Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי היום פאביה דיזל לא טורבו שנת 2005.

הרכב משמש סוכן מכירות בחברה קטנה ומסודרת. מטופל בקביעות במוסך יבואן אבל לא מתוחזק ומלוקק ברמה של רכב פרטי.

חיצוני- סביר מעט מאוד שיפשופים ונגיעות ופנס אחורי סדוק, פנימי תקין אבל לא מבריק (סימני בלייה בהגה, חורים של התקנות).

הרכב נוסע יפה,שקט וחלק.

טסט- שבוע הבא.

עליתי על 2 ריג'קטים:

מזגן לא תקין: נכנס לעבודה מאוחר מאוד ולא בעוצמה גבוהה.

מנגנון פתיחה של דלת תא המטען עוד חלקית.

המחירון סביב 41. משוקלל סביב 33.

הבחור רוצה 35 AS IS .

פביות דיזל 04-05 נמכרות להערכתי ב36-40 אבל אין מבחר גדול מדי.

אני בהתלבטות עם נטייה לעזוב את העסקה- מה דעתכם על החבילה וכמה כדאי לי לשלם על רכב במצב שאני מתאר?

תודה אורן

פורסם

תראה, לדעתי מנקודת מבטו של הבחור הוא יודע שהוא תקוע עם "סחורה בלויה" שכנראה יעלה לו הרבה זמן וכאב ראש למכור אותה, תעשה חושבים עם עצמך, ללא קשר למחיר האם היית קונה את האוטו הנ"ל? אם אתה חושב שאין לך בעיה איתו ואתה רואה את עצמך נוסע עליו באופן יום יומי (אני מניח) אז אני מאמין שבלי לראות את הבחור אפילו עם מיקוח טוב תוכל לסגור את העסקה סביב ה30 +--.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

תנו לי להציג את העסקה מזוית אחרת:

כאן יש רכב בן 4 שעשה מרחק של 7-9 שנים ברכב דיזל "שמור". המחיר המבוקש עבורו מקביל למחיר של מעוט קילומטראג' בן 6

לפי הבנתי הבלאי של רוב מערכות הרכב (מנוע,גיר,משאבת סולר,בולמים למשל) הוא פונקציה של אופי השימוש וזמן השימוש אבל יש גם חלקים (אטמים,צבע,חלודה וכל חלק מכאני שרגיש ללכלוך) שמתבלים כפונקצייה של זמן "על הכביש" וכאן ,לכאורה, יש יתרון מסויים. מה דעתכם ?

פורסם

טסט בשבוע הבא, והוא רוצה יותר מהמחירון המשוכלל?!

 

אם מחירון הוא כפי שציינת 33K, יש להוריד מחיר טסט + רג'קטים, והנה אתה סביב 30K כפי שכבר אמרו לך.

 

לא מציאה, בהחלט לא.

alfa 156 2.5.

פורסם

לדעתי אין טעם לשלם יותר מ28,000 ש"ח כי צריך להעביר טסט ולסדר מזגן .

(אתה עוד לא יודע מה התקלה במזגן-יכול להיות מדחס/או משהו יקר אחר, לגבי הטסט-צריך לבדוק מע' הזרקה כי היא משפיעה על זיהום אוויר).

בכל מקרה תיקח את הרכב לבדיקה .

פורסם

270 אלף ק"מ זה לא הרבה לדיזל שמטופל טוב,

זה מנוע חזק ,ואם הוא מטופל כמו שצריך הוא יכול להחזיק עוד 200,000 ק"מ.

פורסם

זה לא רק המנוע, כמובן. זה גם שאר המכלולים. נכון שהגיל הצעיר של הרכב הוא דווקא יתרון במקרה הזה, אבל עדיין מדובר על רכב שעבר הרבה מאוד והמחירון המשוקלל לפי לוי יצחק לא משקלל זאת מספיק טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי דעתי , לא כדאי.

 

קילומטראז' גבוה למרות שהרכב דיזל והרכב רק בן 4.

 

עדיף לשלם אותו סכום כמו שאמרו פה על רכב בן 6 -5.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

במקרה רגיל אם רכב כזה היה נכנס אלי לסוכנות לא הייתי נותן עליו יותר מ-18 בהנחה ואין לו תאונות מהותיות...

לך בתור לקוח רגיל רכב כזה שווה ערך לסד"ג כמו שרוני אמר ל- 25K +-.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

עצה טובה- חפש משהו אטרקטיבי יותר, או לחילופין שלם פחות על האקזמפלר הנ"ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
במקרה רגיל אם רכב כזה היה נכנס אלי לסוכנות לא הייתי נותן עליו יותר מ-18 בהנחה ואין לו תאונות מהותיות...

לך בתור לקוח רגיל רכב כזה שווה ערך לסד"ג כמו שרוני אמר ל- 25K +-.

אחרי מעבר טסט ותיקון מזגן ?

פורסם

לפני טסט...מזגן בודקים לפני בשביל לראות שזה לא יגיע לסכום גדול מידי.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
עצה טובה- חפש משהו אטרקטיבי יותר, או לחילופין שלם פחות על האקזמפלר הנ"ל.

 

עידן

לא בטוח שימצא רכב אחר כי קשה למצוא דיזל אטרקטיבי במחירים האלו ,אבל אני מסכים איתך לגבי המחיר הגבוה.

אם הפביה במצב מיכני טוב , אז נשאר רק לסגור על מחיר (בסדר גודל כמו שהמליצו) וזו עסקה טובה.

לא לשכוח שמדובר במודל 2005 ,ומחירון של מזדה 99 (1600 אוטומט) נע סביב 26-27 (לפי מחירון יד-2),

הרכב אמנם לא חזק במיוחד אבל המומנט מספיק למי שנוהג רגוע ,מאוד חסכוני (גם עם מזגן),

גם גיר ידני .

רק לעשות טסט ויישור קו (צמיגים ,טיפולים ,טיימיניג אם צריך).

.

-

×
×
  • תוכן חדש...