Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות] הדור השלישי של הפוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתפריט:


מנועי טורבו בנזין 1 ליטר בעלי 89 או 108 כ"ס, 1.6 ליטר בעלי 148 או 168 כ"ס.

דיזלים 1.6 ו 2 ליטר בעלי 128 (1.6) ו 168 או 197 כ"ס.

תיבת הילוכים כפולת מצמד (סטייל DSG).

טכנולוגית עצור וסע.

צפויה לצאת ב 2010.

 

לדעתי היא נראית מדהים והמפרט הטכני גם נשמע מצויין.

נשאר רק לחכות.

emotion of motion

פורסם

לדעתי ניראת מעולה, סטייל פיאסטה ארוכה (וזו מחמאה).

מפרט טכני נשמע טוב מאוד.

 

נ.ב אלכס- הקדמת אותי בכמה דקות.

פורסם

most desirable family car ever היא בוודאי לא, אבל במגבלות העיצוב הנוכחיות המוכתבות על ידי ENCAP היא נראית טוב מאד ובוודאי, כמו שאמרו לפני, על רקע הדור הנוכחי, שנראה כאילו כשתכננו אותו עברו עם צ'קליסט על כל הנקודות החזקות של הדור הראשון ודאגו להרוס אותן.

 

נקווה שהיא גם תיסע איך שהיא נראית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נראית טוב מאוד!

ומה זה טכנולוגית עצור וסע?:oops:

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

סביר, כבמרבית המקרים בהם המדובר בלא יותר מסקיצה של רעיון, שבמציאות האוטו יראה מעט יותר קונבציונלי. במחשבה נוספת אפשר רק לייחל לכך, שכן אם זה היחס בין גודל החלון למרכב, יש אפשרות שבורסיה הבאה כבר יהיה מדובר בחרכי ירי.

פורסם

וואה וואה, איזה הבדל יש בין התמונות - בין האמיתי לבין התצוגה.

התצוגה בהחלט נראית יפה ( בתמונה..) , אבל התמונה של המכונית במציאות - ארוכה מדי ונראית ממש מכוערת.

 

בכל אופן, המנועים שלה נשמעים אחלה..

פורסם
נראית טוב מאוד!

ומה זה טכנולוגית עצור וסע?:oops:

 

טכנולוגית עצור וסע זו טכנולוגיה שנועדה לכבות את המנוע כאשר אתה עומד ברמזור (וככה לחסוך בדלק) ולהתניע אותו שוב ברגע שאתה לוחץ על דוושת הדלק.

טכנולוגיה זו קיימת כבר במספר מכוניות של פיג'ו-סיטרואן ובמיני (לא ידוע לי שיש בארץ גרסאות אלו) ובוודאי אצל עוד יצרנים ששכחתי.

פורסם

כתוב שם גם שהמכונית למעשה תעבור להיות מיוצרת בגרמניה ורק ה- CMAX ימשיך להיות מיוצר בספרד.

 

 

מנוע טורבו בנזין 1600 עם 148 כ"ס ? זה חתיכת תוספת ל- 100 כ"ס שיש כיום במנוע ה- 1600 הרגיל.

או שאולי יביאו את מנוע ה- 1000 עם 108 כ"ס ? .......לא, לא ילך מנוע 1000 בליסינג.

 

 

למרות שאני בטוח שלישראל ישאר אותו מנוע 1600 ואולי יסחטו ממנו עוד כמה טיפות כוח.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
וואה וואה, איזה הבדל יש בין התמונות - בין האמיתי לבין התצוגה.

התצוגה בהחלט נראית יפה ( בתמונה..) , אבל התמונה של המכונית במציאות - ארוכה מדי ונראית ממש מכוערת.

 

בכל אופן, המנועים שלה נשמעים אחלה..

 

ה"צילום" הוא של פוקוס סטיישן מהדור הנוכחי אם אני לא טועה

 

וכן, אין ספק שפורד עוד פעם שיחקו אותה עם עיצוב מדהים, שמאז האיוזיס רק משתבח עם השנים (מונדיאו -> פיאסטה -> הפוקוס שלפנינו)

מישהו יודע באמת אם זה קונספט או שככה היא מיועדת לייצור?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לפי מה שאני קורא בכתבה עדיין מדובר על פלטפורמת ה-C1 של הדור הנוכחי שעברה מקצה שיפורים כזה או אחר, ולא בפלטפורמה חדשה לגמרי. זה אומר לפחות עוד שש שנים עד לפלטפורמה חדשה בשביל הפוקוס והמאזדה 3?

×
×
  • תוכן חדש...