Jump to content

zini

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של zini

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שבת שלום לכל חברי הפורום. הרכב הוא אימפרזה שנת 2004. יש רדיו דיסק פשוט של פנסוניק שמוציא 4x50 הרמקולים האורגינליים באיכות גרועה. אבקש את חוות דעתכם על רמקולים והאם הם יכנסו בדלת הקידמית של הרכב. infinity 6529i מחיר 500 קישור לאתר יצרן http://www.infinitysystems.com/car/products/product_detail.aspx?prod=KAPPA652.9I&cat=KAP&ser=KAP&Language=ENG&Country=US&Region=USA ההתנגדות שלו היא 2 אוהם, האם המגבר שלי יוכל להניע אותו בהצלחה? והאם לא יגרם נזק? cerwin vega 65 מחיר 450 קישור לאתר יצרן http://www.cerwinvegamobile.com/vega65.html לא רשום ההתנגדות שלו Blaupunkt GTx 172 מחיר 350 קישור לאתר יצרן http://www.blaupunkt.com/ie/7606428002_main.asp alpine sxe1350i מחיר 500 איזה מהרמקולים יתאים לדלת מבחינת עומק? ויתאים לרדיו דיסק? אוסיף כי האיכות חשובה לי ולא העוצמה. תודה לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...