Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר ל106


ToMeR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש באוטודיפו מבצע על מצברים ורציתי לדעת אם מישהו פה בטוח כמה אמפר אני צריך אצלי ב 106 GTI ועל מה צריך להסתכל בנתונים כשקונים מצבר?

 

יש טודור ב50 אחוז הנחה

וורטה נדמה לי 30 אחוז הנחה

ושנפ 15 אחוז הנחה

 

שווה לבדוק

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תודה, וכן זה מה שהפרסי הציע לי אתמול רק שבאוטו דיפו אמרו לי שאני צריך 50 אמפר מה שהיה לי קצת מוזר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אוטודיפו מקצוענים בטרוף

 

בכל מקרה תודה על העזרה

 

ואם כבר אז ידוע לכם איפה נמצא הפיוז של הוינקרים באוטו שלי? (בתא מנוע או ליד ההגה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
רק 56AH [מידה מקורית], אחרת תהיה לך בעיה של מקום עם הראם אייר

תוכל להשיג מצבר וולטה בנתונים הללו ב-350 ש"ח אצל הפרסי.

 

אצל החשמלאי שלי , יואב (תימני קטן חשמלאי גדול, ככה הסלוגן שלו), רח' המלאכה 25 חולון (באותו רחוב של מיקי ספידומטרים) תקבל אותו המצבר ב300 שקל מזומן אם תתמקח טוב :)

 

טלפון שלו : 5581244

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

"תאמין לי אתה כמו משפחה אתה"

 

זה היה קטע מצחיק אתמול למרות הדו"ח שקיבלתי

 

בכל מקרה הסתכלתי בחוברת ולא מצויין פיוז שנוגע לאיתות אלא רק למנורות של ברקס מעבר פנסים וכ"ו. אתמול ראיתי שבRSI הפיוז הוא ריבוע גדול שחור עם 3 פינים, בחוברת רכב אצלי לא מדברים על הפיוזים הגדולים האלה.

 

מה שכן הסתכלתי על הפיוז של המזגן והוא נראה תקין למרות שכשלוחצים על A\C אין שום תגובה מצד המזגן (ביום שקניתי את הרכב הוא עבד מצויין והקפיא אותי).

 

יתכן והמזגן לא עובד טוב בגלל שהחליפו רצועה לאלטרנטור טיימינג ומותחנים? (משאבת מים תיקתקה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
"תאמין לי אתה כמו משפחה אתה"

 

זה היה קטע מצחיק אתמול למרות הדו"ח שקיבלתי

 

בכל מקרה הסתכלתי בחוברת ולא מצויין פיוז שנוגע לאיתות אלא רק למנורות של ברקס מעבר פנסים וכ"ו. אתמול ראיתי שבRSI הפיוז הוא ריבוע גדול שחור עם 3 פינים, בחוברת רכב אצלי לא מדברים על הפיוזים הגדולים האלה.

 

מה שכן הסתכלתי על הפיוז של המזגן והוא נראה תקין למרות שכשלוחצים על A\C אין שום תגובה מצד המזגן (ביום שקניתי את הרכב הוא עבד מצויין והקפיא אותי).

 

יתכן והמזגן לא עובד טוב בגלל שהחליפו רצועה לאלטרנטור טיימינג ומותחנים? (משאבת מים תיקתקה)

 

תבדוק אם הפולי של המדחס יושב על רצועה...

פורסם

היי,

 

המלצה שלי לך על מצברי "וולטה".

 

לנו היה ניסיון רע עם "שנפ"-פתאום התפגר...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...