Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

קניתי מקלט גי פי אס לcar pc

ואני עובר עם התוכנה Centrafuse.

איך אני מגדיר מפות של ישראל?

או שאני צריך להתקין תוכנה חיצונית אחרת?

באמממת???? מה אתה אומר???

:-o:lol::-P

פורסם

אין צורך להתקין תוכנה נוספת

צריך להוסיף ספריה של מפות של ישראל וקובץ למקלדת בעיברית

שלח לי מייל בפרטי אני ישלח לך את הקבצים

פורסם

אדגר זאת אפשרות

אפשרות אחרת היא פשוט לשתול מפות של DEST חדשות לתוך הCF

זאת האפשרות החכמה יותר

היות והדסטינטור מובנה ולא סתם FRAME בתוך FRAME כמו בRR

פורסם

כן, אבל לדעתי להשתמש בתוכנה שכולם מכירים אותה, והיא פשוטה יותר, בשפה שלנו....

 

אבל זה כן אופציה.

 

במקומו בכלל לא היתי משתמש בסנטראפיוז הזה, RR ונגמר הסיפור.

פורסם

אדגר, דסטינטור תוכנה הרבה יותר נפוצה מIGO ולדעתי גם בעלת מנוע חישוב טוב ומדוייק בהרבה,

 

אומנם אין לה פיצ'ר של 3D בין אם זה יעיל או לא,

אבל שוב דסט תוכנה שאין לזלזל בה לחלוטין, ויש לה יתרונות רבים מאוד

פורסם

בכלל לא מזלזל, אני רק אומר שאני עד היום נתקלתי רק ב-IGO, גם במכשיר טלפון שלי הקודם, וגם המחשבי כף יד של אנשים שאני מכיר.

 

לא מכיר, אבל אולי היא באמת יותר טובה... זה כמו שעם IPHONE, עד שאתה לא קונה, אתה לא יודע מה זה :wink:

פורסם

תבא אלי באוטו אנ אראה לך את הדסטינטור

היא ממש ממש טובה,

הבעיה הגדולה איתה היתה שבגללה עברתי לIGO זה שלא היה להשיג לה מפות עדכניות בעבר

אבל העיניין הזה נפתר

×
×
  • תוכן חדש...