Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו מחפשים רכב משפחתי גדול שנת 2006-2007, שימעט לבקר במוסך, יסע 25000 בשנה, יהיה נוח בנסיעה, צריכת דלק סבירה ומהנה לנהיגה.

 

הגענו לשלוש מועמדות עם מנוע 2,000:

 

מאזדה 6:

בעד: מוניטין של אמינות, זריז, שמירת ערך טובה מרווח, עיצוב חיצוני

נגד: הגה קשה, אבזור מועט, מתלים מעט קשים יחסית

 

סובארו B4:

בעד: אחיזת כביש מעולה, ביצועים, 4X4, נוח בנסיעה, אבזור, יש רכבים מונעים בגפ"ם

נגד: מושב אחורי עם מרווח רגליים קטן יחסית, אין בקרת יציבות, מחיר, צריכת דלק, עיצוב חייצוני

 

 

פורד מונדאו:

בעד: נוחות נסיעה, מרווח, מאובזר, מחיר, היגוי מעולה

נגד: ירידת ערך מהירה, שמענו על אמינות לא מזהירה של רכיבים אלקטרוניים, פחות זריז, מחירי טיפולים, גיר ללא טיפטרוניק

 

אשמח לקרוא דעות של בעלי נסיון מעשי עם הרכבים האלה, כמו כן למה לשים לב בבדיקה,

תודה!

פורסם

IID - כתב

מאזדה 6:

בעד: מוניטין של אמינות, זריז, שמירת ערך טובה מרווח, עיצוב חיצוני

נגד: הגה קשה, אבזור מועט, מתלים מעט קשים יחסית

תיקון קל - לדעתי הגה מעולה , ואיבזור מלא בדגם מ 2006-2007 .( כולל ממסרה אוטומטית חדשה של 5 הילוכים )

 

כנס לדיונים הבאים והתרשם - בגדול - זו הרגשה אישית מה אתה מחפש , והיכן יותר נוח לך .

 

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=253592&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%95

 

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261563&highlight=2006

 

הדגש ברכבים מפלח שוק זה - לבצע בדיקה , לשבת ברכב ולבצע נסיעת מבחן ( שכן, חבר , חברת ליסינג :wink:)

תמיד כדאי להרגיש את הרכב ולראות התאמה לדרישות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה על התגובה,

 

ערכתי חיפוש בפורום ומצאתי דיונים המשווים את הדגמים החדשים משנת 2008, או ישנים מאוד.

 

עשיתי נסיעת מבחן בכולן, במאזדה הנסיעה היתה מאוד קצרה.

 

הכי נהניתי מהסובארו, בתור מי שלא ממש החזיק מהחברה הזו אני מופתע.

 

בעלי מאזדה 6 שאני מכיר אישית סיפרו על מחירי טיפולים וחלפים נמוכים, בזמנו בלגאסי של שנות ה90 מחירי החלפים לרכב של החברה שעבדתי בה היו די נמוכים, בחברות הליסינג טוענים שמחירי הטיפולים במונדאו "קצת יותר גבוהים מהמאזדה",מה המצב היום?

פורסם

המחירים די דומים בטיפולים השוטפים .

 

תקלה ברכב , זה סיפור אחר - לפי מהות החלק התקול , וזמן העבודה .

 

בחר את הרכב שמתאים לך - וצריך גם קצת מזל ובדיקה נכונה ומלאה של הרכב אשר אתה קונה :idea:

אם הרכב מטופל , ועבר בדיקה טוב - אין סיבה הגיונית לבעיות .

 

לכן חובה לבדוק את הרכב במכון לבדיקת רכבים + במוסך יבואן .

התחברות למחשב , ובדיקת כל אביזרי הרכב .

 

יש דיונים על בדיקות רכב - בצע חיפוש .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

 

סובארו B4:

נגד: מושב אחורי עם מרווח רגליים קטן יחסית, אין בקרת יציבות, מחיר, צריכת דלק, עיצוב חייצוני

תודה!

 

מה :D . לדעתי היא יפה יותר מהמאזדה :S

טוב אני אוהב את חברת סובארו, בשונה ממך :D , אני הייתי בוחר בה לדעתי הטובה מבין ה3 :) אם אפשר מנוע קצת יותר חזק אז בכלל :)

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

×
×
  • תוכן חדש...