Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

רציתי לדעת אילו מהגורמים משפיעים על אכילת שמן מנוע.

הרכב המדובר הוא 106 XS מנוע 1400 דור 1..

האם שמן מסויים יאכל יותר מהר מאשר שמן אחר? (מאז שהחלפתי ל PRESTON הרגשתי שינוי משמעותי).

 

האם צורת נסיעה שהיא אגרסיבית מעט יכולה להשפיע על צריכת השמן?

 

נסיתי לבדוק נזילות ולא מצאתי, אין טחינה במיכל עיבוי של הרדיאטור ואין גם תחת הפקק מילוי שמן,

בנוסף גם בדקתי האם יש עשן לבן בסל"ד גבוה וגם זה נשלל.

בדיקה של שמן מנוע אמורה להתבצע על משטח ישר , אחרי כמה זמן מאז שכיביתי את הרכב רצוי לבדוק? הבנתי שלבדוק שעתיים שלוש אחרי זה לא מספיק וצריך לחכות לילה ?

 

תודה,

שבת שלום.

פורסם

1) צמיגות שמן

2) מצב רינגים

3) שחיקת צילינדרים

4) נזילות

 

אכילת שמן תמיד תהיה השאלה היא כמה משמעותית, כמה שמן נאכל לך?

פורסם

צמיגות שמן 10-40 חצי סינטטי , השמן מה שמומלץ לרכב זה.

מבחינת רינגים או צילנדר שחוק לפי מה שהבנתי זה היה גורם לעשן לבן, מה שאין.

 

נזילות?

נעלה את הרכב על ליפט ונבדוק.

 

תודה,

טל

פורסם

מנוע כאשר הוא תקין יכול לצרוך כ-1/2 ליטר שמן ל-1000 ק"מ , נסיעה מהירה מעל ל-120 קמ"ש תעלה את צריכת השמן מעל ל-1/2 ל-1000 ק"מ.

בדיקת מפלס שמן במנוע חם אחרי מנוחה של 10 דקות לפחות.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...