Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו דיסק של פיוניר 40*4 רציתי לדעת מה אומרות התכונות הבאות

FIA

SLA

ו TA שזה תכונה של רדיו כנראה

תודה לכל מי שיכול לעזור

פורסם

את הפירושים הבאים

FIE (Front Image Enhancer)

 

SLA (Source Level Adjuster)

 

אבל עדיין אני לא יודע מה זה אומר (התרגומים בעברית נשמעים מטופשים)

אם מישהו יכול להגיד מה זה באמת שיעזור...

פורסם

עדפתי לא לענות כי אני לא יודע הכול

 

אבל SLA זה הגברת קדם מגבר.

אם נגיד מכוון אצלך SLA ואתה שומע עוצמה של עוצמה מלאה נגיד מספר 40.

אז אם תוסיף 4+ בSLA אתה תגיד לעוצמה מלאה גם ב30.

 

יש כמה סוגים של מכשירים של פיוניר עם פונקציה כזו.

יש מכשירים שה SLA הוא להגביר את הקדם מגבר לכול המכשיר (רדיו AUX וCD)

 

ויש מכשירים של פיוניר שאתה יכול לקובע את העוצמה של כול חלק במכשיר בנפרד

FM AUX או CD.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

FIA = כמו שהתרגום אומר... הפונקציה מעשירה את ה IMAGE בקידמת הרכב, זאת עושית על ידי חיתוך התדרים הגבוהים והמיד מהרמקולים האחורים ותגבור הרמקולים הקידמיים בתדרים אלה. כך שבסופו של דבר התדרים הגבוהים והמיד באים רק מהרמקולים הקדמים וכך משפרים את הבמה.

 

SLA- קביעת VOLUME לכל מקור שמע, כך שכל המקורות יהיו בעוצמה שווה ולא יקרה מצב שבו הרדיו מנגן חלש ואז כשעוברים ל- CD פתאום יש צורך להנמיך כי ה VOLUME חזק מידי.

 

(כיף לקרוא ספרי הוראות :multi: .. ככה מנצלים טוב טוב את המוצר)

מקווה שעזרתי.

T h e C a t

×
×
  • תוכן חדש...