבר מובנה, אז כן, יש חיה כזאת אבל מעולם לא ראיתי המלצה על אחד כזה איכותי ושווה את המחיר.

 

איתמר.

 

אולי לא שמעתי את המערכות הנכונות, ואולי אנשים שם פשוט מעדיפים יותר באס ממה שאני מעדיף.

בכל מקרה, עם סאב, אני אצטרך לרכוש גם מונובלוק?

פורסם

לא הבנת.

במערכת איכותית ומכוונת יש מה שנקרא הרמוניה. הרמוניה זה למעשה "גיבוש" כל רכיבי המערכת כדי שישמעו ביחד, שהבאס לא יהיה דומיננטי, שלא ירגישו את הוופר למטה או שהטוויטרים יצעקו. הרמוניה זה לשמוע את הזמר\ת ממקום אחד ולא משני הטוויטרים, הרמוניה זה לשמוע פריטת גיטרה ממקום אחד ולא פריטה שמתחילה למטה בוופרים ומסתיימת למעלה בטוויטרים.

 

כדי להגיע לשלמות הזאת יש צורך בהמון עבודה. עם יחידת ראש אקטיבית בעלת טיים-קורקשן ואקולייזר משוכלל זה (למרבה ההפתעה) קל יותר מאשר עם מערכת פאסיבית, בה אין הרבה אמצעי שליטה על הדרייברים והמגברים.

 

ברגע שהבאס "דופק" מאחורה המערכת לא מכוונת. אם בעל הרכב נהנה מזה אז אחלה ומגניב, אבל זה לא נקרא "מערכת מכוונת". עכשיו זה יותר ברור?

 

טרנספורטר, מונובלוק הוא אמצעי ההגברה העדיף לסאבים, אך בכלל לא חובה. ניתן לרכוש מגבר ארבעה ערוצים כאשר השניים הקדמיים יגבירו את הסט הקדמי והשניים האחוריים יגושרו ע"מ לתת הספק משולש עד מרובע להפעלת הסאב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקי, תודה איתמר. מספר שאלות אלייך:

 

1. מגבר כפי שתארת (4 ערוצים עם גישור) מספיק לתנאים שלי ?

2. אם יש לי מערכת מובנת ואוסיף לה מנחת, עדיין לא נוכל להגיע לרמת סאונד כמו שתארת ש"יחידת ראש אקטיבית" תוציא?

 

מתנצל מראש אם בלבלתי את המושגים שציינת כאן.

פורסם

"יחידת ראש אקטיבית" היא למעשה רדיו-דיסק מצ'וכלל שכולל אפשרות לשליטה נפרדת על כל אחד מרכיבי המערכת, טוויטר וופר וסאב. למעשה דרך יחידת הראש ניתן לשלוט על איזה תדרים כל רמקול ינגן, עוצמה, פאזה, סלופ ואפילו אקולייזר לכל ערוץ בנפרד. בנוסף, איכות הסאונד של המכשירים האלה גבוהה יותר וכוללת מעבדי סאונד איכותיים ויקרים יותר מאשר מעבדי הסאונד במכשירים הפשוטים והזולים.

כל זמן שאתה לא אודיופיל מושבע שישב שעות באוטו ויחפש את הנקודה המדוייקת ממנה אתה שומע את הזמרת והאם נדמה ששומעים את הכינור לפניה או אחריה - ותר על התענוג היקר הזה. לרוב האנשים מערכת "פאסיבית" תתאים.

מערכות מובנות בכלליות הן לא שיא האיכות, אבל אם שמירה על מקוריות ונוחות חשובה לך פשוט תוסיף מנחת.

 

לגבי מגבר, אין שום סיבה בעולם שמגבר 4 ערוצים לא יספיק לך, חשוב לבחור סאב בעל סליל יחיד של 4 אוהם או סאב שני סלילים של 2 אוהם כל אחד ע"מ לקבל התנגדות סופית של 4 אוהם כדי שיוכלו לעבוד עם המגבר. יש מעט מאוד מגברים מרובי-ערוצים שתומכים ב 2 אוהם גישור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...