Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוצאות הבדיקה:

 

מנוע: בלוק מנוע: נזילת שמן, החלף תומכים

מע' שמן : שמן יתר במנוע, בדוק תצרוכת שמן בנסיעה, סימני שריפת שמן

 

סרן קדמי ומע' הגוי: מתלה קדמי לתקן/לכוון זוויות מתלה. מתלה אחורי- בדוק/תקן זויות מתלה

 

שלדת מרכב:

שלדת מרכב, משמעות נמוכה : סימני פגיעה לפנים, סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קורת רוחב אחורית, סימני פגיעה קצות שילדה

 

מצב פנימי: פתיחה/סגירת דלתות צד לקויה, חלקי פלסטיק פגומים, לתקן ריפוד כללי, בדוק חוסר גז במזגן

 

צבע מרכב: שריטות בצבע, תיקוני צבע מסביב, מעיכות, גג צבוע, פגמים בצבע

 

תקוני מרכב,משמעות נמוכה סימני תיקון בפח חזית, פח אחורי מעוך/פגום, נזק לפגושים, הוחלפו חלקי מרכב, דלקת קדמית שמאלית הוחלפה, מכסה מנוע הוחלף

 

בלמים קדמיים: לתקן צלחות/דיסקים/תופים. בלמים אחוריים: רעידות יתר

 

צמיגים וגלגלים: צמיגים פגומים/ניזוקים.

 

כל השאר תקין.

 

השאלות שלי הן ככה:

1. האם הנזק בשלדה משמעותי? הבודק אמר שזו רק מעיכה קלה ואין מה לעשות עם זה, האם להאמין לו?

2. הבודק אמר לי שהדברים המשמעותיים שיש לתקן זה כיוון המתלים, להלחיף רפידות+דיסקות בבלמים הקדמיים ולהחליף צמיגים, הערכת המחיר לתיקונים אלה כפי שהצלחנו למצוא זה בסביבות 1750 ש"ח, האם סכום זה נשמע לכם הגיוני? האם לדעתכם יש עוד דברים שדורשים תיקון מיידי?

3. החלף תומכים? האם זה משמעותי? באמת צריך להחליף? כמה זה עולה?

 

הערה: מדובר על אופל קורסה 2002 טיפטרוניק (בבדיקה רשמו ידני? זו טעות?)

הרכב מבחוץ נראה מצויין ללא סימני מעיכות פח או קילופים/שריטות בצבע

 

 

תודה על העזרה.

פורסם

מקפיץ.

בבקשה אני חייב עזרה בקשר לזה.

בעיקר בסעיפים של השלדה והמרכב. האם הפגיעות האלו צריכות להרתיע אותי מלקנות את הרכב בכלל?

ואם לא, איזו ירידת ערך אמורה להיות לה עם הפגיעות שיש/היו?

פורסם

לגבי השילדה רשום לך משמעות נמוכה\שולית בכל זאת זו פגיעה בשילדה

אתה צריך להוריד למוכר את הסכום שהוא מבקש

וחוץ מזה אני הייתי שואל על הרכב מבחינה מכנאית מיכוון

שהיחידת קלאץ ויחידת המנועים של הגיר זו מחלה

נפוצה .בעיתית .ויקרה. האוטומט יותר אמינות

בהצלחה

פורסם

האם הרכב מסוחר או מגרש כלשהו?

 

מה העבר שלו, השכרה/ ליסינג?

האם יש תיעוד מלא לטיפולים - בכל זאת, לא מדובר ברכב כ"כ ישן?

 

לאור הממצאים, בעיקר מבחינת השילדה, הייתי מוותר.

פורסם

הרכב מאדם פרטי, אין לו קלאץ' זה טיפטרוניק, ובאמת העובדה שהגיר יצא מושלם בבדיקה קצת מחשידה.

לגבי הפגיעות בשלדה, זה באמת כל כך חמור שכדאי לוותר על הרכב בכלל? ואם לא כמה אחוזים צריך להוריד עם פגיעות כאלה?

תודה.

פורסם

חזרתי שוב למכון בדיקה, הם אמרו לי שהפגיעות בשלדה משמעותיות ובגלל כל החלקים שהוחלפו במרכב והשריפת שמן של המנוע וגם בגלל שהקורסה לא אמינה ו"כל הזמן במוסך" בכלל לא לחשוב לקחת את הרכב.

האם לדעתכם לאחר הורדה של כ20-25% כדאי לחשוב על זה למרות כל הבעיות?

פורסם

אני חושב שכל האנשים (הטובים) כאן, רומזים לך לחפש רכב אחר.

יותר מידי בעיות (שלא בטוח שכדאי להכנס אליהן).

הקורסה האוטומטית - אמורה להיות יותר אמינה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...