Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אם אני פותח עוסק פטור.

ההכנסה חודשית היא בערך 1500 ש"ח.

 

האם צריך לדווח לביטוח לאומי או לא?

ככל הידוע לי, צריך לדווח לביטוח לאומי על פתיחת העוסק במס הכנסה ומע"מ, אבל האם בהכנסה כזאת (1500 שקל בחודש) צריך גם לדווח לביטוח לאומי?

 

תודה רבה לעונים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

הלינק עובד אצלי מצויין

 

חפש בגוגל "עוסק פטור" תמצא המון מידע בנושא

 

בכל מקרה זה מה שכתוב בדף שהפנתי אותך אליו:

 

 

 

פתיחת התיק בבטוח לאומי

 

בכדי לפתוח את התיק בבטוח לאומי עליך למלא את טופס 6101 דין וחשבון רב שנתי,

 

 

 

 

 

 

בטופס תצטרך למלא פרטים אישיים, מקומות עבודה, וכן הערכה לגבי ההכנסה הצפויה שלך.

 

 

 

חשוב

 

 

 

אתה חייב להיות מבוטח בבטוח לאומי כעובד עצמאי כדי שתוכל לקבל דמי פגיעה בעבודה.

 

 

 

בכדי להיחשב כעצמאי מבחינת חוק ביטוח לאומי עליך לענות על אחד מהתנאים הבאים :

 

 

 

- מי שעוסק במשלח ידו 20 שעות בשבוע בממוצע לפחות.

 

 

- מי שהכנסתו החודשית הממוצעת ממשלח ידו עולה על 50% אחוז מהשכר הממוצע.

 

 

- מי שעוסק במשלח ידו 12 שעות בשבוע, והכנסתו עולה על 15% אחוז מהשכר הממוצע.

 

 

 

עצמאי שאינו עונה על אחד מהתנאים הנ"ל הינו "עצמאי שאינו עונה להגדרה" ולענין חובת התשלום

 

 

 

והזכאות לקצבאות ייחשב כבעל הכנסה שלא מעבודה.

 

 

 

במידה ואתה עובד כשכיר, ואתה מוגדר כעצמאי שאינו עונה על ההגדרה, והרווח כעצמאי שאינו

 

 

 

עונה על ההגדרה נמוך מ 25% מהשכר הממוצע במשק, תהיה פטור מתשלום ביטוח לאומי על

 

 

 

הכנסותיך הנוספות.

 

 

נ.ב.

 

כרגע יש שביתה בביטוח לאומי אז אי אפשר לפתוח אצלם תיק

:?

×
×
  • תוכן חדש...