Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא התכוונתי לעניין האם זה אמיתי או לא

התכוונתי לזה שנגיד במרוץ ביפן קלארקסון נוהג ומיי והמונד צריכים תחבורה ציבורית

קלארקסון תמיד נוהג והם תמיד עושים משהו אחר P:

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל תמיד יוצא שקלארקסון נוהג ברכב כלשהו בנוחות , ומיי והמונד נוהגים בסירה \ מטוס \ תחבורה ציבורית (המרוץ ביפן)

 

קלארקסון הוא הבכיר וגם מרוויח שלוש פעמים מה שהם מרוויחים.

ברור שיעדיפו אותו ויתנו לו לנהוג בנוחות.

 

כמו במירוץ הזה למשל:

jeremy_clarkson_fuelling.jpg

jeremy-clarkson-steam-train.jpg

פורסם
לא התכוונתי לעניין האם זה אמיתי או לא

התכוונתי לזה שנגיד במרוץ ביפן קלארקסון נוהג ומיי והמונד צריכים תחבורה ציבורית

קלארקסון תמיד נוהג והם תמיד עושים משהו אחר P:

 

כי זה הקטע שם, הם כאילו מנסים למצוא פתרונות אחרים והוא תומך נלהב ברכבים, אלו הדמויות שההפקה עשתה להם.

כמו שתמיד הוא קונה את הרכבים הכי חזקים באתגרים, כמו שגיימס קונה את הרכבים הכי זקנים ושהאמונד קונה את הרכבים ספורטיבים.

 

שלושתם דמויות שמבוססות על האישיות האמיתית שלהם אבל כל מילה ומילה שם מתוכננת מראש וכתובה בתסריט.

האמת שזה נהיה כל כך צפוי שאני כבר די ממזמן מאסתי בתוכנית, יש לי את כל העונה האחרונה (זאת שהסתיימה לפני כמה ימים) על המחשב ולא טרחתי לצפות בה :(

פורסם

אם יש מישהו שעדיין לא מבין מי זה ג'רמי קלארקסון ומה עושה אותו כזה גדול, הנה וידאו שהראו ב2007 כשהוא קיבל את פרס הטלוויזיה הלאומית.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0hKwTcJ-mSU&feature=quicklist&playnext=7&playnext_from=QL דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

טוב עכשיו זה מובן, סקייהוק זה בעצם סוג של ריקשה יותר מאשר מטוס :)

בכל אופן אני לא מאמין שב F-16 היית שורד עמידה מאחורי הצנ"פ וזה אני אומר לך מניסיון.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

ייתכן אבל מצד שני אני בטוח שיש הרבה מטוסים שזה כן אפשרי

ד"א אל תזלזל כ"כ בסקייהוק, נכון מיושן אבל הוא קיים בחיל בסביבות ה 40-45 שנים, לא סתם כ"כ הרבה זמן.

 

 

ובקשר לשאלה, ברור שג'רמי ;)

פורסם

לא מזלל לחלוטין, הטייסת בה שירתתי הייתה טייסת של סקייהוקים לפני שקיבלה את הנצים הראשונים ואחר כך את הברקים.

בסך הכל טוען שההצנ"פ שלו אולי נכנס בתוך הצנ"פ של הF16 איזה 10 פעמים והמנוע שלו חלש משמעותית משל הF-16 ופה טמון הכלב.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701


×
×
  • תוכן חדש...