Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פורד פוקוס 2007, אתמול במהלך נסיעה התחילה להבהב אצלי נורית תקלה של סוג של בוכנה או משהו כזה.

לצערי אין ברשותי את הספר רכב, אז איני יכול לבדוק מה מסמלת הנורה.

יש לציין כי כשהנורה מהבהבת האוטו מגמגם והעברת ההילוכים אינה חלקה, כמו כן הנורה לא מהבהבת באופן קבוע. מדי פעם היא נכבית לגמרי ולפעמים דולקת באופן קבוע ואז האוטו נוסע רגיל, בלי הגימגומים.

מחר אני אכניס את הרכב למוסך, אבל לפני זה רציתי לדעת אם זה אפשרי לנהוג על האוטו במצב הזה.

פורסם

שם הנורה CHECK ENGINE

המשמעות היא תקלה שנירשמה במע' ניהול המנוע.

יש צורך לחבר את הרכב לסורק תקלות ולראות אילו קודים עולים.

אם יש ירידה בביצועים אז ככל הניראה יש בעיות במע' ההזרקה או הפליטה.

האם זה קרה בעקבות תדלוק באיזה תחנת דלק?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
האמת שהתקלה החלה ממש חמש דקות לאחר תדלוק,

 

השאלה שלי אם נהיגה באוטו במצב הזה יכולה לגרום לנזק למנוע?

 

כמו כן, אשמח לדעת מה רשום לעשות בספר הרכב במקרה שהנורה דולקת/מהבהבת לסירוגין.

פורסם

אם הנורית מאירה כשהמנוע פועל , היא מציינת שקיים מצב של תקלה . הבא את המכונית לבדיקה במוסך מורשה .

אם הנורית מהבהבת בזמן הנסיעה , הפחת מייד את מהירות הנסיעה של המכונית .

אם הנורית ממשיכה להבהב , הימנע מהאצות מהירות ומהירויות מנוע גבוהות והבא את המכונית לבדיקה במוסך מורשה .

 

אלו דברי המשורר מילה במילה .

פורסם

אם זה קרה לאחר תדלוק יתכן מאוד ותידלקת דלק מהול, אך לא נמהר עם השערה זו חכה מספר ימים עד שהדלק יתרוקן ותתדלק בתחנה אחרת יכול להיות גם שזה רק צירוף מקרים(כמו שצביקה אומר הצטרפות מקרים).

 

אתה תמיד מתדלק באותה התחנה?

×
×
  • תוכן חדש...