Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכל חברי הפורום.

הרכב הוא אימפרזה שנת 2004.

יש רדיו דיסק פשוט של פנסוניק שמוציא 4x50

הרמקולים האורגינליים באיכות גרועה.

אבקש את חוות דעתכם על רמקולים והאם הם יכנסו בדלת הקידמית של הרכב.

infinity 6529i מחיר 500

קישור לאתר יצרן

http://www.infinitysystems.com/car/products/product_detail.aspx?prod=KAPPA652.9I&cat=KAP&ser=KAP&Language=ENG&Country=US&Region=USA

ההתנגדות שלו היא 2 אוהם, האם המגבר שלי יוכל להניע אותו בהצלחה? והאם לא יגרם נזק?

 

cerwin vega 65 מחיר 450

קישור לאתר יצרן

http://www.cerwinvegamobile.com/vega65.html

לא רשום ההתנגדות שלו

 

Blaupunkt GTx 172 מחיר 350

קישור לאתר יצרן

http://www.blaupunkt.com/ie/7606428002_main.asp

 

alpine sxe1350i מחיר 500

 

איזה מהרמקולים יתאים לדלת מבחינת עומק? ויתאים לרדיו דיסק?

אוסיף כי האיכות חשובה לי ולא העוצמה.

 

תודה לכל העוזרים :)

×
×
  • תוכן חדש...