Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מכונאי מטוסים, אבל אני עובד בסביבתם כבר 3 שנים .

אם הבנתי אותך נכון הכונס יהיה קר, אם התכוונת לפיטוט הוא יהיה לוהט.

אכן כן קר ב3 דקות הראשונות ולאחר מכן בגלל ההתפשטות חום הוא בוער.

הפיטו חם תמידית בגלל שהוא מחומם ע"י סליל שלא ייקפא באוויר.

 

יאללה צריך לתכנן את המפגש הבא שלנו, מוכן להגיע מתי שתגידו ולאיפה שתגידו.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

בנוגע לדיונים שלכם על לעמוד מאחורי המטוס בפול-טראסט

לה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ואתה כנראה חי בסרטים שהמנוע לא חם, לך תעמוד בהרצת מבערים אחרי צנ"פ נראה מה יקרה לך, כנראה מימיך לא הרגשת את זרם האוויר החם הזה.

 

ולא מכבים מנועים בנחיתה, בנושאות מטוסים אפילו נכנסים במהירות גבוהה לחבלים וזאת מהסיבה שיש מצב שיצטרכו להמריא בחזרה, דבר אחד לא מובן לי איך לעזאזל עם שני כני נסע ולא שלושה הדבר הזה נוחת והוא יציב.

 

בתור חייל החיל האוויר לשעבר, ההבדל בינינו לבין כל המתלהמים בשרשור הוא שאני כן ביצעת את הכתוב (לפני המראה כשהמנוע לא על פול, אני לא מדבר על אחרי זה), אני עמדתי מאחורי הצנ"פ, אז כן יש דחף וזה גורם לך ל"רוץ" והאוויר הוא חם אבל לא מעבר לזה, הרבה טכנאים ואנשי צוות קרקע היו "מתחממים" ככה בחורף ...

 

ולמי שרשם על ואקום, מדובר בצנ"פ ולא בכונסי האוויר.

פורסם

הדרך היחידה לעמוד מאחורי מנוע ולא לעוף או להישרף זה לעמוד באלכסון מהמנוע וברחק כמה מטרים, מנוע גם אם הוא בהנעה בעמדה יגרום לך לפגיעות .

Peugeot 208GTI

פורסם

אז אני אומר לך שאתה טועה, המרחק שהיינו מהצנ"פ הוא אולי מטר ולא קרה לאף אחד כלום, שוב אני מדבר על זה שהמנוע בהנעה, לפני המראה שעושים לו צ'ק ליסט.

 

האוויר חמים, לא רותח ויש כמובן דחף כמו שרשמתי ...

פורסם

איזו סיבה יש לי לשקר? אתה מוזמן לבדוק את זה.

 

חוץ מזה יש עוד עובדה, הפונטיאק בסרטון שנסעה בלי בעיה מאחורי הצנ"פ של המטוס ועוד ממש בהמראה, כשהמנוע על פול.

לפי התיאוריה שלך הרכב היה צריך להישרף, אז למה הוא לא נשרף?

פורסם
אז אני אומר לך שאתה טועה, המרחק שהיינו מהצנ"פ הוא אולי מטר ולא קרה לאף אחד כלום, שוב אני מדבר על זה שהמנוע בהנעה, לפני המראה שעושים לו צ'ק ליסט.

 

האוויר חמים, לא רותח ויש כמובן דחף כמו שרשמתי ...

גם אני איש חיל האוויר לשעבר.

אין מצב לעמוד מטר מהצנ"פ בלי שייקרה לך משהו, ד"א על איזה מטוס בדיוק עבדת ?

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אני הכי מקנא בקלארקסון.

הוא הגיע למצב שבו הוא אומר בדיוק מה שהוא רוצה ואנשים פשוט שותקים ומקשיבים.

 

הוא גם חי מזה שהוא מעצבן אנשים אידיוטים. היש משהו טוב יותר מזה?

 

יום אחד אני אהיה כמוהו, אבל דוקטור אמיתי, לא עם דוקטורט שהוא קיבל במתנה.

פורסם

יש משהו ששמתי לב אליו

תמיד בטופ גיר , הם עושים מרוצים כדי לבדוק רכב כלשהו , נגיד מרוץ שקלארקסון נהג בבוגאטי וויירון (אם אני לא טועה) ממדינה למדינה

אבל תמיד יוצא שקלארקסון נוהג ברכב כלשהו בנוחות , ומיי והמונד נוהגים בסירה \ מטוס \ תחבורה ציבורית (המרוץ ביפן)

נראה לי שיש לו איזה העדפה בתוכנית לא?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
יש משהו ששמתי לב אליו

תמיד בטופ גיר , הם עושים מרוצים כדי לבדוק רכב כלשהו , נגיד מרוץ שקלארקסון נהג בבוגאטי וויירון (אם אני לא טועה) ממדינה למדינה

אבל תמיד יוצא שקלארקסון נוהג ברכב כלשהו בנוחות , ומיי והמונד נוהגים בסירה \ מטוס \ תחבורה ציבורית (המרוץ ביפן)

נראה לי שיש לו איזה העדפה בתוכנית לא?

 

אם אתה מאמין שהמירוצים האלו אמתיים אז אני רוצה למכור לך את השמש :wink:

 

אם זה היה מירוץ אמיתי...אז איך בדיוק יש את הצילומים שרואים אותם מגיעים מכביש מרחוק מרביצים איזה 200קמ"ש עד לאופק?

צריך להכין צוות צילום שיסע לפניהם ושאחר כך הצוות צילום יתפוס אותם.

 

כל העניין שמצלמים אותם במאה זוויות לאורך כל הסיפור , אתה חושב שהייתה עוד ויירון משופרת שעשתה סביבו סיבובים ונתנה לו רכבות בראש רק בשביל לתפוס זויות צילום טובות?

 

שלא נדבר על זה שהם תמיד מגיעים במרחק של 5 דקות אחד מהשני....קיצר....טופ גיר ממזמן לא תוכנית רכב אלא תוכנית בידור ואני מקווה שאף אחד פה לא באמת מבסס איזה החלטתה לגבי רכב מהביקורות שלהם.


×
×
  • תוכן חדש...