Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כששאלו אותי את השאלה,היא נשמעה שאלה טיפשית עד שגיליתי שאין לי באמת תשובה עליה:oops:

לכן החלטתי להעלות אותה כאן.

השאלה היא כזאת : בשביל מה יש ניוטרל (הילוך סרק) בגיר אוטומט?:oops:

(גם אני בהתחלה עשיתי את אותו פרצוף שאתם עושים עכשיו) :?

 

אני לא הצלחתי להגיע לתשובה שסיפקה אותי.

מקווה שמישהו פה כן.

 

תודה

עודד.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם

סחטיין!

זה לא עלה לי בראש בכלל.

תודה.

 

עוד רעיונות?

 

עודד.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם

N טוב כדי להמתין עם מנוע פועל הרבה זמן, במצב כזה אתה חוסך דלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
N טוב כדי להמתין עם מנוע פועל הרבה זמן, במצב כזה אתה חוסך דלק.

 

האם המתנה עם שילוב לדרייב, צורך יותר דלק, מאשר העברה לניוטרל?

אני מסיק מכך, שבירידה אתה מעביר לניוטרל , כדי לחסוך בדלק?!

מנהלים התכוננו לשרשור שהתחיל ולא ידוע האם הוא יגמר!(למה נדמה לי שפתחתי עכשו תיבת פנדורה?!).

האם מעבר לניוטרל ברמזור חוסך בדלק, ברכב אטומטי או בעל גיר ידני?

האם בעת המתנה ארוכה , יש לשלב לניוטרל,כדי לחסוך בדלק, וכדי למנוע נזק לתיבת ההלוכים?

שאלות שנשאלו ונטחנו עד דק עד היום, ובכל זאת תמיד היא עולה וצפה מחדש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לגרור רכב אוטומטי, גם על N - לא בריא. אין שימון לגיר, לכן מרחק גרירה מוגבל וצויין בספר רכב מרחק מקסימאלי שמותר במקרה חירום.

 

מבחינת P - בשביל מה כל פעם לעשות בלאי של גיר ולהעביר מ-D ל-N, אחרי זה ל-R ואחרי זה רק ל-P?

מצד שני, לרוב נהגים כאן בארץ מספיק גיר עם P ו-D. לשמור על מהירות נמוכה בירידות? בשביל מה יש בלמים? כל פעם שאני נוסע, אני נתקל בנהגים שלא מרפים מדוושת ברקס בירידה.

 

האם המתנה עם שילוב לדרייב, צורך יותר דלק, מאשר העברה לניוטרל?

אני מסיק מכך, שבירידה אתה מעביר לניוטרל , כדי לחסוך בדלק?!

איך אתה יכול להסיק דברים כאלה, אם לא ראית אותי נוהג?

 

תוספת:

האם מעבר לניוטרל ברמזור חוסך בדלק, ברכב אטומטי או בעל גיר ידני?

נקודת מפתח כאן: קלאץ' לאומת ממיר מומנט. באוטומט כשעומדים על הילוך, מנוע מסובב טורבינה אחת של ממיר מומנט ושנייה עומדת קבוע, זה יותר התנגדות וחום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
סחטיין!

זה לא עלה לי בראש בכלל.

תודה.

 

עוד רעיונות?

 

עודד.

מה יקרה עם הרכב יתקע לך באמצע הכביש, ויסרב להניע, איך תוכל לדוחפו הצידה, כדי למנוע הפרעה לתנועה?

הרי ידוע לך שניוטרל הוא הילוך בינים, וחייב שהוא יהיה, למצבי חירום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לפעמים אני משתמש בN כדי להזיז את הרכב ממקום למקום שאין צורך בעוד הנעה מיותרת ובלאי מיותר.

אבל זה במקרים מסויימים.

פורסם

אם כבר נגענו בנושא הזה, הנה קישור שמסביר על קשר בין N בעמידה לצריכת דלק ועוד כמה טיפים שימושיים:

http://money.howstuffworks.com/personal-finance/budgeting/how-to-drive-economically8.htm

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לפעמים אני משתמש בN כדי להזיז את הרכב ממקום למקום שאין צורך בעוד הנעה מיותרת ובלאי מיותר.

אבל זה במקרים מסויימים.

 

את זה גם אני עושה, אבל אני לא חושב שמתכנני הרכב חשבו על זה כשהם בנו את הגיר. או שכן?

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם
מה יקרה עם הרכב יתקע לך באמצע הכביש, ויסרב להניע, איך תוכל לדוחפו הצידה, כדי למנוע הפרעה לתנועה?

הרי ידוע לך שניוטרל הוא הילוך בינים, וחייב שהוא יהיה, למצבי חירום.

בברכה

צביקה

 

לא לשם כך נבנה הניוטרל.

 

הרכב זז בכל מצב למעט פארקינג.

×
×
  • תוכן חדש...