Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואתה כנראה חי בסרטים שהמנוע לא חם, לך תעמוד בהרצת מבערים אחרי צנ"פ נראה מה יקרה לך, כנראה מימיך לא הרגשת את זרם האוויר החם הזה.

 

ולא מכבים מנועים בנחיתה, בנושאות מטוסים אפילו נכנסים במהירות גבוהה לחבלים וזאת מהסיבה שיש מצב שיצטרכו להמריא בחזרה, דבר אחד לא מובן לי איך לעזאזל עם שני כני נסע ולא שלושה הדבר הזה נוחת והוא יציב.

 

כפי שראית, לאט ובזהירות :)

 

הU2 תוכנן לפני 60 שנה כפי שציינו שם וזה בגדול דאון ממונע. המטרה היחידה שלו היא גובה ולצלם ואקסטרה כני נחיתה לא עוזרים בכך ולכן הורידו אותם.

אני חושב שהוא מתגבר על זה בגלל מוטות הכנפיים הגדולות במיוחד שנותנות לו עילוי גבוה גם במהירויות נמוכות ולכן הוא מצליח להישאר יציב בנחיתה....למרות שאני לא רוצה לדעת מה קורה ביום עם קצת רוחות....במיוחד עם המבנה העדין של המטוס :?

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המבנה של המטוס אני יכול להבין, את הכנפיים גם כן וגם זה שייצרו אותו לפני 60 שנה עדיין לא מסבירה את העובדה שהמבנה המשולש של כני הנסע שכל כך חשובים על הקרקע למטוס יכולים להסביר את זה בצורה משכנעת, אותי מעניין לדעת מה קורה אם המכונאי של המטוס עומד בקצה כנף ימין לדוגמא, עם מוטת כנף כזאת לא נראה לי שהוא הכי יציב שבעולם.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
המבנה של המטוס אני יכול להבין, את הכנפיים גם כן וגם זה שייצרו אותו לפני 60 שנה עדיין לא מסבירה את העובדה שהמבנה המשולש של כני הנסע שכל כך חשובים על הקרקע למטוס יכולים להסביר את זה בצורה משכנעת, אותי מעניין לדעת מה קורה אם המכונאי של המטוס עומד בקצה כנף ימין לדוגמא, עם מוטת כנף כזאת לא נראה לי שהוא הכי יציב שבעולם.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

 

Instead of the typical tricycle landing gear, consisting of a nose wheel and two sets of main wheels, one under each wing, the U-2 uses a bicycle configuration, with the forward set of main wheels located just behind the cockpit and the rear set of main wheels located behind the engine, coupled to the rudder in order to provide taxi steering.

To maintain balance while taxiing for takeoff, the ground crew installs two auxiliary wheels, called "pogos". These fit in sockets under each wing at about mid-span, and fall onto the runway as the aircraft takes off. To protect the wings during landing, each wingtip has a titanium skid. After the plane comes to a halt, the ground crew re-installs the pogos. The first pogo goes on the "light" or "up wing" while the other crew members use their weight to pull down the light side. Then two of the crew push up the heavy wing, allowing a third crew member to install a pogo on the other side.[7]

 

 

כפי שהבנת כבר, המטוס הוא מטוס ייעודי ולכן גם בשנת 2009 הוא עדיין מחזיק בשיאים (הרישמיים לפחות) , אם זה דורש הקרבה והוצאות נוספות על תחזוקה וכל מיני רכבים שילוו אותו בנחיתה או כל תעלול אחר אז לא נורא.

תחשוב על זה כמו גרסא חסכונית של טיל לחלל.....הם נזרקים אחרי פעם אחת...זה ממשיך לטוס 60 שנה עם תחזוקה נכונה :)

לא סתם המציאו את המעבורת :)

פורסם
אז יש את הפסיכי הקטן שנסע על פגאני ועל מקלארן F1 ואפילו התחרה עם בוגאטי ביורופייטר טייפון.

 

יש את קלארקסון שנסע ב F40. לא צריך להזכיר עוד משהו מבחינתי.

 

ויש א ג'יימס מיי. ההוא שכולם מסתלבטים עליו...

