Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות] הדור השלישי של הפוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני רואה את מה שאתם רואים, מדובר פשוט ברכב מכוער שלמען האמת נראה הרבה יותר כמו סקיצת פנטזיה של מעצבים מופרעים.

 

נראה כאילו הגדילו את תא הנוסעים אבל שכחו איך אמורה להיראות מכונית, אז פשוט קיצרו מאוד את מכסה המנוע ותא המטען. נראית כמו פיאסטה שמנה.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

נראה כאילו הגדילו את תא הנוסעים אבל שכחו איך אמורה להיראות מכונית, אז פשוט קיצרו מאוד את מכסה המנוע ותא המטען. נראית כמו פיאסטה שמנה.

 

על זה אני בדיוק מדבר אני ממש לא יודע מה הם ניסו לעשות ברכב כשהגיעו לפרונט הם עיצבו אותו הכי מכוער שיש.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

PIZO, גם באירופה דגם ה-1.6 100 כ"ס עדיין נמכר. יש אפילו 1.4 חלש יותר בהיצע (כן, כן).

 

בליין הנוכחי של הפוקוס, ישנם 3 מנועי בנזין עיקריים. 1.6, 1.6 חזק יותר (אני לא זוכר אם זה בגלל הוספה של VVT, או סעפת יניקה עם גאומטריה משתנה או משהו אחר) ו-2.0 ליטר. מלבד ה-ST וה-RS, כמובן.

 

ה-2.0 ליטר מגיע לארץ ונמכר עם הפוקוס היקרה.

ה-1.6 המחוזק לא יכול להגיע לארץ מכיוון שפורד, היצרן, לא מציעה אותו עם תיבה אוטומטית, רק ידנית. לא קשור במאומה לדלק מוטורס (ולפי מה שקראתי הם באמת ניסו רק שטכנית, פוקוס עם המנוע הנ"ל ותיבה אוטומטית לא יכול לרדת מפס הייצור בספרד).

ה-1.6 ליטר הבסיסי כן משוייך לתיבה אוטומטית ולכן יכול להגיע לארץ.

 

תאמין לי שזה לא קשור ליבואן, למרות יכולת ההשפעה היחסית גדולה שיש לו בפורד אירופה (ואני לא ציני).

×
×
  • תוכן חדש...