 

אני לדוגמא הייתי בוחר בקלארקסון, F40 זו הפנטזיה המוטורית שלי. אלמלא ראיתי את הסרטון הבא:

 

 

 

עם כל הכבוד למכוניות, מטוסים תמיד היו האהבה האמיתית שלי ומכוניות תמיד היו תחליף...

 

 

(וכרגיל, הקרדיט מגיע לפורום פרש-צבא ובטחון)

 

כן הסרט הדוקומנטרי הקצר של גיימס ,"james may on the moon" היה מעולה ,ממש אהבתי .

 

אני לא יודע מה הנוהל של הפורום לגביי זה ,אבל אם משהו רוצה אני יכול להביא לינק לצפייה ישירה של כל הסרט הזה .

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

 

כפי שהבנת כבר, המטוס הוא מטוס ייעודי ולכן גם בשנת 2009 הוא עדיין מחזיק בשיאים (הרישמיים לפחות)

 

טועת הוא ממש לא מחזיק בשיא הגובה (שהוא הרלוונטי לעכשיו ) ,כרגע מחזיק בו מטוס מסוג מיג 25 (כן כן מטוס בן 39 שנה ) והוא הגיעה לגובה של 37 קילומטר בניגוד ל 21 קילומטר של הu2 ול25 קילומטר של הsr 71 .

 

בסיבה שהוא בשרות היא כי הוא המטוס האמין היחידי שיש כרגע לארהב לטיסות גבוהות במיוחד ,האחר שיש להם בארסנל הוא הsr 71 "ציפור שחורה" והוא שוחרר משרות כי הוא לא אמין במיוחד וצורך המון דלק .

פורסם
המנוע לא פולט חום כזה גבוה כמו שאנשים נוטים לחשוב, אפילו בנאדם יכול לעמוד שם ולא יקרה לו כלום חוץ מזרם אוויר חם ...

 

למה סתם לכתוב שטויות ?

אם המנוע בסיבובי סרק אתה תעוף כמה מטרים, כשהמטוס בנחיתה אתה תשרף.

Peugeot 208GTI

פורסם
המנוע לא פולט חום כזה גבוה כמו שאנשים נוטים לחשוב, אפילו בנאדם יכול לעמוד שם ולא יקרה לו כלום חוץ מזרם אוויר חם ...

 

 

אתה חיי בסרט

עזוב את החום שיוצא ממנו יש לו ואקום מטורף שישאב אותך למנוע כמו כלום.

פורסם
אני הכי מקנא בSTIG נהג בכולן ויש לו יכולות נהיגה אדירות.

 

+12345

 

כסף פרסום ושאר מריעין בישין מתגמדים במהירות כשאתה יכול להצהיר שנהגת על כל מכונית חזקה בעולם,עשית הקפ(ות)ה במסלול,והוצאת מהן את המיץ :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
המנוע ישאב אותך רק אם תעמוד לפניו, מאחוריו במקרה הטוב תעוף ובמקרה הגרוע יותר תזדכה על ציוד

 

יעקב גם אתה היית מכונאי מטוסים ?

 

סתם שאלה לבחינת ההגיון הבריא, הכונס אוויר חם או קר כשמטוס מכבה מנוע ?

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
+12345

 

כסף פרסום ושאר מריעין בישין מתגמדים במהירות כשאתה יכול להצהיר שנהגת על כל מכונית חזקה בעולם,עשית הקפ(ות)ה במסלול,והוצאת מהן את המיץ :)

 

 

זהו שהוא לא יכול לדבר על איזה מכוניות הוא נהג נראה לי.:|

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם
אני לדוגמא הייתי בוחר בקלארקסון, F40 זו הפנטזיה המוטורית שלי. אלמלא ראיתי את הסרטון הבא:

 

קודם חשבתי על קלארקסון, אבל עכשיו אני מקנה באיש ביטחון הזה שרכב העבודה שלו הוא פונטיאק GTO.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קלארקסון, כמובן.

מספיק לראות את הסרטים המוטוריים שהוא עשה (thriller, supercar showdown, heaven and hell ועוד כמה).

תוסיפו לזה חציית ארצות (ועוד איזה ארצות!) במכוניות המוטרפות ביותר.

אה, וזה

CoupéF7R


×
×
  • תוכן חדש...